دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

۹ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

امر به معروف و نهی از منکر به تأسّی از سیّدالشهداء

"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱4

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

مردم ایران، برای تداوم دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی تحت هیچ عنوان هرگز به هیچ یک از نامزدهای لیستی و حزبی و ورشکسته های سیاسی چند دهه قبل رأی ندهید. هر ایرانی در هر جای ایران و دنیا به نامزدهای مذکور رأی دهد، پای میزان خدا دادخواهی کرده و شهادت خواهم داد.

اندکی از زخم های سرباز جنگ نرم به جرم دفاع ازاسلام و انقلاب اسلامی و انجام وظیفه شرعی امر به معروف و نهی از منکر در قرآن، در تلاش به رفع معضلات کلان مدیریّت قوای سه گانه و رهایی نظام جمهوری اسلامی و ارکان اصلی کشور از زد و بندهای حزبی در تصاحب صندلی و استراحت پشت میز و تبلیغ عملی حزب خود از تریبون نظامی که روی خون هزاران شهید و زجرجانبازان دفاع مقدس وخون دل مادران شهداء و مصائب ریز و درشت ملّت مقاوم و فهیم وپربصیرت همیشه حاضر در صحنه ایران، چهار دهه شناورمانده و تا ظهور منتقم خون اباعبدالله الحسین علیه السلام همچنان مقاوم و صبور مدفع اسلام و انقلاب اسلامی خواهند ماند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۰۲ ، ۰۹:۵۳
منصوره وطنی

امر به معروف و نهی از منکر به تأسّی از سیّدالشهداء

"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱4

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

مردم ایران، برای تداوم نظام جمهوری اسلامی و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایران، تحت هیچ عنوان هرگز به هیچ یک از نامزدهای لیستی و حزبی و ورشکسته های سیاسی چند دهه قبل و نیز تحصیل کرده های فاقد تخصّص و احزاب یک شبه در معامله تجاری صندلی های خانه ملّت رأی ندهید.

رئیس قوّه قضائیّه جناب اژه ای، دادستان جدید کلّ کشور، نمایندگان خانه ملّت، ناتوانی حداکثری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت 13 مدّعی قویّ مردمی در تأمین امنیّت امور سایبری در ایران به ویژه امنیّت سربازان جنگ نرم که در این دولت و دستگاه قضایی موضوعیّت نداشته ومکرر مورد حملات سایبری در اخلال و از کارانداختن ابزار فضای مجازی اینترنتی قرار می گیرند آشکار بوده و تأمین امنیّت انتخابات نیزبا وضعیّت مذکور این دولت در انتخابات محرز هست. هدف پشت پرده ورود نماینده منصوب امریکا و اسرائیل در خانه ملّت هست که متأسفانه فقط نگارنده را مانع می بینند!

با ممانعت شدید شبانه روزی از فعّالیّت سرباز جنگ نرم درروشنگری مردم درفضای مجازی، چندین ماه قبل ازانتخابات! علاوه بر وحشت شدید دشمنان اسلام و انقلاب، نگران برملا شدن پشت پرده های احزاب سیاست باز تجارت پیشه هستند، که یکی از سران احزاب برخلاف سایرین، صادقانه در سیما گفت حزب ما فقط برای انتخابات هست!!یعنی فقط در انتخابات با هدف دستیابی به میز و صندلی درد خدمت به مردم می گیرند!!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۵۳
منصوره وطنی

امر به معروف و نهی از منکر به تأسّی از سیّدالشهداء

"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱4

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

مردم ایران، برای تداوم نظام جمهوری اسلامی و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایران تحت هیچ عنوان هرگز به هیچ یک از نامزدهای لیستی و حزبی و ورشکسته های سیاسی چند دهه قبل و نیز تحصیل کرده های فاقد تخصّص و احزاب یک شبه در معامله صندلی های خانه ملّت رأی ندهید.

هشدارفوری به همه ملّت ایران و کلیه نیروهای مؤمن انقلابی

حزب بازی ها در ارکان اصلی نظام و قوای سه گانه موجب امیدواری دشمن به انتخابات آتی شده و امکان بروز فاجعه در تصویب قانون و مدیریّت کلان کشور بعد از شروع مجلس 12 وجود دارد. وزرای دولت فعلی از سوی مجلس فعلی تأئید صلاحیّت شدند که یکی از نمایندگان به ظاهر انقلابی گفت وضعیّت خاص پیش آمده بود رأی دادیم. از شروع دولت 13 برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی مکرر وزیر عزل و تغییر داده می شود. نگارنده قبل از تعیین و معرّفی وزراء به مجلس به آقای رئیسی از مصائب جریان نفوذ گفتم ولی به دلیل بی اطلاعی زیاد از میزان نفوذ جریان متّصل به دشمن، لیست ارائه شده آنها را به مجلس اعلام نمود!

این مجلس نتیجه ناشیگری و... جناب رئیسی و ... اکثریّت نمایندگان خانه با حقوق از بیت المال هست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۰۲ ، ۱۱:۱۹
منصوره وطنی

این مطلب بارها ذخیره نمی شد و از وبلاگ بلاگفا حذف شد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                  امر به معروف و نهی از منکر به تأسی از سیّدالشهداء در عاشورا

"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱4

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

مقام معظم رهبری، به چه دلیل آیت الله خزعلی رئیس شورای نگهبان با حقوق از بیت المال و اعتبار از نظام جمهوری اسلامی یار هاشمی رفسنجانی با سالها سابقه در انتصاب لیست ارائه شده وی در خانه ملّت و ریاست جمهوری به اعتراف خود، همچنان علیرغم پیری و سالخوردگی و ادامه روند مذکور بر مسند قضاوت و تعیین سرنوشت منصب های مدیریّت کلان نظام جمهوری اسلامی مانده است؟

مقام معظّم رهبری، نمایندگان خانه ملّت با حقوق از بیت المال، آقای محسنی اژه ای، از جهت شخصیّتی دارای عزّت نفس و وجدان اخلاقی پائین هست که به این همه اعتراض و نارضایتی معنی دار مردم و فرهیختگان وقعی ننهاده و استعفاء نداده و ایرادی در خود نمی بیند. مصاحبه وی در محوّطه سیما در هفته قوّه قضائیّه و داستان سرایی در خودستایی و کاملا بی ارتباط با موضوع مصاحبه و بیان ایرادهای قوّه مجریّه!!! توأم با خودستایی مکرر که مجال اندکی به مجری ندادند حداقل یک سوال مردم را اعلام کند! نشانگر عدم شناخت صحیح از خود و عدم توان مشاهده واقعیّات بسیار تلخ دستگاه عدلیّه ایران هست. کلیّه مصائب ناشی از مدیریّت وی حقّ الناس بوده و در سرای فانی و باقی قطعا مجازات در پی دارد.


جناب محسنی اژه ای فعلی، قوّه قضائیّه را به هم ریختید و قانون جدید "مصلحت اندیشی" را با ابداع صادق لاریجانی مجدد رونمایی کرده و ظلم قطعی در آراء قضایی را به قضات تکلیف کردید! که سالها قبل، با تلاش شبانه روزی نگارنده جان برکف، از دستگاه قضایی و آراء صادره حذف شده بود، مجدد وارد دستگاه عدلیّه کردید که خود همواره بدون توجّه به شرع و قانون، از بدو سمت با مصلحت اندیشی مجرمانه، امنیّت جانی و روانی مردم را سلب کرده و مکرر نیروی انتظامی و مردم صبور و پرمصیبت ایران از دست مسندنشینان ابلاغ به دست ناتوان، در اثر ناشیگری و مدیریّت آزمایش و خطای شما خون می دهند. در دو سال اخیر تبانی و خروج از بی طرفی و سوءگیری در پرونده و ... در تهران و مشهد و قم و... روند معمول شده و معترض غیرعادی تلقّی می شود!!! و در پرونده ها از سوی قاضی و برخی اعضای دفتر علنی شده و جرم و مجرم فقط در پرونده های قضایی شکات نیست! اینها نتیجه عملی جداسازی مدیریّت دادسراها از دادگستری در اثر سوءمدیریّت شدید نیز هست.
این خون ها و خون دل ها و جوانان پرپر شده حقّ الناس در سرای فانی و باقی برشما و کلیه قضات عامل به دستور خلاف شرع و قانون قاضی القضات بوده و نگارنده از طرف مردم ایران پای میزان شهادت خواهم داد. امروز را فردایی هست که توان تغییر ندارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۰۲ ، ۰۲:۴۰
منصوره وطنی

یا اهل العالم قتل الحسین بکربلا عطشانا

ظلم و ستم بر هر کسی عملی حرام و موجب حقّ الناس هست، امّا ظلم به کسی که در این دنیا جز خدا کسی ندارد و تنها حامی و پشتیبانش خداست، قطعا در صورت ظلم پاسخ ظالم از سوی خدا خواهد بود که عقوبت سختی در پی دارد.

در دشت خونین کربلا فرزند پیامبر را ذبح کردند و 72 تن یار باوفایش را به تیغ جفا کشتند و حسین فاطمه زهراء را در اوج تنهایی و بی یاوری ذبح کردند و اهل بیت حرم رسول الله را با ددمنشی و حیوان صفتی به اسیری بردند و در مجلس یزید ملعون نشانده و حجاب از سر زنها برداشتند، اهل بیت را در کوچه و بازار در انظار نامحرمان چرخاندند، و خود را پیروز جنگ با اباعبدالله معرّفی کردند، ولی با چند دقیقه سخنرانی حضرت زینب علیهاالسلام در مجلس یزید و امام سجاد علیه السلام چنان لرزه ای بر حکومت پوشالی یزید افتاد که یزید با ترس و وحشت مانع ادامه سخن شان شد.

در سال 60 هجری قمری ظاهرا امام حسین علیه السلام امام معصوم و منصوب از طرف خدا شکست خورد و یارانش را در کربلا کشتند و در بلاد دیگر به زندان انداختند، ولی از همان موقع خونخواهی و دفاع از حقّ اهل بیت پیامبر صلّی الله علیه وآله موضوع قیام ها و حرکت های فردی و جمعی شیعیان شد و حال علیرغم غیبت کبرای آخرین امام معصوم شیعیان، محرّم و صفر در جهان شورشی به پا شده و نام حسین بر هر در و کوی و برزن نشانگر حکومت امام حسین علیه السلام بر دلهای مردم جهان شده که حتّی غیرمسلمانان نیز از اباعبدالله و ابوالفضل العباس طلب شفای مریض کرده و شفا می یابند. هیچ حکومتی هر چند ددمنش در حدّ یزید جرأت ممانعت از عزاداری برای امام حسین علیه السلام ندارد و در صورت مقابله، همه شیعیان جهان به حمایت برمی خیزند و ندای یاحسین سر می دهند، چون دیگر حسین تنها نیست. امروز اسم حسین لرزه بر اندام همه ظالمان جهان انداخته چون یک حسین دیگر خدا هنوز باقی مانده است.

برای یاری حسین دیگر خدا، مهدی زهراء هم از درون هم بیرون به پا خیزیم. شعله های آتشین دل شیعیان فقط با ظهور منتقم ثارالله خاموش شدنی هست.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۲۸
منصوره وطنی

امر به معروف ونهی از منکر به تأسی از سیدالشهداء در روز تاسوعا

به هوش باشیم

ابن ملجم مرادی که فرق امیرمؤمنان وقسیم النار والجنة را شکافت؛ از اول شقی نبود. حضرت علی علیه السلام در زمان حکومت خود؛ از قبیله وی خواست یک نفر نماینده بفرستند. قوم او از بین قبیله شان ۷۰ نفر مؤمن وصالح ... را انتخاب کردند بعد؛ ازبین آن مؤمنان ومبارزان که بیشترین ویژگی های مسلمانی را داشتند؛ یک نفر را انتخاب کردند؛ منتخب آنها ابن ملجم مرادی بود! همان که علی علیه السلام در وصف قاتل خود فرموند اشقی الاشقیاء اورا خواهد کشت.

شمربن ذوالجوشن ۱۶ بار سفرحجّ رفته بود؛در جنگ ها در رکاب پیامبر بود. بارها تا نزدیکی شهادت رفته بود،ولی بعد از پیامبر فرمانده لشکر یزید و یزیدیان شد.

عمربن سعد که درگودال پای خود را روی سینه ولیّ خدا گذاشت وسر فرزند آخرین پیامبرخدارا با لب تشنه و از غفا و...برید؛ از یاران پیامبر بود؛ تا جایی که زینب کبری بالای گودال به عمرسعد فرمود"عمرسعد تو چرا" یعنی از تو انتظار یاری داریم نه ذبح فرزند پیامبر!

بسیاری از قاتلان و لشکر یزید؛ از کثرت سجده؛ پیشانی پینه بسته داشتند واهل نماز جماعت و جمعه بودند.برخی پشت سر آخرین پیامبرخدا وحضرت علی علیه السلام نماز جماعت خوانده بودند.

همگی اینها بارها امام حسین علیه السلام را از زمان تولد دردامن پیامبر و شدت علاقه به وی را دیده بودند.

بسیاری ازاین لشکر؛پیامبراسلام یا حضرت علی علیه السلام یا امام حسن علیه السلام را از نزدیک دیده بودند وبا امام زمان شان چهره به چهره مصاحبت داشتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۲۲
منصوره وطنی

قبل از تاسوعا تصویر مقام معظم رهبری با فرمایش دراهمیّت فضای مجازی دراین مطلب در بلاگفا به عنوان اسکریپت شناسایی و مانع انتشار شد!!!! دشمن شبانه روزی فعّال هست و مسند نشینان ...

امر به معروف و نهی از منکر به تأسی از سیّدالشهداء

"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱4

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

نمایندگان خانه ملّت، دوره یازدهم در حال پایان هست ولی هیچ اقدامی در تأمین امنیّت فضای مجازی و اینترنت داخل کشور و تأمین امنیّت سربازان جنگ نرم نکردید؟

جناب محسنی اژه ای فعلی، قوّه قضائیّه را به هم ریختید و قانون جدید "مصلحت اندیشی" را با ابداع صادق لاریجانی مجدد رونمایی کرده و ظلم قطعی در آراء قضایی را به قضات تکلیف کردید، سالها قبل، با تلاش شبانه روزی نگارنده جان برکف، از دستگاه قضایی و آراء صادره حذف شده بود، مجدد وارد دستگاه عدلیّه کردید که خود همواره به شرع و قانون، از بدو سمت با مصلحت اندیشی مجرمانه، امنیّت جانی و روانی مردم را سلب کرده و مکرر نیروی انتظامی و مردم صبور و پرمصیبت ایران از دست مسندنشینان ابلاغ به دست ناتوان، در اثر ناشیگری و مدیریّت آزمایش و خطای شما خون می دهند.                                                                                                                                      این خون ها و خون دلها و جوانان پرپر شده حقّ الناس در سرای فانی و باقی برشما و کلیه قضات عامل به دستور خلاف شرع و قانون بوده و نگارنده از طرف مردم ایران پای میزان شهادت خواهم داد. امروز را فردایی هست که توان تغییر ندارید.

جناب اژه ای و جناب رئیسی و وزیر وزارت فناوری و ارتباطات، حداقل فرمایش مقام معظم رهبری در اهمیّت فضای مجازی را عمل کنید. جناب محسنی اژه ای با ابلاغ رهبری قاضی القضات شدید. سربازان جنگ نرم را قبل از دشمن دریابید.

جناب اژه ای مصلحت اندیش و جناب رئیس جمهور مدّعی قویّ مردمی، کی امنیّت اینترنت در داخل کشور ایران بر ایرانیان امن خواهد شد و خنّاسان حزبی دست پرورده دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران و مردم گرانقدر و فهیم و پربصیرت همیشه در صحنه، که فقط نگارنده را سدّ راه خود در ورود به خانه ملّت تلقّی و از چندین ماه قبل از انتخابات دوره دوازدهم با دو بار اقدام به ترور ناموفق با خواست خدا به دلیل عدم جایگزین، مجدد با دسترسی غیرمجاز مداوم شبانه روزی به اینترنت سیمکارتی همراه اوّل دولتی و لپتاب نگارنده در حین اتّصال به اینترنت وای فای به شدّت ناامن در اثر بی کفایتی و سوءمدیریّت وزیر ارتباطات و فنّاوری اطلاعات و عدم نظارت حداقلی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان به عملکرد واقعی این وزارت و نیز قوّه قضائیّه، در تلاش هستند مانع فعّالیّت در فضای مجازی در تاسوعا و عاشورا و انجام وظیفه خطیر امر به معروف و نهی از منکر به تأسی از سیدالشهداء در این ایّام و انتخابات آتی شوند!! زهی خیال باطل!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۱۵
منصوره وطنی

امر به معروف ونهی از منکر به تأسی از سیدالشهداء

به هوش باشیم

ابن ملجم مرادی که فرق امیرمؤمنان وقسیم النار والجنة را شکافت؛ از اول شقی نبود. حضرت علی علیه السلام در زمان حکومت خود؛ از قبیله وی خواست یک نفر نماینده بفرستند. قوم او از بین قبیله شان ۷۰ نفر مؤمن وصالح ... را انتخاب کردند بعد؛ ازبین آن مؤمنان ومبارزان که بیشترین ویژگی های مسلمانی را داشتند؛ یک نفر را انتخاب کردند؛ منتخب آنها ابن ملجم مرادی بود! همان که علی علیه السلام در وصف قاتل خود فرموند : اشقی الاشقیاء اورا خواهد کشت.

شمربن ذوالجوشن ۱۶ بار سفرحجّ رفته بود؛در جنگ ها در رکاب پیامبر بود. بارها تا نزدیکی شهادت رفته بود،ولی بعد از پیامبر فرمانده لشکر یزید و یزیدیان شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۲۵
منصوره وطنی
سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴ ق.ظ

وظایف شرعی بعد از گفتن لبیّک یا حسین

مطالب زیادی در موضوع مهم لبیک گفتن هست. " لبیک یا حسین" صرفا شعار لفظی نیست، موضوعی بسیار ضروری در فهم مفهوم و مصداق کلمه لبیّک هست، چون بار شرعی دارد و عملا بیعت با امام معصوم هست.

تقریبا اکثریّت قریب به اتفاق این لبیّک را کلمه ای شعاری می دانند، در حالی که پذیرش اسلام و تعهّد شرعی به انجام وظایف خود و اجرای دستورات خدا و ائمه علیهم السلام هست.

قبل از عاشورا، باید کلماتی که در مراسم عزاداری و سینه زنی با شور و عشق به اباعبدالله الحسین علیه السلام ادا می کنیم، مفهوم و مصداق آن را به خوبی دریابیم تا مصداق خیانت به عهد و وعده دروغ به اهل بیت علیهم السلام نشویم.

قبل از عاشورا با بیعت با حسین زمان، در یاری فرزند حسین و یاران باوفایش به دعوت هل من ناصر ینصرنی حسین زمان پاسخی عملی دهیم.

عاشقان و شیفتگان امام حسین علیه السلام از سر عشق سرشار، لبیک یا حسین می گویند ولی تا محرّم سال دیگر جز طنین این صدا خبری از مصادیق لبیک مشاهده نمی شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۱۴
منصوره وطنی