دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ

ماه رمضان ماه معرفت و بصیرت

اناانزلناه فی لیلة القدر

سفره رحمت الهی برای همه گسترده شده ولی هرکس به اندازه معرفت وظرف وجودی خودازاین نعمت بهره برمی دارد.هرکه طالب معرفت بیشتراست؛میزبان؛ استجابت دعا راتضمین کرده؛ کافی است با خود خلوتی کنیم ودرون را بازمزمه های محبّت میزبان درقرآن کریم شستشودهیم.خاضعانه به خطاهای خود اعتراف کرده وطلب بخشش را آغازتوبه و برگشت وتولّدی دوباره قراردهیم؛ اینجاست که تابش نورایمان را لمس نموده؛ خضوع وخشوع وامیدی دردل؛ به خالق خود خواهیم یافت.

شب های قدروقت کسب معرفت وبصیرت است؛ اراده وهمّتی با دلی شکسته وپشیمان ازنافرمانی ها؛ دستمایه ورود به میهمانی خاص وکسب فیض هست.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۲
منصوره وطنی
جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ

راز شب قدر

                             راز شب قدر

                                               تجلّی گاه ولایت

شب قدر، شب ظهور ولایت حقّ الهی بر زمین است. ولایت تکوینی٬در کالبد ولایت تشریعی ظهور می نماید برنامه مصوّبه از مقام الوهیت به صاحب امر در زمین داده می شود تا جامعه را با نظام هستی هماهنگ نماید.

اندیشه ها و نفوس را بر مبنای فطرت، به ولیّ خدا و از طریق او به ولیّ خدا و از طریق او به خدا متصل نماید. آنگاه که امر نازل می شود ولایت تجلّی می نماید. أمر تا صاحب و جایگاه مشخصی نداشته باشد، نازل نمی شود، و اگر صاحب داشت، پذیرش أمر و صاحب امر هردو با هم تحقّق می یابد و این تحقّق چیزی جز تجلی ولایت نیست.

 رابطه میان خدا و صاحبان ولایت خدا در زمین که پیامبر و اهل بیت ایشان هست و همگی مصادیق ولایت هستند، همان «أمر» است که مظهر ولایت خدا و نمودی از احکام باری تعالی و تجلی قرآن است. ظرف این ارتباط، شب قدر است، شبی که مجلای (زمان تجلی) حقّ و ظهور تکثیر آن بسط و تفصیل آن اجمال است که اگر چنین شبی نبود، نه قرآن و نه أمر، هیچ کدام نازل نمی شدند و تجلی حقّ عقیم می ماند. عامل تحقق این تجلی، همانا ملائکه و روح اند که در این شب فرود می آیند و امر را نازل می کنند و به صاحب امر در هر زمان می سپارند. سوره قدر متعلق به صاحب أمر و تجلی گاه ولایت است، در تحقق ولادت صاحب ولایت نیز تجلی نموده است.

 

  مؤمنین محل دریافت فیوضات الهی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۴۷
منصوره وطنی

چرا وظیفه نظارت مجلس شورای اسلامی و مقررات شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت معدن تجارت و نیروی انتظامی و قوه قضائیه که عوامل اجرایی موظف در پاسداری از ارزش های اسلامی و اجرای موازین شرعی در کشور هستند؛ نادیده گرفته شده و همچنان موضوع حجاب که به بیش از حد هشدار رسیده؛ هنوز ابزار محکومیّت رقبای حزبی و امتناع کنندگان از عضویت  و فعالیّت در جنگ قدرت و تخریب جناح رقیب و به بازی گرفتن اسلام و مقدسات دینی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۳ ، ۲۱:۲۶
منصوره وطنی

از شروع دولت یازدهم زمزمه های حذف ممیزی از کتاب ها و رسانه های دیجیتال و تام الاختیار کردن بخش خصوصی و ناشران شروع شده و بدون اعتنا به اعتراضات به حقّ متدینین و فرهنگ بانان کشور اکنون این تصمیم خلاف شرع وقانون با تعیین کارشناس از طرف ناشر در سکوت نمایندگان مجلس شورای اسلامی که وظیفه نظارت بر عملکرد در اجرای کامل موازین شرعی و قانون اساسی و سایر قوانین مصوّب را دارند و نیز شورای عالی انقلاب فرهنگی که فرهنگ بان قانونی کشور و قانونگزار فرهنگی کشور هست؛ در شرف اجرا بوده و علاوه بر افزایش قیمت کتاب به بهانه هزینه کارشناس از سوی ناشر؛ همچون قبل از سال 84 کتاب ها محل تاخت و تاز به اسلام و انقلاب و اعتقادات و باورهای مردم و نیز سرعت بخشیدن به استحاله فرهنگی و اعمال سلایق شخصی به نام اسلام و نیزاسلام زدایی و تحریف لفظی و معنوی متون اصلی و فرعی مذهبی و  سایر آثار ارزشمند که در چند سال گذشته شروع ولی شناسایی شده اند؛ کتابها با آزادی کامل و امنیت قانونی!!خوراک تبلیغاتی دشمنان اسلام خواهند شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۳ ، ۲۱:۱۳
منصوره وطنی
شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹ ب.ظ

ماه رمضان ماه معرفت و قرب الهی

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۹
منصوره وطنی
جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۱ ب.ظ

در شبانه روز چند بار خدا را می بینیم؟

 
آنچه مسلّم هست؛ امکان مشاهده خدای یگانه و یکتا با چشم سر محال است؛ اما با چشم دل؛ که قلب انسان حریم خدا ست و خواستند در حریم خدا بیگانه را راه ندهیم؛ از جهت دیدن آثار وجود خالقی یکتا و بی همتا و حکیم و مدبّر و رئوف و...در جهان ممکن هست؛ پس برای دیدن خدا باید حریم دل را که خانه خداست؛ هر روز پاکیزه نگه داریم؛ تا با صاحبخانه همراه شویم و یک صدا.
خدای عزّوجلّ درهدایت ما به صراط مستقیم که مسیر انبیاء و ائمه معصوم علیه السلام هست؛ تمام امکانات معنوی و مادی را در اختیار بشر قرار داده و خواست خالق ومالک انسان؛ قرارگرفتن درهمین مسیر و پرهیز از هرگونه انحراف از مسیر خداست؛ تا دل ها پاک مانده وخانه خدا به شیطان اجاره داده نشود.
چون خدای مقتدر می خواهد از هیچ چیز و هیچ کسی جز او نترسیم؛چون همه امور درید قدرت خداست؛ اگر مقهور قدرت و پول ومقام و زور و... انسانهای عاجزی شویم که اگر یک مگس چیزی از آنها را چند متردورترببرد؛ توان پس گرفتن ندارند؛ از صراط مستقیم فاصله گرفته و در راه شیطان و انحراف از مسیرخدا قرار می گیریم. شروع این انحراف همراه با آلوده کردن حریم و خانه خدا و وارد شدن دشمن انسان یعنی شیطان به قلب خود هست.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۱
منصوره وطنی
 
 رفتار امیرمؤمنان علی علیه السلام با مرد یهودی
 
مسئولین نظام جمهوری اسلامی و قوای سه گانه و... چقدر به این منشورمعتقد؛ و پایبند به این نوع عمل بوده وهستند؟
 
آیت الله وحید خراسانی در بیان منشور نظام اسلامی و نمونه ای از عمل حضرت علی علیه السلام به عنوان حاکم جهان اسلام؛ فرمودند:
                     
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۶:۵۸
منصوره وطنی

"کاری نکنیم امام زمان عج الله فرجه به خاطر کارهای ما پیش خدا شرمنده شود."   امام خمینی (ره)

تا حالا به این جمله عارف واصل بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران توجّه و فکر کردیم چرا هر روز اعمال ما به پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله عرضه می شود وهفته ای یک بارهم به حضرت ولی عصرعج الله فرجه ارائه می شود؟

تا حالا فکر کردیم چرا خاتم النبیین ؛ رحمة للعالمین به خاطر ما ناراحت می شود؛ چرا صاحب عصر به خاطر اعمال ما پیش خدا ناراحت و شرمنده  می شود؟

چون ما بی صاحب  نیستیم ؛ صاحب داریم ؛ هردو نگران ما هستند؛ نگرانند چون دوستمان دارند؛ همین  دنیا شفاعت می کنند می خواهند پرونده آبرومندی از امّت شان به خدا  تحویل دهند.برای همین حجّت خدا با خطاهای ما گریه می کند و از خدا طلب بخشش می کند با اعمال صالح ما خوشحال می شود.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۵
منصوره وطنی

علت شکل گیری و وقوع انقلاب اسلامی ایران؛ نظام سازی بر اساس احکام اسلام در عرصه های متعدد از جمله اقتصادی بوده است؛ ولی علیرغم هدف ذاتی انقلاب ایران و خواست عموم مردم ایران؛ از بدو انقلاب تاکنون؛ نظام سازی اسلامی در امور اقتصادی کشور تحقق نیافته و همچنان؛ بر اساس اقتصاد غربی که تفاوت ماهوی با اقتصاد اسلامی داشته و تمام امور اقتصادی بر اساس اصالت سود و سرمایه  تنظیم می شود ؛ در حالی که؛ اقتصاد اسلام بر اساس حرمت ربا و توجّه به مشروعیّت داشتن کسب هر گونه درآمد از دیدگاه اسلام و شغل و درآمد حلال و حرام موضوعیّت تعیین کننده دارد.

اقتصاد اسلامی هرگونه بهره کشی از انسان ها برای انباشتن سود و سرمایه عده ای اندک را حرام نموده و بهره اقتصادی هر فرد را به میزان تلاش و توانایی علمی و تخصصی صرفا در مشاغل حلال می داند.

در حالی که در جامعه فعلی؛ عده زیادی علیرغم زحمات شبانه روزی؛دارای حداقل در آمد؛ ولی عده ای اندک با کمترین زحمت صاحب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۸
منصوره وطنی
پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ق.ظ

هدیه به تازه مکلّف ها قبل از ماه رمضان

دوستای خوبم می دونید از روز تولد 9 سالگی و 15 سالگی خدا برایت حساب باز می کنه هرکاری بکنی می نویسه و در حد توانایی هایی که به تو داده از تو مسئولیت می خواد. از حالاسعی کن قبل از خدا خودت به حسابت رسیدگی کنی؛ تا روز جمعه یه دفتر برای حسابرسی اعمال تهیه کن که فقط خودت بخونی و خدا. هروز وقتی را بذار مثلا 10 دقیقه مواردی که قبلا جدول کشی کردی علامت بزن موارد حسابرسی اینا باشه روز قیامت پرونده اعمالت را به دست چپ ات نمی دهند:

1-نماز اول وقت

2- حضور قلب در نماز

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۸
منصوره وطنی
پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ق.ظ

چهره زن مسلمان ایرانی در صدا و سیما کجاست؟

صدا و سیما به کجا می رود؟

 

در سه سال گذشته شاهد تغییر فاحش چهره ترسیمی زن در صدا و سیما هستیم. از آنجا که صدا و سیما متعلق به مردم مسلمان ایرانی است؛ لذا؛ چهره ترسیم شده از زن نیز باید با ویژگی های زن در اسلام و فرهنگ اصیل ایرانی مطابق باشد؛ در حالی که؛ چهره زن در سریال ها و فیلم های سینمایی و برنامه کودک و نیز مسابقات مختلف از جمله آشپزی و... تأکید بر جنسیّت زن و نمایش جاذبه های جسمی و کلامی اوست که مطابق با فرهنگ غربی و استفاده ابزاری و تبلیغاتی از زن هست.

در اسلام و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران؛ وضعیّت موجود زن در صدا و سیما نفی شده و نظام اسلامی موظف به ایجاد زمینه های مساعد جهت رشد شخصیّت زن و احیاء حقوق مادی و معنوی زن شده است.

سوال از کلیه دست اندرکاران صدا و سیما این است که آیا اهداف و برنامه های صدا و سیما محل اعتلا و رشد شخصیّت زن و احیاء حقوق وی بوده  و زن ایرانی در حال بازیگری و اجرای برنامه و... با تلاش به زیباسازی خود و زیبا گویی و برخی حرکات موزون! در برنامه کودک و...؛ با گستاخی و پررویی و کم حیایی و  ... به حقوق خود رسیده است؟!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۵
منصوره وطنی

مگر نه این که خدا در همه حال وکیل مدافع  ما هست، و کلّی قانون در قرآن برای حفظ حقوق بندگانش قرار داده تا مانع ظلم و حقّ کشی ما شود و مجازات شدیدی هم برای ظالم و متعدی به حقّ دیگران قرار داده؛ بنده ها هم هر وقت ظلمی دیدند؛ بلافاصله او را به وکیل مدافع همیشگی بدون هزینه و حاضر و ناظر و شاهد در همه جا؛ در آنچه بر او رفته حواله می دهد؛ وکیل قادر و منتقم  و عادل و دلسوز هم تا حقّ  بنده اش را از ظالم نگیرد حتّی پای میزان و حساب و کتاب هم ولش نمی کند؛ مگر این که صاحب حقّ خودش با رضایت و آزادی کامل بخشش ظالم را به وکیلش اعلام کند.

نایت اسکین

تا حالا فکر کردید؛ ما هم می توانیم وکیل مدافع خدا و کتاب راهنمای خدا و جانشینان خدا در زمین باشیم؛ همچون خدا وقتی ظلمی به خدا و کتاب خدا و جانشینان معصومش شد؛ ما در مقام وکیل مدافع جلوی ظلم و ظالم را در حدّ توان گرفته و شجاعانه بی هیچ ترسی مقتدرانه در برابر ظالمان بایستیم و حقّ خدا را ثابت کنیم. اگر وکالت خدا و معصوم را قبول کردیم، اول باید حبّ و بغض مان را طوری تنظیم کنیم که با ظلم به خدا خشم و غضب و دوری و دشمنی با ظالم و با حفظ حقوق خدا خوشحالی و محبّت و دوستی را انتخاب کنیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۸
منصوره وطنی

  پیامبر اسلام در بخشی از خطبه غدیر می فرمایند:

"وَسَأَلْتُ جَبْرَئیلَ أَنْ یَسْتَعْفِىَ لِىَ (السَّلامَ) عَنْ تَبْلیغِ ذالِکَ إِلیْکُمْ – أَیُّهَاالنّاسُ – لِعِلْمى بِقِلَّةِ الْمُتَّقینَ وَکَثْرَةِ الْمُنافِقینَ وَإِدغالِ اللّائمینَ وَ حِیَلِ الْمُسْتَهْزِئینَ بِالْإِسْلامِ، الَّذینَ وَصَفَهُمُ‏اللَّهُ فى کِتابِهِ بِأَنَّهُمْ یَقُولُونَ بِأَلْسِنَتِهِمْ مالَیْسَ فى قُلوبِهِمْ، وَیَحْسَبُونَهُ هَیِّناً وَ هُوَ عِنْدَاللَّهِ عَظیمٌ."

" و من از جبرئیل در خواستم که از خداوند سلام اجازه کند و مرا از ماموریت تبلیغ به شما معاف دارد زیرا کمی پرهیزگاران و فزونی منافقان و دسیسه ملامت گران و مکر مسخره کنندگان اسلام را میدانم همانان که خداوند در وصفشان در کتاب خود فرموده : «…به زبان می گویند آن را که در دلهایشان نیست و آن را اندک و آسان می شمارند حال آنکه نزد خداوند بس بزرگ است…»(نور/۱۵)"

 

آیا کلام پیامبر خدا را قبول داریم که در خطبه قدیر فرمود:

 

"مَعاشِرَالنّاسِ،(فَضِّلُوهُ). مامِنْ عِلْمٍ إِلاَّ وَقَدْ أَحْصاهُ‏اللَّهُ فِىَّ، وَ کُلُّ عِلْمٍ عُلِّمْتُ فَقَدْ أَحْصَیْتُهُ فى إِمامِ الْمُتَّقینَ، وَما مِنْ عِلْمٍ إِلاّ وَقَدْ عَلَّمْتُهُ عَلِیّاً، وَ هُوَ الْإِمامُ الْمُبینُ (الَّذى ذَکَرَهُ اللَّهُ فى سُورَةِ یس: (وَ کُلَّ شَىْ‏ءٍ أَحْصَیْناهُ فى إِمامٍ مُبینٍ) "

 

 "هان مردمان !او را برتر دانید ، هیچ دانشی نیست مگر اینکه خداوند در جان من نوشته و من تمامی آن را در جان علی امام پرهیزگاران ضبط کرده ام ،و دانشی نبوده مگراین که آن را به علی آموخته ام او پیشوای روشنگر است که خداوند در سوره یاسین از او گفتگو کردهوعلم هر چیز را در امام مبین برشمرده ایم…»( یس / ۱۲)

 

اگر قبول داریم؛ که به عنوان انسان موحّد نمی توانیم فرمایش آخرین پیامبرخدا را در تعیین جانشین خود قبول نداشته باشیم؛ چون انسان غیرمعصوم مسئول در هرپست و مقامی در غیاب خود؛ برای خود جانشینی همانند و همفکر و همطراز خود تعیین می کند تا دیگران را در همان مسیر تعیین شده هدایت و از انحراف آنها به سایر مسیرها و ایده ها و... جلو گیری کند؛ مولای متقیان حضرت علی علیه السلام تائید شده از سوی خداوند حکیم در جانشینی پیامبر اسلام هست. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۷
منصوره وطنی
چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۵ ب.ظ

سوال از امام صادق علیه السلام شیعه و زاهد کیست؟

الامام الصادق علیه السلام:" لیس من شیعتنا من قال بلسانه و خالفنا فی اعمالنا و آثارنا"  

  

 کسی که به زبان دم ازتشیّع می زند؛ امّا در عمل برخلاف اعمال وکردار ما عمل کند از شیعیان ما نیست"                                                                            

                                                                                                                           وسایل الشیعه ج۱۵ص۲۴۷

 

الامام صادق علیه السلام:" الزهد هو ترکک کل شی یشغلک عن الله تعالی من غیرتأسف علی فوتها و لااعجاب فی ترکها و لا انتظار فرج  منها"                        

                                                                                           مستدرک الوسایل ج۱۷ص۴۵

"زهد آن است که هر چه تو را از یاد خدا باز دارد رها کنی بی آن که برای از دست دادن آن افسوس خوری و یا به خاطررها کردن ان

 

دچار غرور و خودپسندی شوی یا چشم داشت گشایش از این کارت داشته باشی.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۵
منصوره وطنی

امام صادق علیه السلام :زندگی خود را بر ۴ اصل قرار دادم: دانستم کار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش کردم دانستم خدا مرا می بیند پس حیا کردم دانستم رزق مرا دیگری نمی خورد پس آرام شدم دانستم پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم.  

قالَ الإمامُ جَعْفَرُ بنُ محمّد الصّادقُ علیه السلام: کَمالُ الْمُؤْمِنِ فى ثَلاثِ خِصال: الْفِقْهُ فى دینِهِ، وَ الصَّبْرُ عَلَى النّائِبَهِ، وَالتَّقْدیرُ فِى الْمَعیشَهِ

فرمود: شخصیّت و کمال مؤمن در سه خصلت است: آشنا بودن به مسائل و احکام دین، صبر در مقابل شداید و ناملایمات، زندگى او همراه با حساب و برنامه ریزى دقیق.               أمالى طوسى: ج 2 ص 279

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۱
منصوره وطنی

تصویر:وبلاگ آزادی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۸:۵۴
منصوره وطنی
سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ب.ظ

پای درس حضرت امام هادی علیه السلام

نترسیدن از دشمن نتیجه اطاعت خدا

قالَ الا مامُ اءبو الحسن ، علىّ الهادى صلوات اللّه و سلامه علیه :

1 مَنِ اتَّقىَ اللّهَ یُتَّقى ، وَمَنْ اءطاعَ اللّهَ یُطاعُ، وَ مَنْ اءطاعَ الْخالِقَ لَمْ یُبالِ سَخَطَ الْمَخْلُوقینَ، وَمَنْ اءسْخَطَ الْخالِقَ فَقَمِنٌ اءنْ یَحِلَّ بِهِ سَخَطُ الْمَخْلُوقینَ.
ترجمه :
فرمود: کسى که تقوى الهى را رعایت نماید و مطیع احکام و مقرّرات الهى باشد، دیگران مطیع او مى شوند وهر شخصى که اطاعت از خالق نماید، باکى از دشمنى و عداوت انسان ها نخواهد داشت؛ و چنانچه خداى متعال را با معصیت و نافرمانى خود به غضب درآورد، پس سزاوار است که مورد خشم و دشمنى انسان ها قرار گیرد.
 

تازگی و جدید ماندن قرآن در همه زمان ها و تلاو ت ها 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۲:۱۱
منصوره وطنی
سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

دعای آیت الله بهجت برای تثبیت ایمان

مرحوم آقای بهجت(رضوان الله تعالی علیه) می‌فرمودند این دعا را زیاد بخوانید

یا الله یا رحمـــــان یا رحیـــــم یا مقــــلب القــــلوب ثبت قـــــلبی عــــلی دینـــک


 ممکن بود کسی بگوید وقتی می‌گوئیم «ثبت قلبی علی دینک»، ما که دینمان درست است، منطقی
 
است، مستحکم است، این برای آن طبقات پایین است
 
ایشان می‌فرمود در هر طبـــقه‌ای که دل انسان و ایمـــان انسان و دینـــداری انسان هست، تنـــزل از
 
آن طبـــقه، برگشت است
 
ثبت قلبی علی دینک یعنی دین را در همان طبـــقه‌ عالی نگه دار و تثبــیت کن
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۲:۰۶
منصوره وطنی