دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

امر به معروف و نهی از منکربه تأسی از سیدالشهداء 
(أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

"لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" سوره نساء آیه 141

رؤسای  قوّه قضائیّه مجرم پروردر دستگاه قضایی با فساد سیستمی فزاینده و دادستان های کلّ کشور طی 5 سال اخیر و نمایندگان خانه ملّت قبلی و فعلی و ریاست جمهور قبلی و فعلی و وزرای فرهنگ وارشاد اسلامی و ارتباطات واطلاعات نظام جمهوری اسلامی ایران، شب های قدر با حقّ النّاس ناشی از ظلم های عدیده پیدا و پنهان به سرباز جنگ نرم در زیرمجموعه خود چه خواهید کرد؟ کدامین دست های آلوده و پنهان مانع تداوم ریاست آیت الله رئیسی در قوّه قضائیّه با الغاء رسانه ای گسترده نبود اصلح! شد که در مدّتی اندک با شمشیر قانون دست های آلوده تعدادی چپاولگر بیت المال را قطع نمود؟!

در حال حاضر، دادیار هم برخلاف سابق که کنار بازپرس و قاضی طراز اوّل، آموزش اجباری قضاوت می دید، هنوز درس قضاوت در حوزه یا دانشگاه تمام نشده، روی زندگی مردم ایران تمرین قضاوت می کنند و برخی در لباس روحانیّت با تبانی علنی محرز، دین و ایمان مردم را نشانه گرفته اند و رسیدگی به شکایات مردم از دستگاه قضایی با نام دادسرای انتظامی قضات نیز درتهران تبدیل به اداره و محلّ بایگانی پرونده های مظلومین در شهرها شده است!!

جناب اژه ای و دادستان کلّ کشور و انواع حراست ها و حفاظت اطلاعات ها، شب های قدر با چه رویی به درگاه خدا العفو خواهید گفت؟! در شب های قدر با مشغول سازی های مداوم سرباز جنگ نرم شکست ناپذیردر دستگاه قضایی فاقد عدالت و قانونمندی و وجدان اخلاقی حداقلی در سه سال اخیر با چه رویی العفو خواهید گفت؟! 

کدامین دستها ابوالفضل تحریری با جرائم کیفری عیان علیرغم شکایات متعدد از جمله نگارنده با مدارک محرز تبانی با دادیارهای در حال تمرین قضاوت! در رأس دادسرای عمومی قم نگه داشته و دادستان منصوب وی و دستگاه ارجاع در همه درخواست ها و نامه ها و شکایات و... به ابوالفضل تحریری با لباس پیامبر شده که عملا همه کاره استان قم شده و کلّ دستگاه قضایی کشوروامنیّتی و حوزه علمیّه کشور را به سخریّه گرفته که عامل اصلی ناامنی های ریز و درشت مردم در کلانشهر قم بوده و هست!!

حقّ الناس هرگز با گریه و توبه شب قدر رفع شدنی نیست فقط جبران حقّ الناس و یا بخشش صاحب حقّ تنها راه قبولی روزه ها و عبادات و دعاها هست، آقایان سیاستمدار قضایی و دولتی و خانه ملّت در دستگاه الهی، ظلم پیدا و پنهان و تبانی و حقّ کشی عامل اصلی تصاحب ریاست ها و میزها نیست. دادگاه عدل الهی فقط کنار مظلوم ایستاده و اندازه خردلی به احدی ظلم نشده و حقّ خواهی در هر دو دنیا انجام می شود. چشم بصیرت می تواند آثار تنبیه الهی در این دنیا را ببیند. با چه رویی شب های قدر به خاطر نداشتن چشم بصیرت حداقلی و پاکدستی و عدم پرهیز از تصاحب صندلی ها بدون صلاحیّت حداقلی با حقوق از بیت المال و چپاول بیت المال و ویژه خواری و ... العفو خواهید گفت؟!!!

ریاست قوّه قضائیّه به خاطر خود و قطع حقّ الناس های فراوان فزاینده استعفاد بده. مشاهدات نگارنده نشانگر عدم بخشش مظلومین کثیر و احقاق حقّ در سرای باقی هست. اشک مردها نیز در ظلم های عدیده از سوی قضات در حال تمرین قضاوت درآمده است.

 قانون حقّ الناس خدا را قبل از مرگ ببینید، بعد از مرگ حقّ الناس غیرقابل جبران هست اکنون مظلومین در حال افزایش را ببینید و همگی استعفاء دهید، نگارنده پای میزان، هم شاکی هم شاهد زجرهای ملّت مظلوم ایران در دستگاه قضایی خواهم بود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۰
منصوره وطنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی