دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

 

"لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" سوره نساء آیه 141

آنچه در تاریخ مسلّم هست، کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد، این جرثومه فساد توسّط امریکا ساخته شده که از چند کشورغربی که اکنون در حال فراراز بمباران قدرتمند مردم فلسطین هستند و دست انتقام خدا گریبانگیر غاصبان قدس شریف و فلسطین شده، با اسکان دادن آنها در فلسطین که اکنون با موشک های مقاومت در حال خارج کردن آنها از فلسطین هستند کشور غاصب اسرائیل ساخته شد تا در بین مسلمانان مرکز فتنه و آشوب و کشتاردسته جمعی ایجاد و مسلمانان را مشغول کنند تا مانع مبارزه مسلمانان علیه ابرقدرت امریکا با ددمنشی و دسیسه چینی و قتل و کشتار و ... در کشورهای مسلمان نشین شود. حال فلسطین و همه مسلمانان جهان ید واحده شده و بر سر امریکا و اسرائیل فرود می آید و وجدان بیداربسیاری ازغیرمسلمانان نیزاین همه دادمنشی و قتل و کودک کشی را نمی پذیرد.

امریکا با غصب مداوم سرزمین فلسطین توسّط بی دین های کودک کش با قتل و غارت و کودک کشی کشوراسرائیل را ایجاد کرد و صاحبان اصلی فلسطین را از منزل خود بیرون و غصب کرد تا مرکز آشوب و فتنه و جنگ در بین کشورهای اسلامی شود که با بیداری اسلامی اکثر مسلمانان، این فتنه هرچند خیلی دیر ولی به طورآشکار ملّت های جهان را علیه امریکا و اسرائیل با انقلاب های متعدّد و رهایی از سیطره امریکا برانگیخت.

اکنون آتش خشم 72 ساله فلسطینی ها دامن غاصبان را گرفته و تا نابودی کامل اسرائیل و پس گرفتن کشور خود از پا نخواهند نشست. فلسطینی ها این بار به جای سنگ موشک پرتاب می کنند.

دشمن، فلسطینی ها را قدرتمند کرد و اسرائیل را طوری در چشم جهانیان خوار و ذلیل کرده که هرگز آثاراین ذلّت از بین نخواهد رفت و قطعا منجر به نابودی کامل اسرائیل و پس گرفتن سرزمین های فلسطینی ها خواهد شد. انشاءالله

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۰۲ ، ۱۶:۴۳
منصوره وطنی