دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان
پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ق.ظ

22 بهمن خروش صدای انقلاب اسلامی ایران

صدای رادیو و تلویزیون ایران سال 57:«توجه توجه ... این صدای انقلاب ملت ایران است...»

فریاد شادی از تمام خاک ایران برخاست، آخرین سلسله‌ی پادشاهی ایران، سقوط کرد.                          

فرمایش معمارکبیر انقلاب حضرت آیت الله خمینی از رادیو و تلویزیون؛ سال ۵۷:

«بسم الله الرحمن الرحیم

من از عواطف طبقات مختلف مردم تشکر مى‌کنم و بار ملت ایران به دوش من بار گرانى است که نمى‌توانم جبران کنم. من از طبقه روحانیون که در این قضایاى گذشته جان‌فشانى کردند، تحمل زحمت کردند، از طبقه دانشجویان که در این مسائل مصایب دیدند، از طبقه بازرگانان و کسبه که در زحمت واقع شدند، از جوانان بازار و دانشگاه و مدارس علمى که در این مسائل خون دادند، از اساتید دانشگاه، از قضات دادگسترى، از همه طبقات، از کارمندان، از کارگران، از دهقانان، از همه طبقات ملت تشکر مى‌کنم. آن زحمت‌هاى فوق‌العاده بود که با وحدت کلمه پیروز شدید. پیروزى شما الان یک قدم است و این که در قدم اول خائن اصلى را که محمدرضا نام دارد از صحنه کنار برده‌اید که اگرچه گفته مى‌شود در خارج از کشور به دست و پا افتاده است و حالا هم که ارباب‌ها دست رد بر سینه او زده‌اند و او را راه نمى‌دهند، به هم‌جنسان خودش متوسل شده تا بعد از 50 سال خیانت‌هاى او و سلسله‌اش و بعد از سى و چند سال جنایات که این شخص خائن نمود و مملکت ما را عقب رانده و استثمار کرده و زراعت ما را به باد فنا داده و مملکت را ویران کرده و ارتش را تابع ارتش و مستشاران غیر نموده این خیال خامى است که فکر کند دوباره مى‌تواند به ایران باز گردد.

پیروزى ما وقتى است که دست تمام این اجانب کوتاه شود و تمام ریشه‌هاى رژیم سلطنتى از این مرز و بوم بیرون برود. این چیزهایى که اخیرآ واقع مى‌شود و عمال این اجانب دست و پا مى‌زنند که شاه سابق را برگردانند و یا رژیم دیگرى ایجاد و یا رژیم سلطنتى را حفظ کنند، باید بدانند که دیگر گذشته است و... تلاش آنان دست و پازدنى بیش نیست و چنان‌که تسلیم ملت نشوید، ملت شما را به جاى خود مى‌نشاند. ما باید از همه طبقات ملت تشکر کنیم. پیروزى به واسطه وحدت کلمه مسلمین بوده است. همه مى‌دانیم که رمز پیروزى وحدت کلمه بوده است. آن را از دست ندهیم و خداى نخواسته شیاطین بین صفوف شما تفرقه نیندازند. من از همه شما تشکر مى‌کنم و از خداى تبارک و تعالى قطع دست اجانب و ایادى وابسته به آنان را خواستارم.»

جواب هتاکی و یاوه گویی مستکبران وایادی داخلی آنها۲۲ بهمن درخیابانهای سراسرکشور

                      با حضور مردم همیشه پیروز و سرفراز ملت ایران

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی