"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱4

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

مردم ایران، برای تداوم نظام جمهوری اسلامی و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایران تحت هیچ عنوان هرگز به هیچ یک از نامزدهای لیستی و حزبی و ورشکسته های سیاسی چند دهه قبل و نیز تحصیل کرده های فاقد تخصّص و احزاب یک شبه در معامله صندلی های خانه ملّت رأی ندهید.

هشدارفوری به همه ملّت ایران و کلیه نیروهای مؤمن انقلابی

حزب بازی ها در ارکان اصلی نظام و قوای سه گانه موجب امیدواری دشمن به انتخابات آتی شده و امکان بروز فاجعه در تصویب قانون و مدیریّت کلان کشور بعد از شروع مجلس 12 وجود دارد. وزرای دولت فعلی از سوی مجلس فعلی تأئید صلاحیّت شدند که یکی از نمایندگان به ظاهر انقلابی گفت وضعیّت خاص پیش آمده بود رأی دادیم. از شروع دولت 13 برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی مکرر وزیر عزل و تغییر داده می شود. نگارنده قبل از تعیین و معرّفی وزراء به مجلس به آقای رئیسی از مصائب جریان نفوذ گفتم ولی به دلیل بی اطلاعی زیاد از میزان نفوذ جریان متّصل به دشمن، لیست ارائه شده آنها را به مجلس اعلام نمود!

این مجلس نتیجه ناشیگری و... جناب رئیسی و ... اکثریّت نمایندگان خانه با حقوق از بیت المال هست.

چند دهه بسیاری از مشکلات کشور و مردم از سوءمدیریّت و انتصاب های حزبی در دولت و خانه ملّت بوده و هست اگر مردم در مجلس آتی به احزاب رأی دهند بدتر از این ادامه خواهد یافت.

نمایندگان خانه ملّت، دستگاه عدلیّه نظام جمهوری اسلامی، رئیس جمهور با دولت مردمی قویّ، در وقوع جرائم جدید سایبری کجائید؟

وزیر ارتباطات و فنّاوری اطلاعات بی کفایت را عزل کنید، حقوق وی از بیت المال به عهده شماست. اینترنت دولتی از بدو حاکمیّت دولت 13 به شّدت ناامن و جرائم جدید رونمایی شده و می شود.

تاکنون، بارها لپتاب نگارنده هک می شد، ولی به دلیل عدم دسترسی فیزیکی و اینترنتی، از چند روزقبل جرم جدید!! هک مکرر مودم سیمکارتی دولتی به محض اتّصال به اینترنت جهت قطع روشنگری های نگارنده در دهه اوّل محرّم به ویژه انجام امر به معروف و نهی از منکر در تاسوعا و عاشورا ثابت کرد، گفته ها واقعیّت داشته لذا، با سلاح زورگویی و قطع ابزار فعّالیّت در فضای مجازی، مانع امر به معروف و نهی ازمنکر شدند و ثابت کردند هنوز هم یزیدصفتان دنیاطلب، حسینیان را می کشند. نمی فهمند صدای حسین در کربلا نماند تا روز قیامت در دنیا طنین انداز هست و صدای حسینیان نیز قرن ها غیرقابل خاموشی بوده و تا ظهور مهدی موعود خواهد بود.

حزب بازی ها در ارکان اصلی نظام و قوای سه گانه موجب امیدواری دشمن به انتخابات آتی وتلاش بر ورود مهره های خود به خانه ملّت شده وامکان وقوع فاجعه وجود دارد.

چند دهه بسیاری از مشکلات کشور و مردم، از سوءمدیریّت و انتصاب های حزبی در دولت و خانه ملّت ناشی از رأی به لیستها بوده و هست، اگر مردم مجدد به نامزدهای وابسته به احزاب یک شبه ساخت دشمن درلیست انتخاباتی و نشاندن روحانی ملبّس جلوی در ستاد انتخاباتی جهت ایجاد اعتماد در مردم با سوءاستفاده از اعتبار روحانیّت در بین مردم و نیز تفاهم نامه های لیستی احزاب معلوم الحال یک شبه تأئید صلاحیّت شده رأی دهد، وضعیّت خانه ملّت و کشور بدتر ازاین خواهد شد، چون دشمن درارکان اصلی کشور قانون نویس خواهد شد.

تصویر پشت سر کدخدایی با سوءاستفاده از امکانات بیت المال بدون اراده حداکثری ملّت آزاده ایران در حزب بازی در ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران!!!

کدخدایی عضو شورای نگهبان! مسئول جذب و ورود احزاب سیاسی به خانه ملّت در مجلس یازدهم!!!

کدام مسئول قضایی و دولتی و نماینده خانه ملّت مسئول تأمین امنیّت ابزار فعالیّت در فضای مجازی هست؟!

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1375