امر به معروف و نهی از منکر به تأسی از سیّدالشهداء

"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱4

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

نمایندگان خانه ملّت، دوره یازدهم در حال پایان هست ولی هیچ اقدامی در تأمین امنیّت فضای مجازی و اینترنت داخل کشور و تأمین امنیّت سربازان جنگ نرم نکردید؟

جناب محسنی اژه ای فعلی، قوّه قضائیّه را به هم ریختید و قانون جدید "مصلحت اندیشی" را با ابداع صادق لاریجانی مجدد رونمایی کرده و ظلم قطعی در آراء قضایی را به قضات تکلیف کردید، سالها قبل، با تلاش شبانه روزی نگارنده جان برکف، از دستگاه قضایی و آراء صادره حذف شده بود، مجدد وارد دستگاه عدلیّه کردید که خود همواره به شرع و قانون، از بدو سمت با مصلحت اندیشی مجرمانه، امنیّت جانی و روانی مردم را سلب کرده و مکرر نیروی انتظامی و مردم صبور و پرمصیبت ایران از دست مسندنشینان ابلاغ به دست ناتوان، در اثر ناشیگری و مدیریّت آزمایش و خطای شما خون می دهند.                                                                                                                                      این خون ها و خون دلها و جوانان پرپر شده حقّ الناس در سرای فانی و باقی برشما و کلیه قضات عامل به دستور خلاف شرع و قانون بوده و نگارنده از طرف مردم ایران پای میزان شهادت خواهم داد. امروز را فردایی هست که توان تغییر ندارید.

جناب اژه ای و جناب رئیسی و وزیر وزارت فناوری و ارتباطات، حداقل فرمایش مقام معظم رهبری در اهمیّت فضای مجازی را عمل کنید. جناب محسنی اژه ای با ابلاغ رهبری قاضی القضات شدید. سربازان جنگ نرم را قبل از دشمن دریابید.

جناب اژه ای مصلحت اندیش و جناب رئیس جمهور مدّعی قویّ مردمی، کی امنیّت اینترنت در داخل کشور ایران بر ایرانیان امن خواهد شد و خنّاسان حزبی دست پرورده دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران و مردم گرانقدر و فهیم و پربصیرت همیشه در صحنه، که فقط نگارنده را سدّ راه خود در ورود به خانه ملّت تلقّی و از چندین ماه قبل از انتخابات دوره دوازدهم با دو بار اقدام به ترور ناموفق با خواست خدا به دلیل عدم جایگزین، مجدد با دسترسی غیرمجاز مداوم شبانه روزی به اینترنت سیمکارتی همراه اوّل دولتی و لپتاب نگارنده در حین اتّصال به اینترنت وای فای به شدّت ناامن در اثر بی کفایتی و سوءمدیریّت وزیر ارتباطات و فنّاوری اطلاعات و عدم نظارت حداقلی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان به عملکرد واقعی این وزارت و نیز قوّه قضائیّه، در تلاش هستند مانع فعّالیّت در فضای مجازی در تاسوعا و عاشورا و انجام وظیفه خطیر امر به معروف و نهی از منکر به تأسی از سیدالشهداء در این ایّام و انتخابات آتی شوند!! زهی خیال باطل!