دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

۸ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

مردم ایران برای زنده و سالم ماندن بیمارستان نروید و واکسن نزنید.

قابل توجّه اساتید و طلّاب و دانشجویان حوزه و دانشگاه و خطباء وکلیه نیروهای مؤمن انقلابی کلّ کشورونمایندگان خانه ملّت که ملّت را نادیده گرفتند:

هشدار: اقدام فوری همگانی تا  نجات کامل مردم ایران از کشتار وزارت بهداشت در بیمارستان ها با دستگاه تنفس مصنوعی و داروهای پرعوارض شیمیایی 

  • شروع فعالیّت سازمان پدافند غیرعامل جهت مقابله با جنگ بیولوژیک در ایران با مدیریّت سردار جلالی 
  • تغییر کلیه اعضای ستاد مقابله با کرونا و عضویت حکماء و اطباء طبّ اسلامی و سنتی مذکور در ذیل و سردار جلالی و ممانعت از تصمیم گیری این ستاد برای امور کلّ کشور با اعضای در اختیار وزیر بهداشت نوکر بیگانه 
  • قطع واکسیناسیون اجباری و توقّف حکومت نظامی وزارت بهداشت با الزام دولت به خروج فوری از عضویّت سازمان بهداشت جهانی و تشکیل سازمان بهداشت کشورهای اسلامی با محوریّت طبّ سنتی و اسلامی 
  • اخراج فوری نماینده سازمان بهداشت جهانی مستقر در وزارت بهداشت و قطع مدیریّت ضدبشری این سازمان در ایران
  • قطع کشتار مردم در آی سی یو بیمارستان ها و مقابله با ویروس کرونا با داروهای طبّ سنتی و اسلامی با هدایت مردم از صدا و سیما از سوی آیت الله تبریزیان و آیت الله ضیایی و دکتر روازاده و دکتر رضا منتظر و سایر اطباء و حکمای متبحرّ دو طبّ بومی در ایران  
  • ارائه داروهای گیاهی آلرگارد و... دارای تأئید حکمای طبّ سنّتی با قیمت ارزان در داروخانه ها 
  • عزل وزیر بهداشت فعلی و محاکمه وزرای بهداشت قبلی و فعلی به جرم کشتار جمعی مردم ایران و نقض حاکمیّت نظام جمهوری اسلامی ایران و تأمین آزادی کامل برای انجام عملیات کشتار جمعی مسلمانان در ایران و نیز نقض بسیاری از حقوق اولیّه مردم در قانون اساسی ایران و الزام مردم به تزریق واکسن مجهول الهویّه و وارداتی و فاقد طی مراحل علمی و قانونی تولید واکسن در ایران و جهان با سانسور اطلاع رسانی به مردم از عوارض عدیده با محرومیّت از حقوق اولیّه اجتماعی با توسّل به مدیریّت دیکتاتوری در نظام مستقل و مردم آزادمنش ایران و زیر پا نهادن آزادی اولیه مردم و خون شهداء در برگرداندن دیکتاتوری امریکا و اسرائیل به ایران  
  • عزل و توبیخ کلیه تهیه کنندگان و کارگردانان اخبار و برنامه و ... حاوی وحشت آفرینی و کروناهراسی و نوید مداوم مرگ در صدا و سیما و اعلام خلاف واقع  تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون همه مردم ایران و الغاء تنها درمان کرونا واکسناسیون عمومی 
  • عدم الزام مردم در مراکز دولتی و خصوصی و... به استفاده از ماسک پرعوارض و زمینه ساز تنگی نفس و کاهش اکسیژن خون و ضعف عمومی و... و اعلام ابتلا به کرونا در وزارت بهداشت بیگانه پرست و دشمن هم وطن خود و بهانه طبّی!! برای بستری در بیمارستان و بلافاصله آی سی یو  و قبرستان 

وقتی سازمان بهد اشت جهانی و سیمای دولتی واکسن پرعوارض تا مرگ را تنها راه مقابله با کرونا اعلام می کند، یعنی داخل واکسن به دلخواه دشمنان اسلام و انقلاب و بشریّت تنظیم شده است. جای سوال نیست که چطور ایران در همه امور تحریم بوده و هست و خواهد بود، ولی فقط واکسن در حدّ نامحدود هم از جهت دریافت وجه در خارج و هم صادر به ایران و نیز تأمین بودجه در داخل کشور با اعلام مشکلات عدیده کمبود بودجه در کشور هیچ گونه مشکلی نیست؟!!!!

 

 

تأسیس سازمان بین الملی کشورهای مسلمان ضرورتی غیرقابل اجتناب در قرن حاضر

http://mansurevatani.ir/index.aspx?pid=99&articleid=266964&itemid=70536 

چرا وزیر بهداشت با دو نوع طبّ بومی بسیار غنی و بی بدیل در جهان، از سازمان صهیونیستی بهداشت دستور می گیرد؟!

http://mansurevatani.ir/index.aspx?pid=99&articleid=267026&itemid=70536 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۰۰ ، ۱۰:۳۲
منصوره وطنی

 

آیا ویروس کرونا بلایی جدید برای مردم نیست که برخی خدا را ندیده و آشکارا احکام الهی را زیر پا له می کنند؟

علیرغم دو طبّ بومی سنتی و اسلامی در ایران در طی قرنها مداوای مردم، آیا ادامه اطاعت محض از سازمان کشتار جهانی صهیونیستی امریکایی توسط رئیس جمهور مردمی!! نیست که خواست مردم را رها و دست به سینه در برابر سازمان ظاهری بهداشتی ولی امن دشمنان اسلام در دشمنی با مسلمانان برای تعطیلی همه مراسم عبادی و اجتماعی مضرّ بر اهداف آنها نیست؟

آیا این حدیث گهربار از حضرت امام رضا علیه السلام نشانگر وجود گناهان تازه و تداوم آنها در بین مسلمین نیست که دشمن کمر همّت به نابودی آنها با واکسن مجهول الهویه با هدف عیان با عوارض آشکار در کشتار و بیماری مردم بسته است؟

آیا اشاعه کرونا در کشورهایی که تابع محض سازمان جهانی بهداشت هستند نشانگر تغییر قبله مسلمانان از اسلام و طب اسلامی و سنتی به دشمنان اسلام نیست؟                                                                                                           آیا سالم ماندن مردم کشورهایی که عضو این سازمان مخوف صهیونیستی نیستند برای اثبات راه اشتباه رئیس جمهور مردمی! و وزارت بهداشت نوکر بیگانه کافی نیست؟

چرا دولت به مردم جواب نمی دهد علت عدم شیوع کرونا در عراق با ازدحام جمعیت و بدون ماسک در زیارتگاه های نجف و کربلا و... چیست؟

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۰۰ ، ۱۹:۰۳
منصوره وطنی
سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۰۰ ب.ظ

سبک شمردن نماز موجب عدم قبولی نماز

 

 سبک شمردن نماز و بی توجهی به آداب نماز صحیح و با حضور قلب و ادای نماز صرفا به صورت لقلقه زبان بدون توجه به معانی کلمات به وِیژه بی توجهی به حضور در محراب عبادت در محضر ذات احدیّت و خداوند حکیم و علیم از مصادیق سبک شمردن نماز هست.

برخی در حال نماز در فکر همه چیز هستند الا خدای خبیر و عظیم! در حال نماز در فکر همه امور هستند جز کسی که در مقابلش ایستاده و قربه الی الله گفته اند!

کلمات نماز در برخی فقط لقلقه زبان هست و رو به قبله ایستادند ولی شیطان هدایت شان می کند! چنین نمازی هیچ فایده ای برای نمازگزار نداشته و طبق حدیث ضایع کردن نماز بوده و به صورت کوبیده می شود و در روز محاسبه نماز مقبول نخواهد بود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۰۰ ، ۱۹:۰۰
منصوره وطنی

 

برخی مدیران که صاحب امضاء هستند، از اربعین تاکنون به مسافرت کربلا رفته و از آنجا شلمچه رفته اند و چندین روز تعداد زیادی مراجعان برای یک امضای آنها معطل مانده و گره در کارشان افتاده است.

این مدیران با محبت کور و جهت کسب ثواب دنبال امام حسین رفتند، چون شب عاشورا امام حسین دستور دادند هرکس حقّ_الناس به گردن دارد ادا کند و اجازه حضور درلشکر خود را ندادند. حال برخی مدیران زائر همین امام حسین شده و دنبال جمع کردن ثواب هستند!

برخی مدیران هنوز برنگشته و گره در کار مردم انداخته اند. این ارباب رجوع ها پای میزان تقاص گره زدن در امورشان را خواهند خواست.

برخی مشکل حاد مالی یا اداری فوری داشتند که همه کارهای اداری و... را انجام ولی چندین روز منتظر یک امضای مدیر هستند حتّی در مراکز مذهبی! ...

آیا با این عملکرد لبیک یا حسین می گویند؟! آیا با این عملکرد منتظر ظهور حسین زمان هستند؟!

قبل از رفتن به کربلا حسینی شوید تا به مردم ظلم نکنید. کتاب سه دقیقه در قیامت را بخوانید تا صف طویل طلبکاران تان را ببینید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۰۰ ، ۱۸:۵۸
منصوره وطنی

 

امام حسن مجتبی علیه السلام بیشترین اذیّت ها را از زبان و فکر مسلمان نمایان چشید.

امام معصوم بدون یار و تنها حتّی در منزل خود و ناامنی از سوی همسرش، تنها راه بقای اسلام را در سکوت و پرهیز از جنگ نابرابر تشخیص داد، ولی برخی مسلمان نمایان کوردل ظاهربین بی بصیرت امام معصوم را مضلّ المؤمنین نامیده و بدون یار و لشکر درخواست جنگ داشتند.

بعد از شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام با زهر توسط همسرش، مسلمان نمایان وارد جنگ با امام حسین علیه السلام شده و فرزند پیامبر را با 72 تن یاران باوفایش در کربلا ذبح کردند.

مسلمانی خود را بیازمائیم مبادا عقل خود را بالاتر از امام معصوم تلقی کنیم. هنوز یک حسین دیگر باقی مانده است.

هر روز از خود سوال کنیم برای ظهور امام زمان خود چه کردیم و چه می توانیم بکنیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۰۰ ، ۱۸:۵۵
منصوره وطنی

 

نتیجه صرف عبادت به عبد کامل بودن نمی انجامد، بلکه باید در تمام احوال بنده و عبد خدا بود و با اخلاص و بندگی مداوم فقط خواست خدا را انجام داد. هر گاه در امور نیّت خالص خدایی نباشد، عبادت و مصادق عبد بودن نخواهد بود.

در انجام امور خیر و عبادات ممکن است در لحظات اول اخلاص وجود داشته باشد ولی وقتی دیگران فهمیدند و فرد را ستودند و گرفتار عجب شد و توفیق خدایی را ندید، عمل خالص به گناه کبیره تبدیل شود.

هر چه خدا دوست دارد همان را دوست داشته و هر چه موجب خشم خدا می شود دوری کنیم تا زمینه گناه فراهم نشده و رابطه دوستی با خدا قطع نشود.

هر گناهی قطع ارتباط  دوستی با خداست.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۰۰ ، ۱۱:۵۹
منصوره وطنی

 

شیعه یعنی رهرو حسین کربلا و عباس علمدار که دین شان را به دنیا نفروختند.

شیعه نیز تا روز قیامت پرچم دار حسین و قهرمان کربلا زینب کبری هست تا پای میزان حق و باطل در محضر خدا و میزان الهی محاسبه شوند.

در دنیا چه عملی سنگین تر از نوکری حسین در پای میزان وجود دارد که قطره ای اشک با معرفت برای مصیبت حسین و یارانش اجر دنیوی و اخروی دارد؟

حسین قبله نمای مسلمانان و معیار و ملاک در شناخت حق و باطل هست.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۰۰ ، ۱۱:۵۶
منصوره وطنی

امام حسین علیه السلام و یاران بی بدیل امام صحنه آزمایش و اوج وفاداری به اسلام و امام معصوم هست. آنها ذبح شدند ولی دست از دین خود برنداشتند تا دین خدا تا روز قیامت به مردم ابلاغ و ضامن بقای دین شود.

خون امام حسین و اسیری زینب کبری ضامن تداوم دین اسلام در جهان بوده و خواهد بود.

در این کارزار علی اصغر شش ماهه نیز برای دفاع از اسلام خون خود را هدیه کرد.

ما برای دفاع از اسلام چه کردیم؟

آیا راه مقاومت تا قربانی همه داشته ها و حال و آینده در برابر دشمنان اسلام را یاد گرفتیم؟

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۰۰ ، ۱۱:۵۴
منصوره وطنی