"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱4

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

مقام معظم رهبری، به چه دلیل آیت الله خزعلی رئیس شورای نگهبان با حقوق از بیت المال و اعتبار از نظام جمهوری اسلامی یار هاشمی رفسنجانی با سالها سابقه در انتصاب لیست ارائه شده وی در خانه ملّت و ریاست جمهوری به اعتراف خود، همچنان علیرغم پیری و سالخوردگی و ادامه روند مذکور بر مسند قضاوت و تعیین سرنوشت منصب های مدیریّت کلان نظام جمهوری اسلامی مانده است؟

مقام معظّم رهبری، نمایندگان خانه ملّت با حقوق از بیت المال، آقای محسنی اژه ای، از جهت شخصیّتی دارای عزّت نفس و وجدان اخلاقی پائین هست که به این همه اعتراض و نارضایتی معنی دار مردم و فرهیختگان وقعی ننهاده و استعفاء نداده و ایرادی در خود نمی بیند. مصاحبه وی در محوّطه سیما در هفته قوّه قضائیّه و داستان سرایی در خودستایی و کاملا بی ارتباط با موضوع مصاحبه و بیان ایرادهای قوّه مجریّه!!! توأم با خودستایی مکرر که مجال اندکی به مجری ندادند حداقل یک سوال مردم را اعلام کند! نشانگر عدم شناخت صحیح از خود و عدم توان مشاهده واقعیّات بسیار تلخ دستگاه عدلیّه ایران هست. کلیّه مصائب ناشی از مدیریّت وی حقّ الناس بوده و در سرای فانی و باقی قطعا مجازات در پی دارد.


جناب محسنی اژه ای فعلی، قوّه قضائیّه را به هم ریختید و قانون جدید "مصلحت اندیشی" را با ابداع صادق لاریجانی مجدد رونمایی کرده و ظلم قطعی در آراء قضایی را به قضات تکلیف کردید! که سالها قبل، با تلاش شبانه روزی نگارنده جان برکف، از دستگاه قضایی و آراء صادره حذف شده بود، مجدد وارد دستگاه عدلیّه کردید که خود همواره بدون توجّه به شرع و قانون، از بدو سمت با مصلحت اندیشی مجرمانه، امنیّت جانی و روانی مردم را سلب کرده و مکرر نیروی انتظامی و مردم صبور و پرمصیبت ایران از دست مسندنشینان ابلاغ به دست ناتوان، در اثر ناشیگری و مدیریّت آزمایش و خطای شما خون می دهند. در دو سال اخیر تبانی و خروج از بی طرفی و سوءگیری در پرونده و ... در تهران و مشهد و قم و... روند معمول شده و معترض غیرعادی تلقّی می شود!!! و در پرونده ها از سوی قاضی و برخی اعضای دفتر علنی شده و جرم و مجرم فقط در پرونده های قضایی شکات نیست! اینها نتیجه عملی جداسازی مدیریّت دادسراها از دادگستری در اثر سوءمدیریّت شدید نیز هست.
این خون ها و خون دل ها و جوانان پرپر شده حقّ الناس در سرای فانی و باقی برشما و کلیه قضات عامل به دستور خلاف شرع و قانون قاضی القضات بوده و نگارنده از طرف مردم ایران پای میزان شهادت خواهم داد. امروز را فردایی هست که توان تغییر ندارید.
نمایندگان خانه ملّت، دوره یازدهم در حال پایان هست ولی هیچ اقدامی در تأمین امنیّت فضای مجازی و اینترنت داخل کشور و تأمین امنیّت سربازان جنگ نرم نکردید؟

جناب اژه ای و جناب رئیسی و وزیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حداقل همین فرمایش مقام معظم رهبری را عمل کنید. جناب محسنی اژه ای با ابلاغ رهبری قاضی القضات شدید. با سربازان جنگ نرم نجنگید.
جناب اژه ای مصلحت اندیش و جناب رئیس جمهور مدّعی قویّ مردمی، کی امنیّت اینترنت در داخل کشور ایران بر ایرانیان امن خواهد شد؟
خنّاسان حزبی دست پرورده دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران، فقط نگارنده را سدّ راه خود در ورود به خانه ملّت تلقّی و از چندین ماه قبل ازانتخابات دوره دوازدهم با دو باراقدام به ترور ناموفق با خواست خدا به دلیل عدم جایگزین، مجدد با دسترسی غیرمجاز مداوم شبانه روزی به اینترنت و لپتاب نگارنده در حین اتّصال به اینترنت وای فای دراثر بی کفایتی و سوءمدیریّت وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات به شدّت ناامن و عدم نظارت حداقلی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان به عملکرد واقعی این وزارت، در تلاش هستند مانع فعالیّت در فضای مجازی در تاسوعا و عاشورا و انجام وظیفه خطیر امر به معروف و نهی از منکر به تأسی از سیدالشهداء شوند.