"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱4

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

مردم ایران، برای تداوم نظام جمهوری اسلامی و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایران، تحت هیچ عنوان هرگز به هیچ یک از نامزدهای لیستی و حزبی و ورشکسته های سیاسی چند دهه قبل و نیز تحصیل کرده های فاقد تخصّص و احزاب یک شبه در معامله تجاری صندلی های خانه ملّت رأی ندهید.

رئیس قوّه قضائیّه جناب اژه ای، دادستان جدید کلّ کشور، نمایندگان خانه ملّت، ناتوانی حداکثری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت 13 مدّعی قویّ مردمی در تأمین امنیّت امور سایبری در ایران به ویژه امنیّت سربازان جنگ نرم که در این دولت و دستگاه قضایی موضوعیّت نداشته ومکرر مورد حملات سایبری در اخلال و از کارانداختن ابزار فضای مجازی اینترنتی قرار می گیرند آشکار بوده و تأمین امنیّت انتخابات نیزبا وضعیّت مذکور این دولت در انتخابات محرز هست. هدف پشت پرده ورود نماینده منصوب امریکا و اسرائیل در خانه ملّت هست که متأسفانه فقط نگارنده را مانع می بینند!

با ممانعت شدید شبانه روزی از فعّالیّت سرباز جنگ نرم درروشنگری مردم درفضای مجازی، چندین ماه قبل ازانتخابات! علاوه بر وحشت شدید دشمنان اسلام و انقلاب، نگران برملا شدن پشت پرده های احزاب سیاست باز تجارت پیشه هستند، که یکی از سران احزاب برخلاف سایرین، صادقانه در سیما گفت حزب ما فقط برای انتخابات هست!!یعنی فقط در انتخابات با هدف دستیابی به میز و صندلی درد خدمت به مردم می گیرند!!!!

به دلیل امتناع ابوالفضل تحریری مسئول دادسرای جرائم رایانه ای قم برخلاف قانون ازارجاع پرونده مذکور به شعبه این دادسرا با اعلام به دادستان قم، پرونده به شعبه 11 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قم ارجاع گردید که به دلیل ناآشنایی بازپرس با امور سایبری لپتاب و مودم با درخواست نگارنده با معطّلی زیاد جهت بررسی فنّی ارجاع گردید. تحریری سال 1401 نیز درهک لپتاب ازارجاع پرونده شکایت نگارنده به دادسرای جرائم رایانه ای امتناع نمود و با اعلام به رئیس ... ارجاع و شعبه تعیین و تبانی در پرونده جهت ممانعت از شناسایی هکر انجام گردیددو شماره تلفن همراه اوّل هم زمان با اخلال مکرر در مودم و لپتاب از قبل ازچند روز قبل از تاسوعا تاکنون به طور شبانه روزی ممانعت از تماس و قطع تماس و شنود می شود! جناب رئیسی با دولت قویّ مدیریت زیر مجموعه تان را تحویل بگیرید.

نگارنده با امتناع نامبرده به دخالت وی در حملات سایبری و... مشکوک شده وجهت شناسایی هکرمودم و لپتاب، با بررسی کلیه مدارک در اختیار و سوابق جرائم سایبری از سوی ابوالفضل تحریری از سال 95 تاکنون و مصادیق مجرمانه در ممانعت از شناسایی هکر سایت متعلّق به بنده mansurevatani.ir در شعبه 8 دادیاری که تحریری دادیاراین شعبه بود وعلت خنده! نامبرده هنگام توضیح اخلال های فنّی منجر به هک سایت ونیزسرقت مخفیانه مکررمدارک فقط این پرونده حتّی با ورود غیرمجازبه منزل و فقط سرقت مدارک وآراء صادره تحریری درهک سایت و نیز وضعیّت فعلی دادسرای جرائم رایانه و تبانی مکرردر شکایات در هک لپتاب و کسب تکلیف لحظه به لحظه دادیار به شدّت ناشی شعبه 116 دادسرای جرائم رایانه ای از تحریری حتّی در حضور نگارنده به عنوان شاکی پرونده و عدم شناسایی هکر سایت مذکور و نیز بارها هک لپتاب از سال 1400 تاکنون، مجرم کلیه موارد مذکور که هرگز شناسایی نشد، برنگارنده محرزو معلوم گردید هکر سایت و لپتاب و مودم با سوء استفاده از منصب قضایی و لباس روحانیّت در اعتماد سازی در مرجع قضایی ابوالفضل تحریری بوده و به همین دلیل پرونده سال قبل و فعلی برخلاف وظیفه قانونی از ارجاع امتناع نموده تا مجرم شناسایی نشود!!! اخیرا فهمیدم علت خنده وی نیزتوضیح هنرهای نامبرده بود که همه را جز هکرفهمیده بودم.

متن شکوائیه نگارنده در مرجع قضایی قم با موضوع هک مودم و دسترسی غیرمجاز به ابزار اینترنتی

"به دلیل هک مکرر مودم سیمکارتی همراه اوّل و دسترسی غیرمجاز به مودم ولپتاب و ممانعت از باز شدن سایت ها و صفحات موردنظر طی 20 روزاخیر، به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا ازمرتکبین اعمال مجرمانه ناشناس بربنده شاکی بوده، تقاضای تأمین امنیّت ابزاراینترنتی با شناسایی و اشدّ مجازات مجرم یا مجرمان برخط را دارم. شدّت حملات سایبری شب و روز تاسوعا و عاشورا بود.از روز قبل از تاسوعا تاکنون، به محض روشن کردن لپتاب، هارد به شدّت داغ می شود تا لپتاب را ببندم، بعد از دقائقی امتناع از نبستن و شروع فعّالیّت، داغی هارد رفع می شود. از چند روز قبل درهربار روشن کردن مودم و لپتاب نام، اینترنت 3 بوده وصفحات باز نمی شود، ولی بعد از خاموش و روشن کردن مودم، مدل مودم در نام اینترنت نمایان شده و اخلال کمتر می شود.

در تاریخ 12/3/1402 در تماس با کارشناس همراه اوّل به محض اعلام، گفتند " دارند مودم را هک می کنند" تنظیماتی را جهت ممانعت از هک مجدد مودم و ممانعت از دسترسی مجدد غیرمجاز به لپتاب گفتند تا مودم فقطip لپتاب بنده را شناسایی و مانع ورود دستگاه های دیگر شود. کلیه تنظیمات انجام شد، در محلّ کار کارشناس هیچ مشکلی نبود ولی در منزل فقط ساعاتی مشکل نبود و مجدد صفحات باز نمی شود. بنابر اعلام کارشناس همراه اوّل از طریق گوشی هوشمند با اطلاع از مدل و... مودم امکان تغییر تنظیمات مودم هست. درغیاب بنده درمنزل، لپتاب غیرقابل دسترسی ولی مودم تا قبل از تاسوعا قابل دسترسی بود، ولی ورود به منزل نیازبه باز کردن دو قفل درواطلاع از عدم حضور بنده هست که زمان معیّنی جایی نمی روم.

لازم به ذکر است، هدف اصلی مجرم یا مجرمان ممانعت از فعّالیّت در فضای مجازی درماه محرّم و انتخابات آتی بوده و درهر ساعتی از شبانه روز مودم و لپتاب روشن شود، ممانعت از باز شدن صفحات سایت ها(ایرانی) هست. با اسکن کامل لپتاب، به طورمکرر برخی صفحات مورد نظر باز می شود. طی چندین سال اخیر تاکنون چنین مشکلی پیش نیامده فقط از سال 1400 تاکنون چند بار لپتاب هک شده است.

در عصر روز جمعه 13/5/1402 بعد از تماس با پلیس فتا در ساعت 18:07 با روشن کردن مودم و لپتاب هیچ مشکلی نبود و سایت ها بلافاصله باز شد و لپتاب نیز داغ نشد، لذا، شماره تلفن همراه ... متعلّق به نام بنده نیزتوسّط هکر یا هکرها شنود می شود.)

کدام مسئول قضایی و دولتی و نماینده خانه ملّت مسئول تأمین امنیّت ابزار فعالیّت در فضای مجازی هست؟!

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1375