دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

امر به معروف و نهی از منکر به تأسّی از سیّدالشهداء

"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱۴



اگر فساد اداری و قضایی و اطلاعاتی و... نبود، ورود انواع سلاح جنگی سرد و گرم به داخل کشوراز ماه ها قبل از شروع جنگ ترکیبی در داخل کشور محال بود.

دشمن با برنامه ریزی چندین ماهه کلیه عوامل مؤثر در شروع و تداوم جنگ ترکیبی در داخل و خارج از کشور را تأمین نموده و به همین دلیل، علیرغم عدم همراهی عموم ملّت ایران و بازداشت بسیاری از اغتشاشگران معاند در مقابله با اسلام و نظام هنوز آشوب ها پایان نیافته است.

چرا از شروع اغتشاش ها از دادستان کلّ کشورجناب منتظری و دادستان های بسیاری از کلان شهرها غیر از دادستان تهران خبری نیست؟!

مگر در خیابانهای کشور جرائم کیفری مسلحانه به قصد کشتار مردم و ناامنی ناموس مردم و تخریب اماکن عمومی به طورعلنی انجام نمی گیرد؟ چرا دادستان ها کنار مردم نیستند تا شکایات به ویژه خانواده شهداء و مجروحین را اخذ و دراسرع وقت رسیدگی و اعمال مجازات شود؟!

چرا جرائم کیفری در لحظه در خیابان ها ممکن شده ولی رسیدگی قضایی مراحل اداری و قضایی و... دارد؟!

یک دلیل اصلی، تعجیل و آزادی بلافاصله مجرمان اغتشاش و بی توجهّی به برنامه ریزی چندین ماهه دشمن جهت آشوب و اغتشاش در کشور بوده که ظاهرا، دستگاه های اطلاعاتی و امنیّتی کشورازابعاد و اهداف آشوب ها بی اطلاع و فقط نیروی انتظامی تا پای شهادت در میدان، از ملّت دفاع کرده و می کند.

دستگیرشدگان برابر آموزش های خود، بلافاصله بعد از دستگیری در خیابان و محلّ جرم اغتشاش اظهار پشیمانی و فریب خوردگی و هیجانی شدن اعلام کردند و بعد از بازجویی آزاد شدند! یعنی یا دستگاه قضایی فریب اغتشاش گران را خورده یا هماهنگی قبلی در خلاصی مجرمان با اعلام پشیمانی کلامی بلافاصله بعد از دستگیری بوده است.

آنچه برابر مشاهدات میدانی متعدّد و مدارک در اختیار نگارنده درده سال اخیر در تهران و قم و مشهد و... به ویژه از زمان ریاست جناب اژه ای در قوّه قضائیّه مشاهده می گردد، حذف کامل شرع و قانون از قوّه قضائیّه و اخذ تصمیم قضایی بر اساس وجدان اخلاقی!!!! قاضی با عناوین دادیارو بازپرس و دادرس و انواع دادگاه های تجدیدنظردر شهرها و تهران بوده که موجبات فساد گسترده پیدا و پنهان و افزایش صعودی آراء قضایی خلاف شرع و قانون در نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد نارضایتی گسترده و عیان و اعتراضات فردی و جمعی در کشور شده که تنها کسی که به این اعتراضات وقعی ننهاده رئیس دستگاه عدلیّه جناب اژه ای بوده و هست!!!

اکنون نیز بیش از یک ماه آشوب و شهادت تعدادی از مردم و نیروی انتظامی و بسیجیان علیرغم درخواست علنی مردم در راهپیمایی ها و محل شهادت افراد، همچنان به مماشات ادامه داده و برخورد قاطع و بازدارنده با آغتشاش گران انجام نداده است.

برای پایان دادن به اغتشاش و ناامنی مردم و کشورو جواب دندان شکن به دشمنان خارج از کشور، برخورد بازدارنده و اعدام با دار در ملاءعام در محلّ شهادت شهداء با حضور خانواده شهید و مردم در کمترین زمان ممکن هست. همه مردم ایران، ولیّ دم شهداء هستند، باید قصاص در ملاءعام انجام گیرد، تا علاوه بر مماشات و عدم مجازات حداکثری و قصاص نفس، امکان مماشات در صدور و اجرای حکم قضایی برابر با جرم از بین برود. تاکنون حداکثر مماشات با مجرمان با جرائم قتل نفس و نقض عضو و ناامنی در کشورشده است.

باید جلسات دادگاه های ویژه اغتشاش به طور علنی از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردیده و قاضی مسعودی مقام به صورت تام الاختیار ریاست شعبات ویژه اغتشاش را برعهده داشته و بر پست قبلی خود ریاست شعبات ویژه اختلاس و جرائم اقتصادی برگردند.                            جناب اژه ای در بدو ورود، قاضی مسعودی مقام رئیس مجتمع رسیدگی به جرائم اقتصادی را حذف کرد و اختلاس گران و مفسدین اقتصادی را راحت نموده و وضعیّت امن ایجاد کرد، وضعیّت امروز نتیجه حذف امثال قاضی مسودی مقام در مقابله با مفسدان اقتصادی بوده که نتیجه امنیّت مفسدان وضعیّت معیشتی مردم و اقتصاد کشور بوده است.

روش مدیریتی جناب اژه ای

"... رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: رویه ما در دستگاه قضایی آن است که به جای آنکه سراغ افراد برویم، بسترها، سرمنشأها و ریشه‌ها را اصلاح کنیم و جلوی گلوگاه‌های فساد را بگیریم؛ همین رویه را در قبال اغتشاشات اخیر اتخاذ کرده‌ایم و در پی تعقیب و مجازات بازدارنده و قاطع و قانونی سرمنشاء‌ها و عناصر اصلی اغتشاشات و آشوب‌ها هستیم."    https://dadiran.ir/news/99645

در اثر اجرای همین رویّه هست که در خیابان ها مردم و نیروی انتظامی را می کشند و خیابان ها برای زن محجّبه ناامن و برای برهنه شدن امن شده ولی جناب اژه ای مشغول شناسایی بسترها و سرمنشاها و ریشه هاست!!!! برای همین از زمان مدیریّت وی فساد دستگاه عدلیّه و مجریّه افزایش بی سابقه داشته و لجام گسیخته شده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۰۱ ، ۲۳:۴۷
منصوره وطنی

امر به معروف و نهی از منکر به تأسّی از سیّدالشهداء

"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱۴

آیا علماء معزز پیشگویی واقع شده شهید والامقام اندرزگو را هم قبول ندارند که بیشتر آن عملی شده و برخی علائم ظهور امام زمان عجّ الله فرجه نیز نمایان شده است؟


سکوت برخی علماء زمانی که مردم و نیروی انتظامی در خیابان ها سلّاخی می شوند و ناموس مردم با چادر حضرت زهراء امنیّت ندارد و ایران کربلا شده، جای تأسف دارد که بسیاری علماء، وقت اخذ خمس و زکات به طور دقیق عمل می کنند، ولی وقت جولان دشمنان اسلام و انقلاب در خیابان های ایران با حکومتی نوپا در جهان جزو ساکتین هستند!!!

آیا سکوت بیشتر علماء شائبه الغاء عملی فتنه شکست خورده "جدایی دین از سیاست" را به مردم ایران نمی کند؟

مگر این جنگ خیابانی با اسلحه و پول دشمنان اسلام و انقلاب با خون مردم ایران شعله ورنشده، چرا بیشترعلماء در برابر قتل مردم و نیروی امنیّتی و حافظ مردم و هتک حرمت بانوان چادری و برهنه کردن زن و مرد مسلمان در انظار عمومی ساکت هستند؟!

آیا حجاب دستور خدا در قرآن نیست که بیشتر علماء و مراجع تقلید در برابر بی حجابی و برهنگی زنان در خیابان های نظام جمهوری اسلامی هم ساکتند؟ آیا شکل گیری این نظام طلیعه ظهور منجی عالم بشریّت نیست که باید همه علماء و طلاب تا پای جان و آبرو محافظ آن باشند؟ 

آیا اکثرعلماء معزز عملی شدن این فرمایش معصوم در ایران را قبول نداشته و نمی بینند؟

چطورمردم ایران به ویژه دختران و زنان ایرانی با چادر خود در خیابان ها با ایادی دشمن مقابله می کنند و پیام شکست به دشمن می دهند، ولی بیشترعلماء در برابر خون جوانان و کودکان و هتک حرمت ناموس مردم ساکت هستند؟

ای علماء اسلام به داد مردم برسید، شاید به داد خود نیز رسیدید.

علماء معزز، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در داخل ایران اقدام به جنگ ترکیبی یعنی جنگ نرم و جنگ مسلحانه علیه کشور و ملّت مسلمان ایران نموده باز هم ساکتید؟! آیا در جنگ نرم دشمن که فقط نیاز به هدایت مردم هست، وظیفه شرعی ندارید؟ اگر امروز امام زمان عجّ الله فرجه ظهور کند، جوابی بر سکوت و تماشای در خون غلتیدن جوانان و کودکان مسلمان و جولان دشمنان اسلام دارید؟

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۰۱ ، ۱۱:۲۷
منصوره وطنی

امر به معروف و نهی از منکر به تأسّی از سیّدالشهداء

"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱۴

 


آنچه در اصول مدیریِتی دستگاه قضایی حکومت اسلامی درآیات و روایات متعدّد و نیز در زمامداری کوتاه حضرت علی علیه السلام مشهود و مسلّم بوده و هست،عمل به دستور شرع و صلابت واقتدار و بی طرفی وعدالت قاضی و کلیه دست اندکاران قضایی بوده است.

در سه دهه به ویژه 15 سال اخیر نه تنها در عمل حذف شده بلکه از زمان ریاست صادق لاریجانی در قوه قضائّیه شرع زدایی ابداع و اجرا شده و در ریاست جناب اژه ای علاوه بر شرع، قانون زدایی نیز با سرعت فزاینده در حال اجرا بوده و وجدان اخلاقی غیرقابل مشاهده و سنجش و ارزیابی، تنها ملاک مختومه کردن بسیاری از پرونده های کیفری علیرغم مدرک مجرمیّت محرز و مشهود بوده است. علت اصلی این وضعیّت و نارضایتی و ظلم عدیده به مردم در دستگاه قضایی کشور واعتراضات گسترده از همین جهت بوده که جناب اژه ای علیرغم اعتراضات خیابانی و تجمع و... وقعی ننهاده و نمی نهند!!!

جناب اژه ای چرا دادستان کلّ کشور با وضعیّت موجود جرائم کیفری درون قوه قضائیه همچنان دائمی شده؟!!

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1249

نمایندگان خانه ملّت و انواع حراست ها و حفاظت ها و... قوّه قضائیّه به کجا چنین شتابان؟!

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1290

بارها در تذکّر به بدحجاب ها و بی حجابها در تهران و... تنها جواب دندان شکن خود را وضعیّت دستگاه قضایی و رها کردن اختلاس و اختلاسگران و فساد مالی و اداری گسترده در قوای مجریّه و قضائیّه یافته اند و تذکّر دهنده شرمنده و جواب قانع کننده نیافته است، چون باید فساد پیدا و پنهان دستگاه عدلیّه را بپذیرد، هرچند دلیل شرعی و قانونی نیست، ولی وقتی دانه درشت ها با منصب قضایی که عدالت مطابق شرع شرط اصلی احراز صلاحیّت قضاوت در اسلام هست، علنی حقّ کشی وتبانی می کنند بی حجابی جرم ناچیزی محاسبه می شود. تنها راه پایان یافتن هدایت کردن اعتراضات به حقّ مردم ایران توسّط دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، تغییر مدیریّت کلان دو قوّه قضائیّه و مجریّه وانتخاب مدیران صالح و عادل و مقیّد به کلیه قوانین اسلام و عملا متخصّص در مدیران کلان هست و لاغیر.

وقتی دولت مدّعی قویّ و مردمی، مدیریّت آقای دکتر سعید محمد که در حال حاضر در مدیریت اجرایی همتایی ندارد برنمی تابد واز مناطق آزاد نیز کنار می گذارد!! یعنی دولت سیزدهم توان اعمال مدیریّت قانونمند و متخصّص و بدون فساد و رانت خواری وحزب بازی و... را ندارد و از شرع و قانون فقط حرف باقی مانده است.                                                                                                                                      جناب اژه ای و جناب رئیسی، احساس ظلم و بی عدالتی گسترده در بین مردم همچون موریانه زیرساخت های مدیریّت کلان را ازبین برده و می برد، در وضعیّت فعلی احساس نیست مشاهده و دست و پنجه نرم کردن با خود ظلم در دو دستگاه عدلیه و مجریّه هست که قوه مقنّنه نیز دراثر حزب بازی و باندبازی و... تعداد اندکی نماینده مؤمن و انقلابی باقی مانده که در تعیین ریاست باندی خانه ملّت نیزامکان تأثیر نداشته اند و سمت ریاست!! مجلس شورای اسلامی موروثی و محلّ قدرت نمایی حزب برترو سهم خواهی!!! در خیالات برخی نمایندگان شده و موجب کاهش صعودی حضور مردم درانتخابات و تشدید اینگونه دمینوها شده اند.

آقایان رئیس، علّت اغتشاش های گسترده وعملیات نظامی و روانی در کشور و وقوع جنگ ترکیبی را در محلّ کار خود بیابید. مردم ناراضی و ستم دیده و مستأصل در قوّه قضائیّه و مجریّه به هر اشاره ای قابل مدیریّت هست.

هر دو استعفاء دهید و مردم را نجات دهید. اکثراعضای شورای نگهبان مقصّر وضع موجود هستند که 7 نفر فاقد صلاحیّت بدون یک روزمدیریت اجرایی کلان را به عنوان اصلح!!! معرفّی کرده و کشور را در معرض خطر جدّی قرار دادند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۰۱ ، ۲۳:۵۶
منصوره وطنی


بیاندیشیم و انتخاب کنیم
بیا تا لحظه ای با وجدان خود به عنوان یک زن در حضورحضرت #زهرا سلام الله علیها جلسه بگذاریم وقضاوت کنیم که:

1🌱- آیا تا حالا به قضاوت افراد در مورد حرفهایی که لباس و ظاهرم می زند فکر کردم؟ منشاء این حرفها از دلم هست یا عقلم یا وجدانم یا احساس و غریزه ام؟
۲🌲- آیا در برابر ایراد به جای دیگران، تسلیم شده و عیب را رفع می کنم یا برای پنهان کردن عیوبم، دیگران را تمّسخر و محکوم می کنم؟
۳-آیا تا حالا فکر کردم چرا این لباس را انتخاب کردم و لباسی دیگر را انتخاب نکردم؟

۴🔥-تا حالا چند بار برای خودنمایی و تن نمایی خود را آراسته و به خیابان رفتم، آیا نگاه های آلوده روحم را آزرده است؟ ناراحتی وجدان داشتم؟ آیا نگاه های آلوده را دنبال خود کشیدم و ...
🎍راستی خدایی که فرشتگانش را در شبانه روز تغییر می دهد تا آبروی ما را حفظ کند، چند ساعت فرصت توبه می دهد تا از گناه دست برداریم و... آیا عملم شایسته بندگی است یا عصیان و مخالفت علنی و غیر علنی بادستورخداست؟ آیا منصفانه قضاوت کردم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۰۱ ، ۰۰:۰۵
منصوره وطنی
يكشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰ ب.ظ

حجاب به دستور خدا اجباری شده است

اشاعه اختیاری بودن حجاب، از تبلیغات سوء دشمنان اسلام و تلاش بر اشاعه فساد در جامعه مسلمین بوده که فقط پذیرش مسلمانان نادان و همسویی خواسته و ناخواسته با اهداف پنهان دشمنان را کسب کرده اند.
حجاب در قرآن
کلمه حجاب در قرآن هفت بار تکرار شده است که در سوره احزاب آیه 53 و سوره نور آیه 31 به معنی پوشش به کار رفته و در باقی آیات به معنی مانع و پرده ای مستور است.
رابطه حجاب و نگاه با ارتباط نامشروع در قرآن
سوره نور ایه 30:
1."قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَیَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذَلِکَ أَزْکَى لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا یَصْنَعُون.
«به مردان باایمان بگو: دیده فرو نهند و پاکدامنی ورزند، که این برای آنان پاکیزه تر است، زیرا خدا به آنچه می کنند آگاه است.»
وجوب پوشش کامل برای زن در قرآن
سوره نور ایه 31:
2."وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَیَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُیُوبِهِنَّ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاء بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاء بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِی إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِی أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِینَ غَیْرِ أُوْلِی الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلَى عَوْرَاتِ النِّسَاء وَلَا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ مَا یُخْفِینَ مِن زِینَتِهِنَّ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِیعًا أَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ"
«به زنان باایمان بگو: دیدگان خود را (از نامحرم) فروبندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند، مگر آنچه که (طبعاً) از آن پیداست و باید روسری خود را بر گردن خویش (فرو) اندازند، و زیورهایشان را جز برای شوهران یا پدران یا پدران شوهران یا پسران یا پسران شوهران شان یا برادران شان یا پسران برادران شان یا پسرخواهران شان یا زنان (هم کیش) خود یا کنیزان شان یا خدمتکاران مرد که (از زن) بی نیازند یا کودکانی که بر عورت های زنان وقوف حاصل نکرده اند، آشکار نکنند و پاهای خود را (به گونه ای به زمین) نکوبند تا آنچه از زینت شان نهفته می دارند معلوم گردد. ای مؤمنان، همگی (از مرد و زن) به درگاه خدا توبه کنید، امید که رستگار شوید.»
سوره احزاب ایه 59 :
3."أَیُّهَا النَّبِیُّ قُل لِّأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاء الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِن جَلَابِیبِهِنَّ ذَلِکَ أَدْنَى أَن یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا"
"ای پیامبر، به زنان و دخترانت و به زنان مؤمن بگو: «پوشش های خود را بر خود فروتر گیرند، این برای آنکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند (به احتیاط) نزدیک تر است و خدا آمرزندة مهربان است.»
با توجه به آیات مذکور رابطه مستقیمی در حجاب و نگاه و ارتباط نامشروع می یابیم.
غضّ بصر و پوشاندن چشم از نگاه ناروا، دستور صریح قرآن به زن و مرد مسلمان است، و چون مرد در برابر غریزه جنسی ضعیف بوده و با نگاه ناروا و آلوده، زودتر اسیر هوای نفس می گردد، از این رو، ابتدای دستور، خطاب به مرد، و پرهیز از ارتباط نامشروع است.               نقطه آغازین هر ارتباط نامشروعی از نگاه حرام زن و مرد به ویژه مرد و خودنمایی زن هست، لذا، خداوند حکیم، با سه دستور، حفظ نگاه و اندام از حرام، و رعایت حجاب کامل، پاکی روح و روان و عفّت و پاکدامنی مسلمانان را بیمه نموده است، و راهی برای رستگاری و صعود بر قله های کمال و معرفت گشوده است.
خداوند حکیم در آیه 55 سوره احزاب محارم بر زنان را بر می شمارد:
4."لَّاجُنَاحَ عَلَیْهِنَّ فِی آبَائِهِنَّ وَلَا أَبْنَائِهِنَّ وَلَا إِخْوَانِهِنَّ وَلَا أَبْنَاء إِخْوَانِهِنَّ وَلَا أَبْنَاء أَخَوَاتِهِنَّ وَلَا نِسَائِهِنَّ وَلَا مَا مَلَکَتْ أَیْمَانُهُنَّ وَاتَّقِینَ اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ کَانَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ شَهِیدًا"

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۰۱ ، ۲۳:۵۰
منصوره وطنی
يكشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱ ب.ظ

نفوذ جریانی یعنی شبکه سازی داخل ملّت

با بستن اینستاگرام جاسوس بین المللی خانه امن و ارتباط مستقیم مردم با رئیس جمهور و رئیس دستگاه عدلیّه نظام جمهوری اسلامی و بسیاری وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر صاحب منصبان در اینستاگرام مسدود شده است!!!

نگارنده بارها عدم استفاده از اینستاگرام در زمان انتخاب وزراء خطر جریان نفوذ در انتصابها و انتخابها را اعلام نمودم ولی متاسفانه منزل خود تلقی و همه مردم جهت ارتباط مستقیم مجبور به استفاده از اینستاگرام شدند و تمام مسائل و مشکلات ریز و درشت کشور و مردم در اختیار دشمن قرار گرفت.

حال با بستن اینستاگرام ارتباط مستقیم با رئیس جمهور و سایر نامبردگان و صاحب منصبان مسدود شده و در ایتا که از روابط عمومی ریاست جمهوری اداره شده و از بدو راه اندازی تا حال فقط تعریف عملکرد رئیس جمهور بوده و به هیچ پیامی از کاربران در ایتا وقعی ننهادندوعملا غیرفعال هست!!

مسیر جناب رئیسی یک طرفه شده و خود می گوید و خود تأئید می کند!

در سایت ریاست جمهوری نیز از شروع دولت 13 سامانه111عملا غیرقابل ورود شده و به ویژه با کد ملی های منتخب!از جمله نگارنده رمز نیز قبول نشده و امکان ورودبه سامانه شکایت و گزارش و...دولت قوی و مردمی نیست! تماس تلفنی نیز بعداز موفقیت تماس بی نتیجه هست و مردم سرکارند! 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۰۱ ، ۲۳:۴۱
منصوره وطنی

 

باید حمایت های مالی و افزایش بکارگیری پلیس متخصّص بیشتری از نیروی انتظامی شود تا امکان برخورد در لحظه با هر نوع ناامنی در سراسر کشور ایجاد شود.     

دستگاه قضایی باید در کمترین زمان ممکن با اغتشاگران و به ویژه سرکرده آنان بدون هرگونه گذشت و اغماض برخورد کند.                     

 

وضعیت امروز دلسوزی دیروز برای مجرمان اغتشاش ها هست که خیلی زود بدون تنبه لازم آزاد شدند.                                                                             

دستگاه قضایی و وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه باید در ورودی های کشور مانع ورود انواع سلاح می شدند تا بچه ای بدون پدر و مادر و برادر تنها و بی کس نشود.           

تاکنون برخورد قضایی لازم و بازدارنده انجام نشده که همچنان شاهد تداوم کشتار مردم شهیدپرور ایران و ادامه اغتشاش ها در برخی کلان شهرها هستیم.                 

بر مردم ایران غیرقابل قبول هست که این همه سلاح جنگی وارد کشور و خیابان های کشورشود و وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه هم وجود داشته باشد.       

 

                                                                   

  "واکاوی علل افزایش استثناپذیری جرم و مجرم در قوه قضائیه و مجریه"                                           

         mansurevatani.ir"

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۰۱ ، ۲۳:۱۹
منصوره وطنی

امر به معروف و نهی از منکر به تأسّی از سیّدالشهداء

"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱۴

ارمغان دولت مدّعی بسیار قویّ و مردمی کوچک شدن مسکن مردم هم زمان با سفره مردم!

نمایندگان خانه ملّت با حقوق از بیت المال بیش از 80 میلیون ایرانی و نمایندگان بسیار اندک انقلابی به داد مردم برسید. همین مردم انقلاب را نگه داشتند و میزتان باقی مانده است. محاسبه پای میزان از امروز که فرصت دارید ببینید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهور وضعیت مسکن فقط با مدیریّت وزیر متخصّص در اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی و بدون هرگونه وابستگی فکری و عملی به هیچ یک از جناح ها و گروه ها و شخصیّت های سیاسی که برای کسب پست و مقام از زمان انتخاب وزراء دور رئیس جمهور و برخی نمایندگان جمع بوده و جمع شدند، قابل تغییر اساسی و کمک به معیشت مردم هست. برکناری وزیر مسکن و شهرسازی و انتخاب وزیر مجرّب و متخصّص و در عمل مؤمن و انقلابی و خادم مردم شهیدپرور ایران قابل اصلاح در کمترین زمان برای رفع معضلات مستاجرین امروز و وضعیّت مسکن فردای مردم هست.

وام فقط موجبات افزایش ربای حرام و بدهی های طولانی مدّت بدون کفاف عمرعادی مردم را فراهم کرد. بسیاری مالکین علّت افزایش هزینه فروش یا اجاره ملک خود را بدهی های کلان اعلام می کنند.

جناب رئیسی نگاهی به انواع وعده ها در انتخابات بکنید گفتید سفره مردم ایران را بزرگتر خواهید کرد، حال، سفره های اکثریّت مرم که کوچک شده، حتّی بسیاری مردم همچون گوشت و برنج و حبوبات، میوه ها را هم فقط می توانند نگاه کنند، چون شما گفتید باید حقّ کشاورز و سرمایه گذار و... باید تأمین شود، حقّ مردم فراموش شد و به لطف شما و دولت متّصل به جریان نفوذ و اصلاحات فاقد تخصّص در اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی رباخواری بانک ها که همچنان با وام های خرد و کلان باقی مانده، خانه مسکونی حداقلی را هم از مردم گرفتید، چون خانه مسکونی هم به لطف بی کفایتی وزیر شما تبدیل به کالای سرمایه ای شده که باید همواره کالای مصرفی محاسبه و از گران شدن آن ممانعت می شد. وزیر محترم مسکن فقط حرف این مهمّ را زد ولی ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۰۱ ، ۱۳:۲۰
منصوره وطنی