أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" سوره نساء آیه 141

مقام معظم رهبری، نمایندگان خانه ملّت، رئیس دستگاه عدلیّه جناب اژه ای، دادستان کلّ کشور کم پیدا با حقوق از بیت المال، انواع بازرسی ها و کلیه حفاظت و اطلاعات ها و دادسرای ویژه روحانیِّت کلّ کشور، مدعیّان مدافع اسلام و انقلاب، قاضی سالخورده شعبه 4 دادگاه دادسرای ویژه روحانیّت قم آقای امیری، با گوش کم شنوا و دچار مشکل درک مطلب مکتوب و شفاهی به کهنه سرباز جنگ نرم با 20 سال سابقه مقاومت و روشنگری مردم از دسیسه های پیدا و پنهان دشمن، 4 بار تکرار کرد " شما نیاز به درمان دارید خودتان را درمان کنید" جناب اژه ای میزان عدالت و قانونمندی و تدیّن و اخلاق اسلامی این قاضی از همین یک جمله پیداست!

جناب اژه ای، دادستان کلّ کشور همواره غائب، شکایت از قاضی نامبرده از سال 1401 تاکنون به جرم تبانی با ابوالفضل تحریری و... در اتاق های دادسرای ویژه می چرخد و هنوز نظر نهایی اعلام نشده است!!!!

کدام مسئول نظام جمهوری اسلامی مسئول جمع آوری هتّاکان و توهین کنندگان و ظلم علنی در رأی قضایی!! با تصویر ترازوی میزان! و اقدام منجر به قتل فیزیکی سرباز جنگ نرم در 8 آبان 1402 هست و خدا نجات داد؟!

چرا دشمنان داخلی و خارجی اسلام و انقلاب، قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی به جای شماها بنده را بمباران می کنند؟!! آیا عملکردتان مقبول دشمن نبوده است؟!!

همگی با مقام و منصب و حقوق از بیت المال کجائید که بنده در صف مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن ایستاده ام!!!!!

جناب اژه ای کی مرکز مبارزه با مفاسد قضایی و گشت ارشاد قضایی در کلّ کشور تشکیل خواهد شد؟ عدالت و قانون و حقوق مردم همچنان منتظرمانده و حرف ازعدالت و قانونمندی جایگزین عمل به مدیریّت عادلانه و قانونمند شده است!!!