دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

نامه سرگشاده به مقام معظّم رهبری در وضعیّت موجود دستگاه عدلیّه نظام جمهوری اسلامی ایران شناور در خون هزاران شهید گلگون کفن

امر به معروف و نهی از منکربه تأسّی از سیّدالشّهداء

(أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

نمایندگان خانه ملّت چگونه بر عملکرد دستگاه قضایی کشور نظارت کردید که حاصلش وضعیّت مذکور در ذیل شده وعدالت و شرع و قانونمندی و احقاق حقّ، برای مردم تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده است؟!

مقام معظّم رهبری سکّاندارنظام جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان خانه ملّت با صندلی های شناور در خون هزاران شهید و زجر جانبازان دفاع مقدس و اغتشاشات اخیر، با تداوم ناآرامی ها و ناامنی های کشور و مردم و خون دل شبانه روزی مدافعان اسلام و ایران، آیا لازمه وضعیّت مشهود بی عدالتی و خلاف شرع و قانون علنی در قوّه قضائیّه و حذف دو معیار قضاوت شرع و قانون از آراء قضایی و انتخاب قاضی، نجات مردم ایران و عزل فوری جناب اژه ای و انتصاب فردی در عمل عادل و متشرّع با وجدان اخلاقی بسیار بالا و مراقبت شبانه روزی از حلال بودن حقوق از بیت المال نیست؟

چرا شرط واجب عدالت قاضی در اسلام در قوّه قضائیّه حذف و عدالت عملی در انتخاب رئیس قوّه قضائیّه نیز حذف شده است؟! چرا مردم ایران در دستگاه قضایی مظلوم واقع شده و می شوند؟

مقام معظم رهبری ولیّ فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان خانه ملّت با حقوق از بیت المال، فرق می کند رئیس دستگاه قضایی چه کسی با چه ویژگی هایی باشد.در مدیریّت هرملبّسی با سوابق ابلاغی فاقد صلاحیّت حداقلی درعمل، وضعیّت موجود کاملا طبیعی و میزان ظلم بر مردم نیزعیان هست.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۴۸
منصوره وطنی

انتخابات تناسبی و استانی ساخت کشورهای غربی و اروپایی، مغایر با اسلام و قانون اساسی و آزادی های مشروع مردم بوده، که با حذف مردم از انتخاب نماینده، ساختار خانه ملت به خانه احزاب تبدیل شده و فرهنگ غربی به طور قانونی وارد ساختارمدیریّت کلان کشورمی شود و همچون کشورهای غربی و ... چند نفر انگشت شمار با ویژگی های قدرت و ثروت و مقام به اکثریّت حاکم می شود.

این طرح، غیراسلامی و مغایر با اهداف اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران مبنی بر حاکمیّت و حضور مردم در کلیه عرصه های اجتماعی و سیاسی بوده، و کاهش حاکمیّت اصل ولایت فقیه و ولیّ فقیه در مدیریّت کشور از اهداف پنهان این طرح می باشد.

روشن شدن حکمت توصیه امام خمینی به پرهیز از لیست انتخاباتی در دهه سوم و چهارم انقلاب

این طرح، غیراسلامی و مغایر با اهداف اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران مبنی بر حاکمیّت و حضور مردم در کلیه عرصه های اجتماعی و سیاسی بوده، و کاهش حاکمیّت اصل ولایت فقیه و ولیّ فقیه در مدیریّت کشور از اهداف پنهان این طرح می باشد.

روشن شدن حکمت توصیه امام خمینی به پرهیز از لیست انتخاباتی در دهه سوم و چهارم انقلاب

حکمت اول:ایجاد انحصار در ریاست مجلس با آراء اعضای لیست حمایت شده 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۰۲ ، ۱۹:۲۶
منصوره وطنی

اجازه آمدن به این دنیا و رفتن به سرای آخرت فقط در اختیار خدای قادر هست و احدی لحظه ای نمی تواند زمان آمدن و رفتن را مختل کند.

اینجانب منصوره وطنی محقّق و نویسنده و روحانی و فعّال فضای مجازی در سلامتی کامل عقلی و اختیار کامل موارد ذیل را به نسل حاضر و آینده به عنوان وصیّت شرعی جهت پاسداری و تداوم میراث فرهنگی و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایران و آماده سازی نظام جمهوری اسلامی جهت حکومت حضرت مهدی علیه السلام و تحقّق حکومت عدل اسلامی و اجرای کامل موازین شرعی در حکومت معصوم علیه السلام در تاریخ 1402/3/26 اعلام می دارد:

1- کلیه رسانه های متعلّق به بنده در فضای مجازی امانت بوده وباید به همین صورت به نسل های آتی برسد. نگهداری ازآثار قلمی نیز در فضای حقیقی و مجازی به عهده مسئولین ذیربط وزارت ارشاد اسلامی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت هست. کلیه نوشته ها و آثار و بررسی ها و فعّالیّت ها به صورت میدانی و تألیف وتنظیم وانتشارنیزصرفا توسّط اینجانب انجام با هزینه شخصی خود بوده وهیچ فرد حقیقی و حقوقی و مسئولین ذیربط دولتی وحوزوی و... هیچ گونه نقشی نداشته و ندارند. حقّ انتشار کتب بعد ازفوت فقط دراختیاروصیّت شونده می باشد.

2- مردم ایران هرگزدرانتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به فرد دارای فعّالیّت و همفکر با هر یک از احزاب سیاسی نوشته و نانوشته در هر پست و مقامی و با هر نوع تفکّری رأی ندهید. با هوشیاری و بصیرت به طور دائم مانع ورود علی لاریجانی و باقر قالیباف و زیرمجموعه های آنها شوید.

هرایرانی به هریک از اعضاء و نماینده ومنتخب هریک از احزاب و گروه های سیاسی ثبت شده و نشده با هر طرز فکر و هدفی با لیست انتخاباتی یا به صورت فردی رأی دهد بنده پای میزان دادخواهی خواهم نمود.

اساس مشکلات مردم ایران در امور مختلف از جمله ناکارآمدی مدیریّت های کلان دولتی و قضایی و مجلس شورای اسلامی و ... عملکرد حزبی و قبیله ای و سهم بندی بوده وهست. ایران و نظام جمهوری اسلامی و کلیّه مناصب حکومتی خرد و کلان متعلّق به هیچ فرد و حزب و گروه و دسته ای نبوده و نخواهد بود و آحاد مردم ایران صاحب اختیار و مالک اصلی بوده و باید همه امور طبق رأی و خواست مردم ایران اداره شود.

مردم ایران، هرگز اجازه حذف حضور همه مردم در انتخابات و اعمال انتخابات استانی و الکترونیکی وتناسبی و... به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین ریز و درشت دولتی و... ندهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۰۲ ، ۱۹:۱۲
منصوره وطنی