دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ب.ظ

کاهش فوری شکایات مردم با ابتکار جدید قوه قضائّیه!

اخیرا قوّه قضائیه، اقدام به راه اندازی دفاتر خدمات قضایی نموده و کلیه شکایات مردم را به این مراکز محوّل نموده تا بعد از پرداخت وجه زیادی( برای بیشتر مردم) امکان شکایت فراهم گردد.

علاوه براین، به دلیل عدم تخصّص در امور قضایی مسئولین (کارشناسی فقه و حقوق قضایی و...) و کارکنان( فاقد هرگونه تخصّص فقط ثبت رایانه ای دادخواست) این دفاتر، شاکی باید یا خود تخصّص حقوق قضایی داشته باشد و یا با پرداخت هزینه گزافی به وکیل اگر توان علمی برابر مدرکش باشد، دادخواست و موضوع اتهام و... را تنظیم نماید، در غیراین صورت، و اشتباه در درج موضوع اتهام و تنظیم دادخواست، علاوه بر هدر رفتن هزینه ها و تداوم مشکل، راه برای طرف پرونده مبنی بر شکایت در اعاده حیثیّت و ایجاد مزاحمت و شکایت واهی و... بر اساس این مدرک قانونی! باز شده و جای مجرم و شاکی عوض شده و بی گناه به جرم دادخواهی در قوه قضائیّه نظام جمهوری اسلامی پر عدالت روانه زندان خواهد شد!

آیا با مقررات فعلی، مبلغ قرض الحسنه مستأجران که جزء قشر کم درآمد و متوسّط جامعه و فاقد حداقل امکانات رفاهی مندرج در قانون اساسی هستند، دست موجر امنیت خواهد داشت؟!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۸
منصوره وطنی
جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ

منشاء خواستگاری مرد از زن از کجاست؟

چرا مرد نباید از زن خواستگاری کند؟

وقتی خدا آدم و بعد حوّا را آفرید، خدا به آدم فرمود از حوّا خواستگاری کند و به طرف او برود، لذا، اولین بار رسم خواستگاری مرد از زن را خدا گذاشت. علت در خصلت های ذاتی زن و مرد هست زن حجب و حیاء زیادی دارد در عوض مرد غیرت زیاد. نه حیاء زن و نه غیرت مرد ،خواستگاری زن از مرد را نمی پذیرد. از طرف دیگر زن ناموس خداست غیرت مرد برای حفظ ناموس خدا قرار داده شده، پس  باید حرمت زن محفوظ بماند و مرد درخواست کند.

خدا برای این که خود زن، مانع برخی هوس ها شده و مانع درخواست زن از مرد شود، کمی تکبّر در برابر مرد داده که به راحتی مرد را به خود به هر علتی حلال و یا حرام دعوت نکند چون دنباله اش فساد هست.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۱۰
منصوره وطنی