دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

امر به معروف و نهی از منکربه تأسی از سیدالشهداء

(أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

"لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" سوره نساء آیه 141

مقام معظّم رهبری، ریاست جمهوری، ریاست به شدّت شل و ناتوان قوّه قضائیّه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حقوق از بیت المال، چرا چند سال ناامنی جانی و شغلی و شخصی معضل روزانه برای سرباز جنگ نرم شده که دشمنان داخل و خارج نظام جمهوری اسلامی شناوربر روی خون هزاران شهید و خون دل مادران از قلم وی درمانده اند؟!!!

در پی اجرای طرح حجاب هرچند خیلی دیردراثر تعلّل نمایندگان دوره های قبلی و فعلی خانه ملّت، اقدام تلافی جویانه فامیل همسایه مطلّقه زیر25 سال تقریبا بی حجاب و متنفّر از محجّبه ها که در 26 /1/1403 بازداشت شده و دو روز بعد آزاد شد، فامیل درجه یک وی صرفا به دلیل روحانی و محجبّه بودن بنده یقین به اعلام نامبرده به پلیس شده وعلاوه برداد و فریاد و لگد زدن به درآهنی ساختمان در ظهر روز مذکور توهین و فحّاشی جلوی در کرد! این خانم به دلیل رفت و آمد شبانه وی و خیابان گردی و پارک و... از طریق دوربین ها شناسایی شده و بنده اسم وی را نیز نمی دانم و هیچگونه ارتباطی نداشته ام. مکرر شبها سوار ماشین یا موتور می شود و شبها میهمان زن و بیشتر مرد دارد.

در نیمه شب 3/2/1402 سایت mansurevatani.ir متعلّق به نگارنده از سرورمؤسسه تبیان خارج شد و علاوه براعلام در پیام رسان ویراستی به همه مسئولین ذیربط از جمله فوریّت های سایبری قم و وزیرارتباطات و فنّاوری اطلاعات اعلام شد ولی سایت عصر روز بعد در سرور قرار گرفت! این سایت سال 95 توسّط ابوالفضل تحریری دادیارشعبه 8 دادسرای عمومی قم هک شده بود که با شکایت دراین دادسرا با اطاله پرونده بیش از 9 ماه کلیه عوامل فنّی را که دسترسی به مدیریّت سایت داشتند تبرئه نمود و بلافاصله کلّ پرونده از بایگانی راکد و شعبه ناپدید شد!!    حدود 2 سال قبل ابوالفضل تحریری در ورود غیرمجاز به منزل و شکستن قفل کمد فقط مدارک همین پرونده را سرقت کرده بود. حدود 5 ماه قبل در اثر حذف اوراق پرونده از فلش، با بررسی کلیه مدارک در اختیار ازهک سایت، معلوم شد هکر سایت خود تحریری بوده که با ارتکاب جرائم متعدّد از جمله ورود مکررغیرمجاز به منزل و باز کردن در کمد حاوی مدارک در صدد حذف کامل این پرونده بوده و هست!

موجر فعلی(ریش تراشیده و عدم صداقت حداقلی در معامله) روز بازداشت فامیل تقریبا بی حجاب و... وی، بلافاصله با عنوان تخلیّه منزل استیجاری در شعبه 15 حقوقی دادگستری قم به شماره بایگانی 0300111 علیه بنده شکایت کرده که برخلاف روند معمول پیامک و اعلام در سامانه ثنا انجام نشده و فقط در ایمیل بنده که با عنایت خدا بعد از ماه ها بازکردم اطلاع رسانی شده اگرایمیل را باز نکرده بودم در کمترین زمان ممکن حکم تخلیه که هنوز عقد قرارداد سه ماه نشده مواجه می شدم!

ممانعت از اطلاع رسانی از شکایت مذکور نیز با دخالت مجرمانه ابوالفضل تحریری انجام شده و لپتابم نیز سه روز قبل توسّط نامبرده برای چندمین بار در سه سال اخیر هک شده و دو شکایت در هک گوشی ها و سیمکارت ها در سال 1402 را ارجاع نداد و خود هک را ثابت نمود ولی قانون شامل وی نمی شود و منصب قضایی و لباس روحانیّت اسلحه وی در ارتکاب انواع جرائم سایبری شده است!!!

در پنجمین بهار آزادی شرع و عدالت و قانون در دستگاه نظام جمهوری اسلامی ایران شناور بر روی خون شهداء همچنان نایاب هست!!حقوق بگیران از بیت المال بر مسند ریاست!!

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۸:۰۱
منصوره وطنی

آقای رئیسی مدّعی مردمی قویّ و وزرای فرهنگ وارشاد با پسوند اسلامی وارتباطات وفناوری اطلاعات کجائید ساعاتی قبل سایت mansurevatani.ir متعلّق به نگارنده ازسرورمؤسسه تبیان خارج شد!! مالکیّت کلیه محتواها و دامنه متعلّق به نگارنده در سرور مؤسسه تبیان هست.

اقدام مکرربه ترورفیزیکی وشیمیایی دریک سال اخیروهک سایت وگوشی و سیمکارتها وممانعت ازفعالیّت مجازی با اخلال مکرربه دلیل چندین ماه روشنگری درمصائب انتخابات خانه ملّت و حجاب نتیجه عدم انجام وظایف بسیاری مسئولین خرد و کلان هست که تاوان آن رانگارنده می دهد. تعدادی غریبه وارد خانه ملّت شده و خواهد شد وهک و اخلال صدا خفه کن سربازان جنگ نرم شده است!!!!

ظاهراجرائم سایبری علیه سایت ها وپیامرسان های نگارنده منع قانونی ندارد و اخلال مکرردروبلاگ بلاگفا وسایت بیان و کانال ایتا با ممانعت ازانتشارمطلب درموضوع حجاب تبدیل به اسلحه و صداخفه کن شده است!! مکرردرفوریّت های سایبری سایت پلیس فتا اعلام شده ولی همچنان اخلال ها ادامه دارد! و ساعتی قبل نیز سایت متعلّق به نگارنده از سرور سایت مؤسسه تبیان خارج شد!! تا محتوای متعدّد در موضوع حجاب غیرقابل مشاهده شود!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۰۳ ، ۰۳:۳۸
منصوره وطنی