امر به معروف و نهی از منکر به تأسّی از سیّدالشهداء

"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱۴

 


آنچه در اصول مدیریِتی دستگاه قضایی حکومت اسلامی درآیات و روایات متعدّد و نیز در زمامداری کوتاه حضرت علی علیه السلام مشهود و مسلّم بوده و هست،عمل به دستور شرع و صلابت واقتدار و بی طرفی وعدالت قاضی و کلیه دست اندکاران قضایی بوده است.

در سه دهه به ویژه 15 سال اخیر نه تنها در عمل حذف شده بلکه از زمان ریاست صادق لاریجانی در قوه قضائّیه شرع زدایی ابداع و اجرا شده و در ریاست جناب اژه ای علاوه بر شرع، قانون زدایی نیز با سرعت فزاینده در حال اجرا بوده و وجدان اخلاقی غیرقابل مشاهده و سنجش و ارزیابی، تنها ملاک مختومه کردن بسیاری از پرونده های کیفری علیرغم مدرک مجرمیّت محرز و مشهود بوده است. علت اصلی این وضعیّت و نارضایتی و ظلم عدیده به مردم در دستگاه قضایی کشور واعتراضات گسترده از همین جهت بوده که جناب اژه ای علیرغم اعتراضات خیابانی و تجمع و... وقعی ننهاده و نمی نهند!!!

جناب اژه ای چرا دادستان کلّ کشور با وضعیّت موجود جرائم کیفری درون قوه قضائیه همچنان دائمی شده؟!!

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1249

نمایندگان خانه ملّت و انواع حراست ها و حفاظت ها و... قوّه قضائیّه به کجا چنین شتابان؟!

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1290

بارها در تذکّر به بدحجاب ها و بی حجابها در تهران و... تنها جواب دندان شکن خود را وضعیّت دستگاه قضایی و رها کردن اختلاس و اختلاسگران و فساد مالی و اداری گسترده در قوای مجریّه و قضائیّه یافته اند و تذکّر دهنده شرمنده و جواب قانع کننده نیافته است، چون باید فساد پیدا و پنهان دستگاه عدلیّه را بپذیرد، هرچند دلیل شرعی و قانونی نیست، ولی وقتی دانه درشت ها با منصب قضایی که عدالت مطابق شرع شرط اصلی احراز صلاحیّت قضاوت در اسلام هست، علنی حقّ کشی وتبانی می کنند بی حجابی جرم ناچیزی محاسبه می شود. تنها راه پایان یافتن هدایت کردن اعتراضات به حقّ مردم ایران توسّط دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، تغییر مدیریّت کلان دو قوّه قضائیّه و مجریّه وانتخاب مدیران صالح و عادل و مقیّد به کلیه قوانین اسلام و عملا متخصّص در مدیران کلان هست و لاغیر.

وقتی دولت مدّعی قویّ و مردمی، مدیریّت آقای دکتر سعید محمد که در حال حاضر در مدیریت اجرایی همتایی ندارد برنمی تابد واز مناطق آزاد نیز کنار می گذارد!! یعنی دولت سیزدهم توان اعمال مدیریّت قانونمند و متخصّص و بدون فساد و رانت خواری وحزب بازی و... را ندارد و از شرع و قانون فقط حرف باقی مانده است.                                                                                                                                      جناب اژه ای و جناب رئیسی، احساس ظلم و بی عدالتی گسترده در بین مردم همچون موریانه زیرساخت های مدیریّت کلان را ازبین برده و می برد، در وضعیّت فعلی احساس نیست مشاهده و دست و پنجه نرم کردن با خود ظلم در دو دستگاه عدلیه و مجریّه هست که قوه مقنّنه نیز دراثر حزب بازی و باندبازی و... تعداد اندکی نماینده مؤمن و انقلابی باقی مانده که در تعیین ریاست باندی خانه ملّت نیزامکان تأثیر نداشته اند و سمت ریاست!! مجلس شورای اسلامی موروثی و محلّ قدرت نمایی حزب برترو سهم خواهی!!! در خیالات برخی نمایندگان شده و موجب کاهش صعودی حضور مردم درانتخابات و تشدید اینگونه دمینوها شده اند.

آقایان رئیس، علّت اغتشاش های گسترده وعملیات نظامی و روانی در کشور و وقوع جنگ ترکیبی را در محلّ کار خود بیابید. مردم ناراضی و ستم دیده و مستأصل در قوّه قضائیّه و مجریّه به هر اشاره ای قابل مدیریّت هست.

هر دو استعفاء دهید و مردم را نجات دهید. اکثراعضای شورای نگهبان مقصّر وضع موجود هستند که 7 نفر فاقد صلاحیّت بدون یک روزمدیریت اجرایی کلان را به عنوان اصلح!!! معرفّی کرده و کشور را در معرض خطر جدّی قرار دادند.