"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱۴

آیا علماء معزز پیشگویی واقع شده شهید والامقام اندرزگو را هم قبول ندارند که بیشتر آن عملی شده و برخی علائم ظهور امام زمان عجّ الله فرجه نیز نمایان شده است؟


سکوت برخی علماء زمانی که مردم و نیروی انتظامی در خیابان ها سلّاخی می شوند و ناموس مردم با چادر حضرت زهراء امنیّت ندارد و ایران کربلا شده، جای تأسف دارد که بسیاری علماء، وقت اخذ خمس و زکات به طور دقیق عمل می کنند، ولی وقت جولان دشمنان اسلام و انقلاب در خیابان های ایران با حکومتی نوپا در جهان جزو ساکتین هستند!!!

آیا سکوت بیشتر علماء شائبه الغاء عملی فتنه شکست خورده "جدایی دین از سیاست" را به مردم ایران نمی کند؟

مگر این جنگ خیابانی با اسلحه و پول دشمنان اسلام و انقلاب با خون مردم ایران شعله ورنشده، چرا بیشترعلماء در برابر قتل مردم و نیروی امنیّتی و حافظ مردم و هتک حرمت بانوان چادری و برهنه کردن زن و مرد مسلمان در انظار عمومی ساکت هستند؟!

آیا حجاب دستور خدا در قرآن نیست که بیشتر علماء و مراجع تقلید در برابر بی حجابی و برهنگی زنان در خیابان های نظام جمهوری اسلامی هم ساکتند؟ آیا شکل گیری این نظام طلیعه ظهور منجی عالم بشریّت نیست که باید همه علماء و طلاب تا پای جان و آبرو محافظ آن باشند؟ 

آیا اکثرعلماء معزز عملی شدن این فرمایش معصوم در ایران را قبول نداشته و نمی بینند؟

چطورمردم ایران به ویژه دختران و زنان ایرانی با چادر خود در خیابان ها با ایادی دشمن مقابله می کنند و پیام شکست به دشمن می دهند، ولی بیشترعلماء در برابر خون جوانان و کودکان و هتک حرمت ناموس مردم ساکت هستند؟

ای علماء اسلام به داد مردم برسید، شاید به داد خود نیز رسیدید.

علماء معزز، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در داخل ایران اقدام به جنگ ترکیبی یعنی جنگ نرم و جنگ مسلحانه علیه کشور و ملّت مسلمان ایران نموده باز هم ساکتید؟! آیا در جنگ نرم دشمن که فقط نیاز به هدایت مردم هست، وظیفه شرعی ندارید؟ اگر امروز امام زمان عجّ الله فرجه ظهور کند، جوابی بر سکوت و تماشای در خون غلتیدن جوانان و کودکان مسلمان و جولان دشمنان اسلام دارید؟