دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان


 
آیا تنزل شرائط علمی اعضای مجلس خبرگان رهبری در راستای اجرای عملیات حذف عملی و سپس قانونی ولایت فقیه در مجلس شورای اسلامی نیست؟
 
اصل 5 قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی
(1)" در زمان غیب حضرت ولی عصر "عجل الله تعالی فرجه" در جمهوری اسلامی ایران و ولایت امر و امامت امت بر عهده فقیه عادل و با تقوی، آگاه به زمان، شجاع، مدیر و مدبر است که طبق اصل یکصد و هفتم عهده‏دار آن می گردد."
آیا تشخیص فقیه عادل جز این است که تشخیص دهنده باید خود فقیه وعادل بوده باشد و محاط بر صفات فقاهت و عدالت، تا توان تشخیص مصداق ولایت فقیه را داشته باشد؟
  آیا قرار است هدف پشت پرده آسان سازی ورود به مجلس خبرگان رهبری، مبنی برمحل اجرای نقشه شکست خورده شوم فتنه 88 در حذف ولایت فقیه عملیاتی شده و در پی آن، براندازی نظام جمهوری اسلامی که ولایت فقیه ستون استوار نظام اسلامی هست، برچیده شود؟ 
آیا در حوزه های علمیّه شرائط احراز فقاهت و اجتهاد نیز تنزّل یافته است؟
  آیا این چنین تفسیری در زمان تأئید صلاحیت نامزدهای مجلس خبرگان، استفاده از موج سواری وفشار بر شواری نگهبان با موج تبلیغاتی رسانه ای و... نیست تا مهره های تعیین شده  وارد مجلس خبرگان رهبری گردند؟
 به هوش باشیم که هنوز سران فتنه مجازات نشده و بدین جهت ریشه فتنه همچنان باقی و دشمنان اسلام همچنان در پی اجرای اهداف خود همچون فتنه سال 88 از طریق پیاده نظام خودی در کشور هستند. بصیرت اعضای شورای نگهبان و بیداری مردم نقش تعیین کننده درشکست مجدد اهداف دشمنان داخلی و خارجی اسلام و انقلاب خواهد داشت.
کسانی را که تلاش وافر در تنزّل شرائط عضویت مجلس خبرگان رهبری دارند بشناسایم تا در تشخیص پیاده نظام بیگانه در سرزمین خودی دچار اشتباه نگردیم. اکنون روز امتحان مسئولین و مردم است. 
مبادا مسئولین در امتحان از مردم همچون بسیاری حوادث و فتنه ها عقب بمانند.
خدایا صاحب عصر را برسان تا جنگ زر و زور و قدرت به پایان رسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی