دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان
چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ق.ظ

پیاده روی اربعین تا کربلا طلیعه لشکر مهدی زهرا

 یا اهل العالم قتل الحسین بکربلا عطشانا

حرکت خودجوش پیاده روی اربعین به سوی کربلا، در اوج فتنه انگیزی دشمنان اسلام و قتل و غارت مسلمانان در سراسر جهان، و غربت مسلمانان در برابر شمشیرهای آغشته به ددمنشی یزیدیان، تداعی جوشش دوباره خون حسین و گشودن مسیر اصلاح امّت جدّش و چراغ راه گمشدگان در ظلمت دنیای فانی  و نمایانگر چهره واقعی قدرت طلبان دین به دنیا فروش شده است. 

حرکتی که یاران حسین برای پاسداری از خون حسین شان آغاز کردند، تا به یاری قهرمان کربلا رفته و پیام عاشورا را به جهانیان برسانند.

حسینیان بعد از عاشورا به یاری زینب می شتابند تا دین خدا را به مردم جهان ابلاغ کنند. 

حسینیان بعد از عاشورا به یاری زینب می شتابند تا دین خدا را به مردم جهان ابلاغ کنند. این سیل خروشان جمعیّت عزادار، ندای اسلام است. پاسخ ندای هل من ناصرینصرنی امام حسین هست که بعد از چهارده قرن در اجماع مسلمانان از سراسر جهان جواب یافته است. آنها نیز همچون امام شان، عزّت شهادت را به ذلّت بندگی یزیدیان ترجیح دادند.

یاران حسین داغ دیده اند، داغ مولایشان اباعبدالله الحسین، فرزند علی مرتضی، یاران حسین داغ عباس دیده اند، همان که در شهادتش اباعبدالله گفت الان کمرم شکست، همان که قوت قلب اهل بیت پیامبر بود، عباسی که شهادت را به ذلت زنده ماندن زیرپرچم دشمنان اسلام ترجیح داد.

یاران حسین بعد از عاشورا می خواهند، سیل جمعیّت حسینیان را در کربلا به نمایش بگذارند. کربلایی که امام فقط 72 تن یار داشت. حال این مردم ایستادن در برابر یزیدیان را با پیاده روی به سوی کربلا اعلام می کنند که دیگرحسین تنها نیست.

پیام این حرکت همان پیام امام حسین هست. در کربلا آنچه مسیرنهایی را رقم می زد، عشق به خدا بود و معرفت، شور و شوق وصال به معبود بود، حال نیز عشق و شور حسینی مسیر طولانی و زجر پیاده روی را کنار زده و شتابان به سوی میعادگاه وصل می شتابند تا تسلّای دل زینب شوند. قهرمان کربلا داغ برادر و فرزند وبرادر زاده وفرزندان جدش را دیده بود ولی لحظه ای از یاری حسین و ابلاغ پیام امام زمانش غافل نبود و هرحیله دشمن را به فرصت ابلاغ پیام عاشورا و تبلیغ دین اسلام تبدیل می کرد.

حال نیز یاران حسین؛ عزاداری را به احیاء دین خدا و ابلاغ پیام عاشورا تبدیل کرده اند، یعنی به لشکر حسین زمان شان  پیوستند تا کربلایی دیگر سر امام زمان شان بر سر نیزه ها نرود.

 روزی که دیر نیست، حسینیان در کنار مهدی زهرا سلام الله علیها، کاخ یزیدیان را در هم خواهند شکست.

این پیاده روی نوید پیروزی حسین زمان بر یزیدیان را می دهد. این عشق و شور می رود تا تنهایی امام زمان را پایان دهد.

منتقم ثارالله می آید. باید آماده پیوستن به لشکر حسینیان باشیم.

کربلا برای حسین زمان یار می طلبد. جوشش قلب ها نوید پیروزی می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی