دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان
دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ب.ظ

وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات به کجا می رود؟

از برکت افتتاحیه و راه اندازی های وزیر محترم  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  همچنان اینترنت با سرعت لاک پشتی و افزایش هزینه بر کاربران و افزایش قطعی به ویژه در قم در جریان هست و خود وزیر همچنان راضی از عملکرد خود و کاربران دعاگو برای فرجی در تغییر مدیریت!!  رأی اعتماد جزو حق الناس هست همه ناراضی و فقط وزیر راضی، یعنی حق الناس زیادی تعلق گرفته از جمله فقط دانه ریزها:
1- فروش شماره تلفن مردم بدون اجازه مالکین و افزایش مزاحمت های شبانه روزی پیامک های تبلیغاتی و افزایش شارژ برق تلفن همراه از شروع دولت 11 با تدبیر وزیر محترم و بعضی مدعیان حقوق شهروندی و مدیریت با تدبیر 

2- اختلال کم سابقه در خطوط تلفن ثابت و همراه اول از شروع مدیریت وزیر و امنیت کامل مجرمان در ایجاد اخلال در تلفن ثابت و همراه برخی شخصیت های حقوقی و... 



3-قطع طولانی مدت تلفن ثابت بدون دلیل قانونی جهت اخلال در امور شغلی مخالفین حزب بازی ها و ممانعت از فعالیت شغلی و... با سواستفاده از اطلاعات دریافتی از مکالمات و... از طریق مخابرات قم و ایران که سالهاست  در اختیار جریان اصلاحات بوده  و وقوع مکرر اعمال مجرمانه در شرکت مخابرات ایران و قم و ... در این موارد و سکوت و تماشای وزیر محترم و اشتغال به حضور در همایش و  سفر و دید و بازدید و ... از سر ناکارآمدی مدیریتی و وامدار جریان اصلاحات بودن! 

4- غیب شدن حجم اینترنت خریداری شده از شرکت های خصوصی و اخذ وجوه اضافی در مخابرات در قم و ...با درج ارقام غیر واقعی در استفاده از اینترنت 2020 . قبض های تلفن ثابت و همراه هم برابر با استفاده مالک نیست و برخی تلفن را قطع کردند یا مدل پیش پرداخت در خرید اینترنت را انتخاب کردند تا زیر سایه وزیر محترم  به زورگیری مالی به سبک جدید تن ندهند!!
5- از بین رفتن حریم شخصی مردم در اجرای موارد فوق و ناکارآمدی مدیریت کلان در حفظ حقوق مردم
6- الصاق نرخ نامه غیرقابل خوانا و خیلی ریز با لاترین نقطه پست و نیز نرخ نامه غیررسمی با خودکار!! به بولتن صندوق های شخصی شعبه ... قم و ... و امتناع از ارائه شماره حساب بانکی در شرکت پست قم در صندوق های شخصی با افزایش هزینه مکرر و بدون افزایش کیفیت با اعلام تعیین نرخ ها از سوی مسئولین شرکت در تهران!!

7- افزایش چندین برابر هزینه خدمات پستی و ایجاد گرفتاری بر مردم در ارسال. 
مردم پول ندارند و دولت 11 بدون توجه به درد اصلی مردم، وعده افزایش خدمات و صعود مکرر نرخ ها می دهد.قدری در خیابان های جنوب شهر تهران و قم و... راه نمی روند تا خریدهای مردم را که گوجه فرنگی نیم کیلو کدو نیم کیلو گوشت چرخ کرده 250 گرم پنیر 250 گرم ... هست و ... را ببیند آخر مال این طرف ها نیستند این وضعیت به مخیله تیم اقتصادی محترم هم خطور نمی کند. فکر می کنند مشکل داران فقط کمیته امداد و بهزیستی هستند که خدمات دریافت می کنند!!

8- ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی