"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱4

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

اگر امروز مهدی زهراء صاحب الزمان علیه السلام ظهور کند، کدام مسئول با حقوق از بیت المال جرأت تحویل دستگاه قضائیّه به نام عدلیّه را دارد؟ کدام قاضی با عناوین دادرس و بازپرس و دادیار و... جرأت معرّفی خود به عنوان قاضی به صاحب عدل کامل و عدالت گستر جهان را دارد؟!

مشاهدات عینی و بررسی های میدانی نگارنده وضعیّت اسفبار میزان عدالت حتّی قانونمندی در انواع قاضی و آراء قضایی و دستگاه عدلیّه را فریاد می زند و گوش شنوایی یافت نشده است!!

سال ها مرکز حفاظت واطلاعات در قوّه قضائیّه وجود داشته، ولی با توجّه به وضعیّت مشهود میزان عدالت و دین داری و پاکدستی و شجاعت و قانون مداری و توان تشخیص جرم و خلاف در قضات و سایر عوامل قضایی غیرقضایی دخیل در پرونده ها، وجود اسمی داشته و فساد اداری و خروج از بی طرفی و تبانی و ... در پرونده ها کاملا ملموس و مشهود و از دوره ریاست صادق لاریجانی تاکنون به ویژه در ریاست جناب اژه ای فساد پنهان به فساد عیان تبدیل شده است!!!

                                                                                                                       در بررسی میدانی ازعملکرد مسئولین مدیریّت خرد و کلان در کلّ کشور به ویژه در امورمالی شفافیّت عملکرد بسیار اندک و در مدیریّت کلان دولتی و قضایی و مقنّنه شفافیّت عملکرد مالی و شرح وظایف مصداقی و مسدودی همه نوع سوءاستفاده از سمت ها تقریبا وجود ندارد و مردم در این گونه امور نامحرم بوده و مسیراطلاع رسانی به مردم نیز مسدود بوده و هست!

عجیب تراین که، علیرغم در تنگنا بودن اندک قضات و مسئولین متدیّن و وظیفه شناس و عادل، جناب اژه ای با وضع مدیریّت مشهود خود دم از شفافیّت می زند! چرا جناب اژه ای به محض حضور در رأس قوّه قضائیّه قاضی عادل و غیرقابل نفوذ خریداری و متخصّص در امور قضایی را از مدیریّت دادسرای جرائم اقتصادی حذف کرده و دریک شعبه علاوه بر کاهش اختیارات وی از صدر اخبار مبارزه با مفاسد اقتصادی به حاشیه برد؟!!

چرا نمایندگان خانه ملّت به این سوءمدیریّت های جهت دار هدایت شده از سوی دشمن داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد خانه امن برای مفسدان اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی اعتراض و اقدام نکردند؟

رئیس دستگاه عدلیّه:"اگر اجازه می‌دادیم دوربین‌ها محاکم و زندان‌های ما را ببینند وضع مان بهتر بود" 1401/9/20

جناب اژه ای بفرمائید ببینید واستعفاء دهید. وضعیّت مشهود و ملموس برهمگان عینا بیان شده:

عملکرد عینی نمایندگان خانه ملّت با عملکرد دشمن پسند جناب اژه ای و برخی قضات علیه مردم و انقلابیون(2)

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1320

این وضعیّت مصیبت بار رو به افزایش شدید درسه دهه به ویژه در ده سال و سه سال اخیر برمردم ایران با سازمان و... درست شدنی نیست.