دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

مقام معظّم رهبری و جناب اژه ای و نمایندگان خانه ملّت، در ظلم علنی فاقد شرع و عدالت و قانون دادسرای ویژه روحانیّت علیه کهنه سرباز جنگ نرم با شکایت مجرم چندین پرونده قضایی در تهران با اقدام نگارنده، و تبانی علنی محرز قاضی!! سالخورده شعبه 4 دادیاری دادسرای قم، نگارنده به جرم نکرده با تفسیر شخصی شاکی و قاضی، از مجازات زندان منجر به ترور قطعی منصرف!!! و شش میلیون تومان جزای نقدی بابت ادعاهای خلاف شرع و قانون ابوالفضل تحریری با سوءاستفاده مکرر از منصب قضایی در قم و تهران محکوم و 20 روز مهلت تجدیدنظر دادند!!!! تا به بهانه عدم پرداخت زندان را قطعی و ترور را عملی کنند!!!                            چرا فقط نگارنده خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب شده که این همه هجمه از داخل و خارج قبل از انتخابات دریافت می شود!!!                                                                                      چرا با انتشار مطلب زیر، سایت بلاگفا در ایران مختل شده و باز نمی شود؟  آیا علت اصلی بیان عین واقعیّت نیست که نباید مردم ایران بفهمند؟!!

امر به معروف و نهی از منکربه تأسی از سیدالشهداء

أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" سوره نساء آیه 141

مقام معظم رهبری، نمایندگان خانه ملّت، رئیس دستگاه عدلیّه جناب اژه ای، دادستان کلّ کشور کم پیدا با حقوق از بیت المال، انواع بازرسی ها و کلیه حفاظت و اطلاعات ها و دادسرای ویژه روحانیِّت کلّ کشور، مدعیّان مدافع اسلام و انقلاب، قاضی سالخورده شعبه 4 دادگاه دادسرای ویژه روحانیّت قم آقای امیری، با گوش کم شنوا و دچار مشکل درک مطلب مکتوب و شفاهی به کهنه سرباز جنگ نرم با 20 سال سابقه مقاومت و روشنگری مردم از دسیسه های پیدا و پنهان دشمن، 4 بار تکرار کرد " شما نیاز به درمان دارید خودتان را درمان کنید" جناب اژه ای میزان عدالت و قانونمندی و تدیّن و اخلاق اسلامی این قاضی از همین یک جمله پیداست!

جناب اژه ای، دادستان کلّ کشور همواره غائب، شکایت از قاضی نامبرده از سال 1401 تاکنون به جرم تبانی با ابوالفضل تحریری و... در اتاق های دادسرای ویژه می چرخد و هنوز نظر نهایی اعلام نشده است!!!!

کدام مسئول نظام جمهوری اسلامی مسئول جمع آوری هتّاکان و توهین کنندگان و ظلم علنی در رأی قضایی!! با تصویر ترازوی میزان! و اقدام منجر به قتل فیزیکی سرباز جنگ نرم در 8 آبان 1402 هست و خدا نجات داد؟!

چرا دشمنان داخلی و خارجی اسلام و انقلاب، قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی به جای شماها بنده را بمباران می کنند؟!! آیا عملکردتان مقبول دشمن نبوده است؟!!

همگی با مقام و منصب و حقوق از بیت المال کجائید که بنده در صف مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن ایستاده ام!!!!!

جناب اژه ای کی مرکز مبارزه با مفاسد قضایی و گشت ارشاد قضایی در کلّ کشور تشکیل خواهد شد؟ عدالت و قانون و حقوق مردم همچنان منتظرمانده و حرف ازعدالت و قانونمندی جایگزین عمل به مدیریّت عادلانه و قانونمند شده است!!! 

کجائید که اعلام کتبی جرائم کیفری و شکایات واهی مکرر ابوالفضل تحریری معاون قضایی دادستان قم و معاون دادسرای جرائم رایانه ای قم با نیافتن مسئول عادل و قانونمند در مظالم متعدّد پیدا و پنهان علیه کهنه سرباز جنگ نرم اندکی از خروار را منتشر نمودم.

مسئولین نظام جمهوری اسلامی و جناب اژه ای، کجای دنیا و ایران اعلام ظلم های عدیده علنی مستدل و مستند علیه سرباز جنگ نرم با چهار شغل علمی فرهنگی در سطح ملّی و جهانی به ریاست دادگستری کلّ استان قم جرم محسوب می شود که با ارجاع برخی نامه ها به ریاست محترم دادگستری و ارجاع عین نامه ها به دادستان ملبّس قم که جز ارجاع به ابوالفضل تحریری عملکرد عینی نداشته و ندارد و نخواهد داشت، جرم کیفری با اشدّ مجازات محاسبه می شود!!! که قاضی شعبه 4 دادگاه دادسرای ویژه روحانیّت قم! با ویژگی مشهود پیر و دچار مشکل شنوایی و ناتوان در تشخیص صره از ناصره و عدم درک مطلب مکتوب و خواندن بلند همچون بچه های ابتدایی و ... براساس دستور!! شاکی پرونده رأی می دهد و خلاف نمی داند و شکایت مظلوم پرونده با ناامنی جانی و امنیّتی در منزل و بیرون، در دستگاه قضایی که امنیّت حداقلی نیز ندارد و مجدد یک شکایت شکست خورده با همان شاکی و قاضی و چندین قاضی!! دیگر با عناوین اتهام مکرر!! مطرح و بلافاصله کهنه سرباز جنگ نرم را به 70 ضربه شلاق و دو سال زندان که قبلا تعلیقی بود و اکنون با فشارهای وارده!!عنقریب محکومیّت زندان شروع و در اولین لحظات ترور فیزیکی سرباز جنگ نرم انجام خواهد شد تا روشنگری وی قطع شده و برخی مهره های دشمن با آسودگی خاطر وارد خانه ملّت شوند و طومار اسلام و انقلاب را در هم بچینند.

ماهها قبل از شروع مقدمات انتخابات آتی، هشدار به جناب خزعلی و مسئولین ذیربط در عزل و استعفاء فوری وی بی نتیجه ماند. حال در صدد خاموش کردن صدای تنها جانباز 100% جنگ نرم برای ورود دو مهره امریکا و اسرائیل ایرانی خوشنام با سوابق بسیار درخشان مردمی تأئید صلاحیّت شده تا وظایف محوّله را بدون مزاحمت نگارنده انجام دهند!! انقلابیون واقعی کجایند!!

چرا مدیریّت کلان کشوردر قوای سه گانه توان تأمین امنیّت حداقلی سربازان جنگ نرم را نداشته و ندارد (1)

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1383

متن دادنامه!! صادره دادسرای ویژه روحانیّت قم با امضای شعبه اول دادگاه تجدیدنظر هیأت شعبه آقایان احمدرضا پورخاقان و غلامرضا قاصدی مستشاران دادگاه در پرونده مذکور به شماره پرونده 14011304140297 در تاریخ 15/8/1401 ص 27 پرونده

نظر دادستان ( سعید جزایی ) با قرار تأمین موافقت می شود دادستان 24/7/1402 ( نگارنده از سال 1401 از وی به دلیل تبانی محرز و مستدل در شعبه 3 دادیاری قم با ابوالفضل تحریری، در تهران از دادیار شعبه 3 و امیری دادگاه شعبه 4 تجدیدنظر شکایت کردم. اولین بار مجازات های 2 سال زندان و شلاق و... از شعبه 3 صادر شد )

نظر دادیار شعبه 5 دادسرای ویژه روحانیّت قم آقای جعفر اسلامی 24/7/1402 : ... دائر بر توهین، افتراء، نشر اکاذیب آزاد! به قید التزام به مبلغ پانصد میلیون ریال

جناب اژه ای، شکایت از وی در دادسرای ویژه تهران به دلیل احضار بنده در شکایت واهی تحریری بدون مدرک قانونی همچنان بی نتیجه تاکنون!)

7/8/1402 کیفرخواست براساس شکایت شاکی به شرح صفحه 8 مواردی از متن شکایت ابوالفضل تحریری در رأی قضایی!: " ... نامه های متعدد خطاب به مقامات قضایی مطالبی سراسر کذب و افتراء و توهین را به وی نسبت داده است در این خصوص قبلا نیز با شکایت شاکی نامبرده محکوم به حبس تعلیقی گردیده ولی ایشان دست از اقدامات ایذایی!!! برنداشته ..." وی مقامات قضایی را ... تلقّی نموده که توان تشخیص نداشته و فقط وی عقل کلّ هست!!! وی در اعلام مشاغل بنده علیرغم اطلاع دقیق از سالها قبل، نویسنده قرآنی! اعلام نموده تا نظر قاضی را بیشتر متوجه اشدّ مجازات کند!!! در صفحه 8 نیز جز مهر رسمی تحریری با درج سمت قضایی هیچ مطلبی نبود!!

طبق شرع و قانون باید مدّعی مدرک ارائه کند آقایان در حوزه علمیه نیز خواندند، ولی در قوه قضائیّه نظام جمهوری اسلامی ایران شناور روی خون هزاران شهید و زجر جانبازان و داغ دل مادران، متهم باید برای اثبات بی گناهی خود مدرک ارائه کند!!! وقتی شرع و قانون از عدالت خانه حذف شود نتیجه ظلم علنی می شود.

در گردش کار پرونده: با امضای نامبردگان فوق در سطر اول: عین متن دادنامه: " قرار به جلب به دادرسی و کیفرخواست صادره از دادسرای ویژه روحانیّت حوزه قضایی قم به اتهام افتراء و نشر اکاذیب نسبت به آقای ابوالفضل تحریری در شعبه چهارم دادگاه ویژه روحانیّت محاکمه و نهایتا به موجب دادنامه شماره 1401130340217 تاریخ 11/7/1401 به شرح و استدلال مندرج در متن دادنامه مذکور با عنایت به شکایت شاکی خصوصی متن لوایح ارائه شده توسّط متهمه که حکایت از توجّه اتهامات مزبور به وی دارد و عدم ارائه اسناد و مدارک جهت اثبات ادعاهای خود نسبت به شاکی بابت افتراء به پرداخت پنج میلیون و یکصد هزار تومان جزای نقدی و بابت نشر اکاذیب به تحمّل 74 ضربه شلاق تعزیری محکوم گردیده و لکن اجرای مجازات شلاق به مدت دو سال تعلیق شده است.رأی مذکور به طرفین و دادستان حوزه قضایی مربوطه ابلاغ شده است که محکوم علیها در فرجه قانونی با تقدیم لایحه ای که به شماره 293 تاریخ 27/7/1401 به ثبت رسیده است نسبت به آن اعتراض کرده و پرونده امر پس از وصول و ثبت در دفتر محاکم تجدیدنظر ویژه روحانیّت به منظور رسیدگی به اعتراض وی به این شعبه ارجاع گردیده است.ایشان در لایحه اعتراضیه خود اجمالا ادعا نموده است: " رأی صادره از شعبه چهارم دادگاه قم خلاف شرع و قانون می باشد. وی در ادامه بدون ارائه دلیل خاصی پیرامون اعتراض خود صرفا به تکرار مطالب گذشته بررسی لایحه اعتراضیه تجدیدنظرخواه و دیگر مستندات پرونده و انجام مشاوره قضایی ضمن ختم رسیدگی با استعانت از خداوند متعال به شرح آتی مبادرت به صدور رأی می نماید:

جناب اژه ای ، قاضی محترم با حقوق از بیت المال، بعد از یک صفحه توضیح واضحات شروع به رأی نموده ولی متنی بعد از موارد مذکور نبود!!!!

هیچ جای دنیا و ایران نامه و تظلم خواهی به مقام قضایی که وظیفه شرعی و قانونی در تأمین امنیّت فرهیختگان و نخبگان و آحاد مردم را دارد و به همین دلیل از بیت المال حقوق می گیرد، جرم محسوب نمی شود، چنانکه چندین گونی نامه به رئیس جمهور در ظلم مقامات دولتی در رده های مختلف جرم نبوده و وظیفه ذاتی مسئولین قضایی و دولتی رسیدگی به مشکلات مردم هست، ولی ابوالفضل تحریری چنان در قدرت فاقد صلاحیّت غرق شده که خود را بالاتر از مقامات قضایی مذکور تلقّی و با توسّل به زور دنبال ساکت کردن منتقد و صاحب حقّ می باشد!!! دو سال قبل 9 نفرغیر از بنده با عنوان سوءاستفاده از منصب قضایی از تحریری شکایت کردند.

سال قبل هنگام حضور بنده در دادسرای جرائم رایانه ای جهت شکایت در هک لپتاب که باید تحریری دستور رسیدگی می داد و در دو شکایت بعد نیز در 1402 نداد، اگر هیچ دخالتی در هک لپتاب و مودم نگارنده نداشت چرا سه بار از ارجاع شکایت به پلیس فتا امتناع نمود!!! همچنین، مردی منتظر ملاقات با تحریری بود تا علت توقیف کلیه ابزار الکترونیکی خود را بپرسد در غیاب وی به همسرش گفتند:" بگید تحریری توقیف کرده" این مرد با تحصیلات دیپلم فردی عادی بود و اهل خلاف نبود ولی توقیف بدون دستور قضایی مکتوب انجام شده بود!

مرجع رسیدگی به تجدیدنظر: شعبه اوّل دادگاه تجدیدنظر دادسرای ویژه روحانیّت کشور

تجدیدنظر خواسته:دادنامه شماره 1401130340217 تاریخ 11/7/1401

نمایندگان خانه ملّت، جناب اژه ای، دروغ کتبی در مرجع قضایی!!

در صفحه 2 همین پرونده ساخت قاضی ملبّس، علّت صدور احضاریّه کتبی منجر به جلب به دادرسی!! در 27/8/1402 برخلاف واقع، ردّ تماس اعلام نمودند، در حالیکه پاسخ داده شد و عضو دفتر شعبه تاریخ حضور را اعلام ولی عناوین اتهام را اعلام ننمود. علت حضور در شعبه نیز با همین تلفن مذکور بوده و شماره پرونده و عنوان اتهام نیز داده نشد و از دبیرخانه شماره پرونده دریافت شد.

در مطالعه پرونده در صفحه 8 فقط مهر تحریری بود که سوءاستفاده از منصب قضایی را نیز ثابت کرد. در ابتدای نامه به دادستان دادسرای ویژه سعید جزایی نیز با سوءاستفاده از منصب قضایی متن شکایت را با عناوین قضایی خود نوشته در حالی که جرائم هک سایت از سال 95 تاکنون در ابزار فضای مجازی نگارنده شروع شده که تحریری سال 95 دادیار شعبه 8 بود که در هک سایت خود mansurevatani.ir شکایت کردم ولی همه مرتکبین ورود غیرمجاز به سایت را علیرغم مدارک مجرمیّت ارائه شده تبرئه نمود، ولی سالها فقط آراء قضایی همین شعبه از بایگانی راکد و پرونده شعبه 8 دادیاری و فلش ها و لپتاب و و اوراق کاغذی از کمد قفل شده منزل با ورود غیرمجاز مفقود شده است!!

جناب اژه ای، چه کسانی را در زندگی و شغل مردم ایران و قم مسلّط کردید که ناله همه بلند شده و نفرین و توهین به مقامات قضایی و نظام شناور روی هزاران شهید گلگون کفن تا امروز افزایش یافته است؟!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۰۶
منصوره وطنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی