انقلاب اسلامی ایران از سال 1342با مشارکت اکثریت مردم ایران در مبارزه علیه نظام ستم شاهی با رهبری مستقیم امام خمینی به ثمر نشست و همه خیالات و دسیسه ها و حکومت ظاهری دشمنان اسلام و ایران را شکست داد.  

مردم فهیم و دشمن ستیز ایران هرگز در طول تاریخ زیر بار ذلت بیگانگان معاند با اسلام نرفته و نخواهند رفت.امام خمینی با حمایت مردم ایران نظامی نو به نام جمهوری اسلامی بنا نهاد و با انتخاب مردم و نفی سلطه گری و دیکتاتوری ظلم مدیران را در صورت مدیریت ظالمانه به چهار سال محدود نمود.                                   

 در کاستی ها و عدم انجام وظایف دولتها، نباید اصل انقلاب را نشانه گرفته و مقصر تلقّی نمود، چون این انقلاب با خون هزاران لاله گلگون کفن ایرانی آبیاری شده و می شود و هر گز تن به ذلّت و نارضایتی مردم نداده و نمی دهد. سوءمدیریّت های قوای مجریّه و قضائّیه و مقنّنه را به حساب انقلاب نگذاریم.  

هنوز کوچه و خیابان های ایران بوی خون گرفته چون مردم ایران برای پاسداری از انقلاب اسلامی خون می دهد.   

به هوش باشیم. انقلاب را با سوءمدیریّت ها مصالحه نکنید.

اگر انقلاب صدمه ببیند دیگر دولتی نخواهد ماند که امکان انتقاد و تذکّر و روشنگری و مطالبه گری موضوعیّت یابد، چون همچون گذشته دیکتاتوری امریکا تعیین کننده همه امور کشور خواهد شد.       

 خون شهداء را با پاسداری از آرمان های امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و اولین ولیّ فقیه در امتداد ولایت معصوم پاس داریم. مبادا پای میزان بدهکار خون شهداء شویم. آنها خون دادند تا انقلاب اسلامی تنها حکومت ایران و تعیین کننده مسیر انقلاب ولیّ فقیه باشد.