در قرن چهارده هجری با سیل عاشقان و زائرین ائمه اطهارعلیهم السلام و امام زاده ها در ایران و سایر کشورهای اسلامی، آیا وقت آن نرسیده که بفهمیم قبر حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها کجاست، چون، در قرن بیستم در بین شیعیان و مسلمانان واقعی، دیگر کسی در کوچه یگانه دختر پیامبر اسلام را نمی زند، دیگر کسی در خانه فاطمه زهراء را آتش نمی زند تا اوّلین امام معصوم را بکشد.                                                   آیا هنوز هم قبر سرور دو عالم باید پنهان بماند؟

در احادیثی از ائمه اطهارعلیهم السلام نقل شده که حرم حضرت معصومه سلام الله علیها حرم اهل بیت علیهم السلام هست، در حالی که، در شهرها و کشورهای دیگر قبر امام معصوم قرار دارد و تأکید بر زیارت قبر اباعبدالله الحسین و ثواب آن کرده اند، ولی فقط قم و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها را حرم اهل بیت نامیده اند، چه عاملی موجب حرم شدن قم و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها بوده است؟ چرا ایران را کشور امام زمان عجّ الله فرجه می گویند؟

هرچند مردم ایران بدون اجبار دین اسلام را پذیرفتند و تعدادی نیز جزو یاران نزدیک پیامبر و ائمه علهیم السلام و امامزاده ها و شیعیان واقعی شدند، ولی چرا ایران و قم دارای بیشترین قبور امامزاده ها هست، در حالی که همه ائمه علیهم السلام عرب بودند؟

آیا دلیل اصلی مهاجرت امامزاده ها و شیعیان واقعی به ایران، فقط امنیّت کامل آنها از سوی مردم ایران و عشق وافر ایرانیان به اهل بیت علیهم السلام بوده یا عامل مهم دیگری نیز دخیل بوده است؟

آیا قرن ها عرفا و اولیاء خدا و علما و مراجع تقلید ساکن قم شده و تا باز شدن در پشت در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها گریه می کردند، فقط ارتباط با حضرت معصومه و ثواب زیاد زیارت این حرم بوده است یا قبری دیگر در این مکان و کنار قبر حضرت معصومه سلام الله علیها هست، که ائمه معصوم علیهم السلام قم را حرم اهل بیت نامیده اند، چون ایرانیان امانتدار و عاشق اهل بیت بوده و محل امن ائمه بوده و هست و خواهد بود؟

اگر فقط موقعیّت علمی و مذهبی حضرت معصومه سلام الله علیها را در نظر بگیریم، دلیل کافی برعنوان حرم اهل بیت از سوی ائمه اطهار نمی تواند باشد، بنابراین، آیا وجود قبر حضرت زهرا سلام الله علیها مادر چهارده معصوم سرور زنان دو عالم نمی تواند مصداق اصلی "حرم اهل بیت" باشد؟ 

آیا حضرت زهراء سلام الله علیها که در زمان حیات به دلیل حمایت از اوّلین امام معصوم حضرت علی علیه السلام، مغضوب دشمنان اسلام بوده، قبر ایشان نیز که بلافاصله بعد از شهادت، اهانت ها شروع شد و خنّاسان مسلمان نما قصد تخریب قبرایشان را داشتند و حضرت چهار قبر درست کردند و برای ممانعت از تخریب قبرها مجبور به کشیدن شمشیر شدند، امکان بی حرمتی مجدد و مکرر نبود که حضرت علی علیه السلام مجبور به مخفی کردن قبر یگانه دختر پیامبر اسلام و یار و همسر باوفایش شده و محلّ قبر رازی بین اهل بیت علیهم السلام و ... شد؟

آیا قم و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها امن ترین مکان دائمی برای دفن حضرت زهرا سلام الله علیها نبوده و نیست که برای همیشه امکان آتش زدن دل ائمه علیهم السلام و شیعیان از سوی دشمنان اسلام و شیعه از بین برود؟

آیا ایجاد لشکری ددمنش و وحشی و فاقد حدّ و مرز اخلاقی و اعتقادی مسلمان نما به نام دفاع از اسلام به نام داعش از سوی آمریکای دین ستیز و دشمن اسلام و شیعه و شیعیان و حمله به سوریّه از سال 1391 هجری و با قتل عام مردم و اعلام عمومی تخریب قبور حضرت رقیّه و بیرون کشیدن جنازه های حضرت رقیه و حضرت زینب علیهاالسلام و سایر امام زادگان را نموده و قبر حضرت سکینه علیها السلام دختر امام حسین علیه السلام را تخریب نمودند و با حضور رزمندگان اسلام و شهادت بسیاری از رزمندگان سوریّه و ایرانی و... مانع حضور داعش در کنار و محدوده قبور مطهّر شدند.

اگر قبر حضرت زهرا سلام الله علیها بر همگان آشکار بود، آیا داعش های تاریخ اسلام و امروز همچون فجایع سوریّه برای آتش زدن دل شیعیان به قبر مطهّر یگانه دختر پیامبر اسلام جسارت نمی کردند، بنابراین، تنها مکان امن ایران و قم بوده است که هم امنیّت صد در صد داشته باشد وهم از هرگونه احتمال حمله دشمنان اسلام و شیعه برای همیشه در امان بماند.

اولین اقدام برای تخریب قبر حضرت زهرا سلام الله علیها بلافاصله بعد از دفن توسّط عمر و... صورت گرفت که با شمشیر کشیدن حضرت علی علیه السلام آن امام مظلوم پایان یافت و محلّ قبر حضرت زهرا سلام الله علیها سرّ بین ائمه اطهار شد. درست کردن چهار قبر برای پنهان ماندن قبر حضرت زهرا سلام الله علیها ممانعت از تخریب قبر و جسارت به حضرت زهرا سلام الله علیها بود که قطعا موجبات جنگ نیز می شد.

قبر شفعیه و سرور زنان عالم حضرت زهرا سلام الله علیها کنار قبر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شهر مقدّس قم هست و ایرانیان قرن ها با عزّت و احترام محافظت کرده اند و تحویل مهدی زهراء خواهند داد.

آیا به همین علت نیست که امام زمان عجّ الله فرجه بعد از ظهور به قم نیز خواهد آمد؟