"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱4

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

به رئیس دستگاه قضا و کلیّه قضات و مسئولین و کارمندان ریز و درشت دستگاه عدلیّه کلّ کشور با حقوق از بیت المال مسلمین

تنها راه نجات ازعواقب سوء دنیاپرستی و مقام پرستی و دنیا دوستی در افکار و عقاید و رفتار وتوان قضاوت شرعی و قانونی مطابق با حقّ وعدم ظلم با قلم و فکر و زبان و پرهیزاز خودستایی در درون و در رفتار واطمینان به خود در درستی رفتار و اعمال و تفکّر و فراموشی تخصّص شیطان درانواع وسوسه های دنیوی، بررسی نامه اعمال روزانه قبل از محاسبه روز جزاست.

جناب اژه ای برای نجات ملّت ابتدا دادستان کلّ کشور و دادستان قم را عزل نموده و خود نیز استعفا دهید.

نمایندگان خانه ملّت با حقوق از بیت المال در ظلم به مردم در دستگاه قضا کجا بوده و هستید؟ میزان و مصادیق نظارت بر عملکرد رئیس دستگاه قضا را به سربازان جنگ نرم و مردم مظلوم ایران در دستگاه عدلیّه ثابت کنید.

واقعیّت های باور نکردنی ولی عینی و مشهود و مستند در دستگاه عدلیّه ایران اسلامی

در دادسرای ویژه روحانیّت قم و تهران (کشور) برای خاموشی صدای نگارنده غیرقابل خرید و نفوذ و سالها سرباز جنگ نرم و عدم توان دشمنان اسلام و انقلاب داخل و خارج درمقابله با روشنگری ها و جهاد تبیین و تبلیغ و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران و حقوق مردم سلحشور و پربصیرت و همیشه بیدار ایران، مقدمات ترور فیزیکی با زمینه سازی با آراء قضایی تولیدی ملبّس هایی با سمت قاضی! بدون هرگونه جرمی با امتناع از صدور رأی کاغذی جهت عدم امکان ارائه و اقدام قانونی در شعبه 4 دادگاه ویژه روحانیّت قم، و نیز شعبه اوّل تجدیدنظردادگاه ویژه روحانیّت تهران علیرغم اعتراض به رأیی که در داسرای ویژه روحانیّت قم وجود قانونی به دلیل عدم صدور رأی رسمی کاغذی و صرفا در پرونده ساختگی به صورت صورتجلسه و تلفنی!! به نگارنده فراهم شده است!!!

عملکرد عینی نمایندگان خانه ملّت با عملکرد دشمن پسند جناب اژه ای و برخی قضات علیه مردم و انقلابیون(1)

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1319

آجرک الله یا صاحب الزمان دراین مصیبت عظمی، دشمنان اسلام و انقلاب از داخل و خارج از سال 85 تاکنون با تمام توان با حربه های مختلف در مراکز حوزوی و دولتی با نگارنده جنگیدند، ولی فقط خود شکست خوردند وهیچ یک میزشان وفا نکرد یا فوت شدند یا عزل و یا بازنشسته خانه نشین!!امّا در دادسرای ویژه روحانیّت که مسئول احقاق حقّ مظلوم هستند ...

با دسیسه چینی و فتنه پیدا و پنهان از پشت میزهای قضاوت برخلاف شرع و قانون و بدون وقوع هرگونه جرم و تخلّفی!!! با امتناع از صدوررأی قانونی کاغذی به صورت تلفنی اعلام مجازات!! جریمه و شلاق با شکایت واهی بدون هرگونه مدرک مجرمیّت از سوی ابوالفضل تحریری (ملبّس) معاون دادسرای عمومی و نیزدادسرای جرائم رایانه ای قم، در 1401/9/15 بعد از پیگیری و اطلاع از زد و بندهای جدید نامبرده و ... درشکایات نگارنده از جرائم ارتکابی در امور شغلی نگارنده در دادسرای ویژه روحانیّت تهران، از اجرای احکام شعبه اوّل تجدیدنظر دادسرای ویژه روحانیّت قم، مجدد تلفنی بدون صدور رأی کاغذی رسمی قانونی، رأی شعبه اوّل دادگاه تجدیدنظرتهران را قطعی! اعلام و درخواست حضور در دادسرا و پذیرش حکم!!!! و امضای آن و اجرایی شدن مجازات ظالمانه براساس ظلم پنج قاضی!! در قم و تهران را نمود!! خود می برّند و می دوزند بعد به مظلوم پرونده می گویند امضاء کن و اجرا کن!!!

جناب اژه ای، به خاطر مردم ایران و عواقب ظلم های عدیده درقوّه قضائیّه که جهت کاهش آلام مردم و شاید اصلاح امور که بدون تغییر مدیریّت کلان قوّه قضائیّه محال شده و فقط اندکی نگارنده اعلام عمومی نموده تا شاید وجدانی بیدار شده و مردم را نجات دهد استعفاء دهید.

وضعیّت مذکور در ذیل، ذرّه ای از مصائب پیدا و پنهان قوّه قضائیّه فقط در قم و تهران که دادسرای ویژه روحانیّت تهران فاقد بزرگتر بوده و جناب اژه ای ستاره سهیل دراین وظیفه سنگین بوده و هست و نگارنده وظایف زمین مانده دستگاه عدلیّه و پاکسازی از اعمال خلاف شرع و قانون را انجام می دهد!! موضوع پرونده، شکایت نگارنده از تحریری به جرم شکایت واهی بود که تحریری بدون دلیل قضایی اقدام به شکایت واهی از بنده به شرح ذیل نمود.

در ابداعی جدید و مجرمانه قاضی شعبه 4 دادسرای ویژه روحانیّت تهران، شکایت تحریری از بنده را جهت کاهش تعداد شکات و عدم رسیدگی قانونی و... دو شکایت 100% مختلف فقط مشترک درمتهم پرونده ابوالفضل تحریری، حتّی متن رأی را یک پرونده نموده که بیشتر متن رأی در دو صفحه متعلّق به پرونده شکایت فرد دیگری هست که از محتویات پرونده مظلوم واقع شدن وی نیز معلوم و مجرم پرونده علیرغم پیگیری ها تبرئه شده و قاضی این شعبه حجت الاسلام آقای سیّد احمد حسینی رأی ها را نیز در یک صفحه نوشته که متن رأی گویای واقعیّتی که در دو پرونده اتفاق افتاده نیست.

رأی پرونده نگارنده را در کمتر از پنج سطر پایان رأی پرونده مذکور نوشته است! واقعا باید برای این همه هوش و ذکاوت در نجات مجرم آفرین گفت! این نوع تبانی و نجات مجرم تاکنون در بررسی چندین کلان شهر مشاهده نشده و ابداع جدید در دادسرای ویژه روحانیّت تهران هست که نیاز به تقدیر ویژه از قاضی و همه مسئولان ذیربط با آراء قضایی هست!

تحریری در متن دفاعیه خود در پرونده مذکور با وصف فوق، شکایت را مفصّل و پراکنده (اعاده حیثیّت در حدود نیم صفحه از طریق قانونی در دفتر خدمات قضایی انجام شده) خوانده و یک صفحه خلاف واقع و توهین های مکرر با ادبیات فاقد ادب و شرع و قانون به نگارنده درمتن ارائه شده به قاضی محترم از جمله " زائیده ذهن شان بوده و هیچ گونه سند و مدرکی جهت اثبات آن وجود ندارد... احقاق حقّ و شکایات نگارنده را "مزاحمت ها و نامه نگاری"!! نامیده ارائه ولی تبرئه شده است. مدیر دفتر حتّی با توسّل به توهین نیز مکرر مانع تورّق و مطالعه پرونده می شد چند بار گفت به زبان فارسی می گویم اجازه مطالعه پرونده را ندارید فقط رأی را بخوانید!!!آنقدر توهین کرد که قاضی گفت توهین نکن! ظاهرا توهین اعضای شعبه منع قانونی ندارد! توهین به نگارنده با علم به مشاغل که با تعمّد جهت پیشگیری ازاین نوع برخوردها در سطر اوّل شکایات و...اعلام شده فقط دراین شعبه نبود! مدیردفتربیش از قاضی نگران مطالعه پرونده بود!!!!در سه سال اخیر، مجدد مدیران دفتر شعبات قضایی خود هم قاضی شدند هم مشاور قاضی رسمی شعبه! مشاهدات دخالت در پرونده قضایی در قم و تهران فراوان بوده است.

درقانون اساسی و... تکلیف شکایت واهی منجربه تبرئه متهم کاملا واضح بوده و اعاده حیثیّت حقّ متهم تبرئه شده هست و این حقّ در حال اجرا بود که با اعمال نفوذ تحریری بعد ازارجاع پرونده به دادسرای عمومی وهمراه کردن قاضی شعبه 12 بازپرسی دادسرای عمومی قم و... متوقّف شد!

مسئول دفترهمین قاضی به کرّات مانع مطالعه پرونده شکایت از تحریری شد و وی نیز از توهین به نگارنده جهت ممانعت از مشاهده دسته گل های قاضی محترم کم نگذاشت تا حدّی که همین قاضی به زبان فارسی تذکّرعدم توهین به بنده نمود که بشنوم!! قاضی و مدیر دفتر این شعبه و تقریبا همه شعبات و اکثر مسئولین ریز و درشت دادسرا به دلیل ... ترک زبان می باشند.

قاضی علت تبرئه مجرم پرونده را "عدم کفایت دلائل اثباتی" عنوان نموده، در حالی که شکایت نگارنده به دلیل شکایت واهی منجر به تبرئه بنده بوده که طبق شرع و قانون اعاده حیثیّت حقّ تبرئه شده هست. دلیل اثباتی شرعی و قانونی شکایت واهی و اتهام ثابت نشده در مرجع قضایی بود که چون به نفع مهره تحریری نبود محاسبه نکرد!این پرونده، پرونده قضایی نبود کشکول بود!

واقعیّتی بسیار تلخ

نگارنده طی سالها بررسی میدانی دستگاه قضا تاکنون، دو قاضی به شدّت عادل و قانونمند و متشرع و با وجدان اخلاقی بسیار بالا آقا (روحانی) و خانم (دانشگاهی) در مشهد دیدم که با مطالعه مختصر پرونده و مشاهده متهم و شاکی، در لحظه بی گناه را از مجرم تشخیص می دادند و زد و بند و تبانی و صحنه سازی و دروغ و... مانع عدالت ورزی و اجرای شرع و قانون و رأی عادلانه نبود. البته نگارنده نیز به همین سرعت تشخیص می دهد.