"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱۴

نمایندگان خانه ملّت با حقوق از بیت المال و اعتبار اجتماعی و... از نظام جمهوری اسلامی در نظارت کیفی دردستگاه عدلیّه کجائید؟ چرا همچنان مجرم آزاد و بی گناهان گرفتارشده و می شوند و شکایات واهی از نیروهای مؤمن انقلابی به ویژه طلّاب افزایش معنی دار یافته است؟ حتیّ استیضاح و عزل که بماند احضار و تذکّر هم نمی دهید؟!!! چرا مردم وقت رأی دادن موضوعیّت پیدا می کنند؟! در ظلم های مشهود عدیده و عیان عدلیّه کجائید؟ چرا دادسرای ویژه روحانیّت هیچ گونه نظارت از بیرون نداشته و خود به خودشان نظارت می کنند و مردم باید از خودشان به خودشان شکایت کنند؟!!!

چرا در دستگاه در نام و تابلو عدلیّه عدالت و شرع و قانون نایاب شده و شاکی و بی گناه درمانده از ظلم علنی!!!

علت اصلی وضعیّت موجود قوّه قضائیه    

بعد از تحوّل قضایی و تبلیغات زیاد در سیما و... مردم امیدوار به موضوعیّت پیدا کردن عدالت و شرع و قانون در آراء قضایی قوّه قضائیّه در انواع دادسراها و دادگاه ها شدند، ولی مطابقت آراء قضایی با شرع را صادق لاریجانی حذف نمود و قانون را جناب اژه ای و وجدان اخلاقی!!! غیرقابل مشاهده و سنجش وارزیابی در هر فرد و نحوه قضاوت را جایگزین قانون نمود، لذا، امکان بررسی نحوه قضاوت و ارزشیابی قضات قابل سنجش با معیارقانون را از بین برد. حال، از چند سال قبل تاکنون معیار قضاوت در محاکم قضایی فقط عقل و وجدان اخلاقی شده که منجر به صدور آراء خلاف شرع و قانون و ظلم عدیده به طرف مظلوم پرونده شده که در سرای باقی دادشان را خواهند ستاند.

با این روند ظالمانه میزان شکایات قضایی و درخواست تجدیدنظر افزایش قابل توجّه و معنی داری یافته و باز به دلیل حاکمیّت وجدان اخلاقی در آراء قضایی تبانی محرز در پرونده ها نیز در صدور رآی قضایی به آسانی انجام می گیرد و دلیل موجّه نیز وجدان قاضی!! شده در حالی که مردم فقط معیارشرع و قانون را پذیرفته ومطابقت می دهند و درصورت مغایرت اعتراض می کنند که به دلیل تفاوت معیار مردم و قضات!!! اعتراض ها افزایش و ظلم و جرم به حدّ هشدار در مراجع قضایی رسیده و فلّه ای نیز مجرم آزاد می کنند!!

چرا این همه قانون مصوّب مجلس شورای اسلامی درقوّه قضائیّه بلااستفاده مانده و جناب اژه ای دستورفراتراز قانون به قضات داده است!! کدام قانون مجوّز معطلّ ماندن قانون مصوّب کشور را داده است؟ قانون نظارت بر رفتار قضات https://rc.majlis.ir/fa/law/show/79972

تشویش و نارضایتی مجدد بین مردم با عملکرد جناب اژه ای در دلسوزی به مجرمان به جای مردم

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1332

جناب اژه ای چه کنیم تا استعفاء دهید و امنیّت مردم ونگارنده و نیروهای مؤمن انقلابی در عدلیه تأمین شود؟

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1327

طبق روند قانونی با مجازات های مدوّن از قضات خاطی دادگستری و دادسراها و... در دادسرای انتظامی قضات می توان شکایت کرد، ولی در صورت ظلم از خود قاضی این دادسرا بعد از مدّت ها معطّلی پرونده و تبرئه قاضی مجرم مظلومان پرونده ها کجا شکایت کنند؟!! روزانه شکایات انبوه با افزایش صعودی معنی داراز کلّ کشوربه امید احقاق حقّ به دادسرای انتظامی قضات ارائه می شود، ولی دراینجا نیزعدالت و شرع و قانون حلقه مفقود بوده و همچنان ظلم علنی به مظلوم پرونده در برگ قضایی جاری هست البته اگر رأی قانونی کاغذی صادر شده باشد. اخیرا جهت ممانعت از شکایت درشکایات واهی، قضات محترم به ویژه دردادسرای ویژه روحانیّت خودمختار، رأی قضایی قانونی صادرنمی شود تا امکان شکایت قانونی ازقاضی همگی ملبّس نباشد!!

جناب اژه ای چه کنیم تااستعفاء دهید و امنیّت مردم ونگارنده و نیروهای مؤمن انقلابی در عدلیه تأمین شود؟

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1327

مصیبت عملکرد غیرقانونی این دادسرا ازلحظه ارائه شکایت به دبیرخانه درطبقه همکف دادسرای انتظامی قضات شروع می شود، چون در مورد برخی شکات از جمله نگارنده ممانعت از دریافت شکایت با بهانه های واهی ودادزدن! سر شاکی و ایرادگیری و معطّلی ارباب رجوع و... از طرف نیروی انسانی جناب اژه ای وجود دارد که دستور به صیانت از آنها را داده است!!!!

قاضی القضات درنشست با قضات دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات در 6 بهمن 1401 با اشاره به رسالت خطیر و نقش برجسته‌ای که دستگاه قضایی در جامعه دارد، تصریح کرد: اگر دستگاه قضایی مقتدر و صحیح‌العمل باشد از بسیاری از اعوجاج‌ها جلوگیری می‌کند و چنانچه در اینجا آسیب به وقوع بپیوندد، بسیاری از نقاط دیگر نیز آسیب می‌بینند... قضات دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات مستمرا نسبت به احصاء علل نارضایتی بخشی از مردم از دستگاه قضایی اهتمام داشته باشند..."1 حضرات چگونه احصاء می کنند که آنچه نگارنده به عیان می بیند نمی بینند!!

عدم موضوعیّت حقّ مردم و عدالت ورزی و شرع و قانونمندی در نظارت ها! علت اصلی نارضایتی گسترده مردم از دستگاه قضایی بوده و هست.

ﺳﻪشنبه 18 بهمن 1401 معاون اول قوّه‌ قضائیّه: ... رویکرد اصلی نهادهای نظارتی باید صیانت از نیروی انسانی باشد!!!!

با این دستور همه قضات در رده های مختلف دادیاری و بازپرسی و دادرس و... همه مصونیّت شغلی یافته و با استناد به رویکرد دستگاه در نام عدلیّه توبیخ واخراج و... وجود نخواهد داشت. نگارنده در تعدادی از پرونده های کیفری مدرک مجرمیّت عیان تبانی و... قاضی با طرف پرونده و آمرین جرائم کیفری را مشاهده و علّت اصلی افزایش معنی دار تبانی و سوءگیری در رسیدگی و... بعد از اطلاع ازاین نوع مدیریّت و دستور جناب اژه ای یافتم. قبل از وی قضات خطاکار بود، ولی در صورت شکایت طرف پرونده بی جواب نمی ماند لذا، جرائم کیفری در رسیدگی به پرونده های قضایی کمتر بود.

جناب اژه ای هنوز تابوت شهید با چند استخوان برای مادر و پدرها می آورند اینها هم مقاومت کردند تا این نظام بماند و دشمن نگاه چپ نکند و مردم ایران در امنیّت و راحتی و آرامش زندگی کنند، ولی مدیریّت و همکاران تان بر اساس دستور شما کلنگ زیر نظام شده و مدام ناراضی ایجاد می کنند. جناب اژه ای خون شهداء را پایمال نکنید استعفاء دهید.

جناب اژه ای و همه قضات و مسئولین قضایی، اگر صندلی همه شما 44 سال باقی مانده به خاطر مقاومت این شهید والامقام و هزاران شهید گلگون کفن و بی کفن تکه پاره شده هست. همگی در قطره قطره خون این شهید تکّه پاره شده در مقاومت در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی و سایر شهداء مدیون هستید. آن روز امنیّت مردم ایران به دست دلاورمردانی همچون این شهید بود با خون خود تأمین کردند، حال بدون زحمت و زخمی به دست شماها افتاده به جای امنیّت وآسایش مردم، دستور تآمین امنیّت خود و زیرمجموعه خود را می دهید!!! جناب اژه ای چقدر مرد هستید که خون این جوانان را پایمال نکنید. دستور به صیانت! به زیرمجموعه خود، به جای اجرای عدالت و شرع و قانون یعنی ظلم به مردمی که این چنین مقاومت کردند و شهید دادند تا یک وجب از خاک ایران نرود و نظام جمهوری اسلامی ایران تا ظهور مهدی زهراء باقی بماند.

حال میزان تبانی علنی در دادسرای انتظامی قضات به جایی رسیده که شش پرونده شکایت از چند قاضی با جرائم تبانی و سوءگیری در پرونده و... ابتدا به قاضی غیرقابل نفوذ و خریداری داده شده ولی در حین رسیدگی که مجرمیّت یکی از قضات ثابت و محکوم شده، با قطع رسیدگی در این شعبه با دستور... کلیه پرونده های مرتبط با شکایت نگارنده از چندین قاضی، به قاضی دیگری داده شده و بعد از معطّلی پرونده همه قضات تبرئه و در 1401/11/18 جواب تبرئه با پیامک دریافت شد!!! عامل اصلی شکایات مذکورو تبانی و... محرز، جرائم کیفری متعدّد ابوالفضل تحریری معاون دادستان و دادسرای جرائم رایانه ای قم بود!! در مدیریّت جناب اژه ای بیگناه در بند و مجرم آزاد هست!!

جناب اژه ای رویکرد شهداء و آزادگان وجانبازان تأمین امنیّت مردم بود، ولی رویکرد شما تأمین امنیّت زیرمجموعه تان هست که مردم را ناراضی و گرفتار کردید. مسیر شما با مردم و محافظان واقعی نظام یکسان نیست. دستگاه قضا را متعلّق به خود ندانید بالاخره خواهید رفت. استعفا دهید.

جناب اژه ای برخلاف نظرشما، دلیل اصلی افزایش مراجعین به دستگاه قضایی به ویژه در کلانشهرها علاوه بر افزایش جرم، افزایش جرم در رسیدگی قضایی به پرونده ها در دادسرای انتظامی قضات و نیز معاونت ارزشیابی قضات در دادگستری های استان هست نه افزایش مراجع قضایی!! در شهر و استان دادخواهی به جایی نمی رسد جهت احقاق حقّ راهی تهران می شوند و دوباره گرفتار خروج از بی طرفی و تبرئه مجرم این بار قاضی! جناب اژه ای این مصیبت مدیریت دوگانه بعد از جداسازی مدیریّت و... دادسراها از دادگستری ها گریبانگیر مردم شده است.

معاون اوّل قوّه قضائیّه ادامه داد: "...امروز نهاد نظارتی یعنی دادگاه و دادسرای انتظامی قضات بر اساس آموزه های دینی!!! در حال حرکت است. نظارت، مبارزه جدّی با فساد! تشویق، تنبیه، تقویت دانش قضایی و اتقان آرا جزو فرامین مقام معظم رهبری در دیدار ۷ تیر امسال بود که مسئولیت اصلی اجرای آنها بر عهده دادسرا و دادگاه عالی انتظامی است" وی افزود: رویکرد اصلی این‌ نهاد نظارتی، باید رویکرد صیانتی نسبت به نیروهای دستگاه قضایی باشد که اینگونه است و در سیستم ما مچ گیری معنا ندارد.تمام قضات و کارکنان قوه قضاییه از خانواده بزرگ دستگاه قضا هستند. رئیس دستگاه قضا با اشاره به اهمیّت مقوله آسیب‌شناسی و کارویژه نهادهای نظارتی در پیشبرد این امرخطیر گفت: "هر دستگاه نظارتی باید به بررسی و سنجش نقاط ضعف و قوت افراد و مجموعه‌های تحت نظارت خود مبادرت ورزد و راه‌ها و روش‌های بهبود و ارتقاء اوضاع در‌ آن افراد و مجموعه‌ها و کاستن و تقلیل نقص‌ها و آسیب‌های آنها را شناسایی و تعیین کند؛ دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات واجد چنین نقش و کارویژه‌ای می‌باشد."

سالها همین وظیفه خطیر را به جای حقوق بگیران از بیت المال نگارنده انجام داده و منتشر می کند.

1 پنجشنبه 06 بهمن 1401 اژه ای رئیس دستگاه قضا:

https://dadqozat.eadl.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/ID/1707/%D9%82%D8%B6%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%82%D8%B6%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%AD%D8%B5%D8%A7-%D8%B9%D9%84%D9%84-%D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%82%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%87%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%AF