دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان
شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۶ ب.ظ

خاطراتی از محجّبه‌ها از رعایت کامل حجاب

« پاکی و عفیف بودن هم در درون است هم بیرون، لباس و رفتار وقتی فریاد پاکی و عفّت سر می‌دهند، لحظات زیبا و وصف‌ناپذیری است که فقط چشیدنی است. چادری که همه زیبایی‌های تن را می‌پوشاند، تا تمام زیبایی‌های روح را به نمایش بگذارد، اسلحه‌ای در دست زن برای مقابله با هر گونه هوسرانی و ناامنی است. تا جایی که دشمنان اسلام نیز این اسلحه را به خوبی تشخیص داده‌اند، برای همین با تمام توان و با لطایف الحیل حتّی با دستکاری شکل اصلی چادر و طرّاحی چادر ملّی و دانشجویی و...، و اشاعه آن با بودجه‌های کلان در داخل وخارج کشور در صدد حذف چادر از زن ایرانی مسلمان هستند."                  طلبه از مشهد

"من در پوشش چادر، همیشه احساس رزمنده‌ای را دارم که در خط مقدّم جبهه، محکم و پا برجا ایستاده و با سرافرازی منتظر پیروزی یا شهادت در راه اسلام است. این لحظه نیز فقط چشیدنی است، باید چشید. لحظات بسیار زیبا و لذیذی است شیرین‌تر از عسل."                                                                                                   طلبه ازقم   

« بارها در مراکز اداری یا خرید و... در کنار بدحجاب‌ها قرار گرفته‌ام، ولی همیشه مردها با نهایت احترام و ادب برخورد کرده و معطّل نشده‌ام، ولی نگاه‌های آلوده و صحبت و شوخی و... همان مردان، نصیب بد حجابها شده است که با نگاه و لباس و صدا و صحبت و...، چراغ سبز داده و فرش قرمز پهن کرده‌اند، و غرایز هم هر دو را به گناه علنی هدایت کرده است.     

                                                                                                           دوستی از قم 

« از ۹ سالگی چادر سرمه‌ای ضخیم می‌پوشیدم و رو می‌گرفتم، در ۱۲سالگی قبل از انقلاب با خواهرم به اداره رفته بودم، یکی از کارمندان مرد با تمسخر به خواهرم گفت مادربزرگت هست؟ من اصلا از چادر خودم خجالت نکشیدم و ناراحت نشدم، و سکوت پر معنایی کردم تا بفهمد غیرتی کمتر از من دارد و چادر را مانع هوسرانی خود می‌بیند. اکنون خدا را شاکرم که نعمت بزرگی به من داده است و هرگز دستور خدا را به خاطر تمسخر این و آن رها نمی کنم".               دوستی از تبریز

 انّ الله مع المتّقین       

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۱
منصوره وطنی

حجاب

محجّبه

چادر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی