أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

مردم ایران، انتخابات آتی سرنوشت ساز هست اصلح را درست تشخیص دهید. هرگز به هیچ یک از نامزدهای احزاب سیاست پیشه و مقام پرست دنیاطلب و دنبال حقوق مردم ایران فقط درکلام و سخنرانی های تبلیغاتی حزبی قبل ازانتخابات و... رأی ندهید. تاکنون، سیمای جمهوری اسلامی درایام انتخابات بی طرف نبوده و نخواهد بود. هشیار بوده و راه نفوذ دشمن را در صندوق های رأی مسدود کنیم.

جناب اژه ای کی مرکز مبارزه با مفاسد قضایی و گشت ارشاد قضایی در کلّ کشور تشکیل خواهد شد؟

جناب اژه ای و دادستان غائب کلّ کشور با حقوق از بیت المال کجائید؟ چرا وظیفه نظارت کیفی خود را رها و نگارنده برای دفاع از حقوق گمشده مردم مظلوم ایران در دستگاه قضایی نظارت می کند؟!!!

آیا با وضعیّت موجود دستگاه عدلیّه نظام جمهوری اسلامی، ظهور منجی عالم بشریّت ممکن هست؟ در چنین دستگاه قضایی، خود مهدی زهراء همچون یاران بی ادّعایش محکوم نشده و نخواهند شد!! میزان عدالت قضایی و قانونمندی و صلاحیّت قاضی و نحوه رسیدگی به پرونده با میزان عیان نظارت کیفی برعملکرد قضات با انواع ناظران در دستگاه عدلیّه در مدیریّت جناب اژه ای با حقوق از بیت المال کاملا عیان هست. در حال حاضر در برخی شعبات قضایی عدالت و قانون و شرع و حقّ بستگی دارد طرفین پرونده چه کسی هست!!!

به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب و مردم پربصیرت و دشمن شکن ایران، نگارنده همچنان زنده و سالم و در حال فعّالیّت هست.

جناب اژه ای رئیس دادسرای ویژه روحانیّت کلّ کشور، چرا این دادسرا محل صدور رأی زندان برای ترور بی سروصدای فیزیکی نگارنده در زندان شده است؟!!!عدالت قضایی را که سالها قبل در دستگاه قضایی سربریدند، حداقل قانون را اجرا کنید.

ترور بیولوژیکی نگارنده در مترو تهران!! بعد پیگیری پرونده شکایت از تحریری و جزایی و امیری دردادسرای ویژه روحانیّت تهران! قلدری مدل جدید! 

ترور بیولوژیک نگارنده در مترو تهران بعد از تحویل سومین! تجدیدنظر در یک پرونده ساختگی با شکایت واهی تحریری به دبیرخانه دادسرای ویژه روحانیّت تهران در شکایت واهی ابوالفضل تحریری از نگارنده با عنوان افتراء و توهین بدون ارائه هرگونه مدرک قانونی محرز در ادّعا ولی هماهنگ با ... در مشغول سازی نگارنده در دستگاه قضایی قم و تهران و بی نتیجه ماندن همه تلاش ها خلاف شرع و قانون و ابزارسازی از دستگاه قضایی ویژه روحانیّت منجر به ترور نافرجام نگارنده 1402/8/8 در مترو تهران

اخرین وضعیّت پرونده شعبه 3 دادیاری دادسرای ویژه روحانیّت قم و شعبه تجدیدنظر 4 دادگاه و نیز شعبه 4 دادیاری تهران در سومین تجدیدنظر در همین شعبه توسط دادیار سید احمد حسینی، ترور بیولوژیک نگارنده

در 1402/8/8 در پیگیری از وضعیّت پرونده شکایت نگارنده از ابوالفضل تحریری معاون قضایی دادسرای عمومی قم با سابقه هک سایت mansurevatani.ir که سالها فقط آراء این پرونده از بایگانی راکد دادسرای عمومی قم و کمد قفل شده داخل منزل و کلیه فلش ها حذف شده ولی اخیرا هویّت هکر که تحریری بود معلوم گردید، بعد از ساعاتی از تحویل سومین!! تجدیدنظر و ناامیدی مجرمان آمر از قطع روشنگری های نگارنده از قبل انتخابات، در مترو تهران نگارنده ترور بیولوژیکی شد!! در قم در بهار 1402 دو بار تلاش به ترور فیزیکی با عادی سازی در دومین بار تلاش به فوت عادی ناکام ماند. "وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ ٱللَّهُۖ وَٱللَّهُ خَیۡرُ ٱلۡمَٰکِرِینَ"

جناب اژه ای، جناب رئیس جمهور، جناب وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همه کسانی که برای تامین امنیّت حریم خصوصی فعّالان فضای مجازی وابزار فضای مجازی از بیت المال حقوق می گیرید، کجائید؟ جرم جدید هک سیمکارت! در سال 1402 با تمرین مکرر در سیمکارتهای مودم همراه اول نگارنده رونمایی گردید!! تلفن های همراه اول را به طور مداوم مختل می کنند شکایت و اعلام به مسئولین دولتی ذیربط بی نتیجه هست!! ولی تبلیغات ...

جناب اژه ای کجائید؟ اخلال مکرر در لپتاب و اینترنت از سال 1400 تاکنون و بی نتیجه ماندن کلیه شکایات قضایی به دلیل سوءاستفاده از منصب و ممانعت عملی از فعّالیّت نگارنده در فضای مجازی با ارتکاب اعمال مجرمانه معاون قضایی!! دادسرای عمومی قم با دادستان معرفی شده توسط تحریری و معاون دادسرای جرائم فضای مجازی! قم با افزایش شاکیان جرائم فضای مجازی و جزایی دادستان دادسرای ویژه روحانیّت قم و نیز دادسرای ویژه تهران و تحویل سومین! تجدیدنظر بعد از چندین ماه معطّلی با مهلت 10 روزه آبان 1402 !! با ثبت لایحه همچنان در حال انجام بوده و اکنون نیز از باز شدن کلیه صفحات اینترنتی ممانعت می کند تا مانع روشنگری مردم گردد! خدای حاضر و ناظر را نمی بیند!!

قلم موهبتی الهی هست که اگر در تبلیغ اسلام به کار گرفته شود هدایتگر می شود و خنّاسان دشمن چنین قلم افشاگری هستند.