با سپاس و تقدیر از مردم ایران که علیرغم همه نوع فتنه و دسیسه در ممانعت از آمدن مردم در خیابان ها و راهپیمایی پرشور 22 بهمن سال 1400 در برف و سرمای زمستان باز هم پای انقلاب خود ایستاده و 43 سالگی انقلاب خود را جشن گرفته و به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کردند مردم ایران پای انقلاب خود هستند و اقتصاد و دسیسه ها و فتنه ها از جمله کرونا نمی تواند آرمان انقلاب را از آنها بگیرد.

مردم ایران باز افتخاری دیگر آفریده و چندین ماه دسیسه چینی برای ایجاد نارضایتی در بین مردم با توسّل به ایجاد گرانی های بی سابقه در برنج و گوشت و واکسیناسیون اجباری و ... در خیال خود موفق شدند مردم را از صحنه انقلاب حذف کنند، ولی همچون همیشه در روز 22 بهمن 1400 مردم ایران باز هم پوزه دشمنان خارجی و داخلی اسلام و انقلاب را به خاک مالیده و میثاقی دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی بستند.

دشمنان زبون و ذلیل و جیره خوار اجنبی در داخل و خارج از کشور برای ممانعت از همراهی نگارنده با مردم در فضای مجازی جهت شرکت در راهپیمایی امروز، از دیشب از طریق اینترنت در اثر بی کفایتی وزرای ارتباطات و اطلاعات مکرر وارد لپتاب شده و با قطعی مکرر اینترنت که بیش از 500 هزارتومان هزینه با بالاترین سرعت از شرکت خصوصی خریداری شده، در ناتوانی از ممانعت از فعالیّت مجازی بنده در خصوص 22 بهمن با اخلال در ویندوز لپتاب مشکل ایجاد کردند. در پیام رسان ایتا و وبلاگ ها در مورد راهپیمایی 22 بهمن مطلب گذاشتم تا دو و نیم دیشب بارها اینترنت  را قطع کردند.

حال نیز با باز کردن لپتاب و انتشار مجدد همان پست پیامی در لپتاب مبنی بر اصل نبودن ویندوز قرار دادند چند سال قبل نیز چنین کردند. از دیروز صبح نیز به محض باز کردن فایل ورد درخواست رمز می شود!! حدود یک ماه قبل در پی اخلال و ورود به لپتاب ویندوز عوض شده و مشکل تاریخ وجود نداشت. 

غیر از شرکت مخابرات ایران و قم قطعا مدیریت کننده ای در این نوع اخلال ها در مناسبتهای ملی وجود دارد. سرعت اینترنت تا 2 نصف شب به شدت کاهش یافت و مانع آپلود فیلم و عکس شد. به لطف بسیاری مسندنشینان حقوق بگیر از بیت المال در قوه قضائیّه و مجریّه و مقنّنه، خنّاسان مزدور با آزادی و امنیّت کامل هنگام اتصال به اینترنت وارد لپتاب شده و هر اخلال مورد نظر را انجام می دهند!!

برای تأمین امنیّت اینترنت که متأسفانه در اثر سوءمدیریّت در امور کلان کشور و عدم درایت و دوراندیشی صاحب منصبان، همه امور کشور به اینترنت متّصل شده و در لحظه می توان اخلال های مؤثر جزئی و کلی ایجاد کرد، باید از اختیار دولت که همواره حزب بازی و گروه گرایی و مقابله با پاسداران اسلام و انقلاب اسلامی ایران سرمشق دائمی بوده خارج شود.