"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱۴

قابل توجّه کلیه نیروهای مؤمن انقلابی کلّ کشور

عملکرد دستگاه قضایی کلّ کشور و مراکز استانها و شهرها را بررسی و موارد خلاف شرع و قانون و ظلم به اشخاص حقیقی و حقوقی را به طور مستند در فضای مجازی و حقیقی به عنوان امر به معروف و نهی از منکر و جهاد تبیین به اطلاع عموم برسانید شاید مرهمی بر دل رنجیده مردم ایران باشد.

نمایندگان خانه ملّت با حقوق از بیت المال در نظارت کیفی دردستگاه عدلیّه کجائید؟ چرا همچنان مجرم آزاد و بی گناهان گرفتارشده و می شوند حتیّ استیضاح و عزل هم نمی کنید؟!!! چرا مردم وقت رأی دادن موضوعیّت پیدا می کنند؟! در ظلم های عدیده مشهود عدلیّه کجائید؟

نمایندگان اکثریّت حزبی در دلسوزی جناب اژه ای به مجرمانی که بیرون زندان دل مردم ایران با جرائم مختلف سوزاندند و آرامش را بر مردم حرام کردند که هنوز برخی بانوان از ترس اهانت و چادرکشی و تعرّض بیرون نمی روند یا همچنان نگران هستند کجائید؟

هدف اصلی و پنهان جناب اژه ای در آزاد کردن فلّه ای زندانیان مجرم از همه مهم تر متهمان با پرونده باز با علم به مخالفت مردم و نیروهای مؤمن انقلابی چه بوده چرا برخی متهمان قبل از محاکمه و محکومیّت قطعی آزاد شدند؟

این وضعیّت چه پیامی به مردم دلاورایران که با جان و آبروی خود در جنگ نابرابر نرم دراغتشاشات اخیر نظام را نگه داشتند می دهد؟

جناب اژه ای با چه رویی تعدادی ازاغتشاشگران را بدون مجازات حداقلی آزاد کردید، نگارنده ازخانواده شهدای نیروی انتظامی و بسیجی ومردم در اغتشاشات و نیز ناموس مردم را که در خیابان ها برهنه کردند شرمنده ام و به جای رئیس دستگاه عدلیّه عذرمی خواهم که رئیس دستگاهی که در تابلو عدلیّه نام دارد حرمت ناموس و آبروی مردم را هم نگه نداشت! هنوز زخم دل مردم خوب نشده مجرمان را آزاد کرد!

چرا جناب اژه ای که خود آتش بیارمعرکه بود همه این مصیبت گران بر همه مردم را به گردن مقام معظم رهبری انداخت تا سپر بلای وی شود و مردم اعتراض نکنند! مردم پربصیرت و هوشیار ایران پشت و روی قضیه را فهمیدند و فقط به شما معترض هستند.

نمایندگان خانه ملّت در دلسوزی جناب اژه ای به مجرمانی که بیرون زندان دل مردم ایران را با جرائم مختلف سوزاندند و آرامش را بر مردم حرام کردند وهنوزبرخی بانوان از ترس اهانت و چادرکشی وتعرّض بیرون نمی روند یا همچنان نگران هستند کجائید؟ آیا ژست حاتم طایی وآزادی فلّه ای مجرمان پوششی برآزادی برخی سفارشی نبوده است؟! چرا وتا کی قوّه قضائیّه برخلاف شرع و قانون و عدالت و خواست مردم حرکت خواهد کرد؟! چرا برای ایجاد تلخکامی در مردم ایران دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را انتخاب کردید؟!!!

هدف اصلی و پنهان جناب اژه ای درآزاد کردن فلّه ای زندانیان مجرم از همه مهمّ تر با ابداعی جدید! متهمان با پرونده باز!! با علم به مخالفت مردم و نیروهای مؤمن انقلابی چه بوده چرا برخی متهّمان قبل از محاکمه و محکومیّت قطعی آزاد شدند؟!!! علّت این همه خدمت برای برخی چه بوده است؟ آیا به دلیل احراز مجرمیّت متهم از صدور رأی قضایی امتناع نشده تا برای برخی هیچگونه سابقه قضایی وجود نداشته باشد؟ در صورت تکرار جرم چرا با این همه سخاوتمندی به مجرمان عواقب قضایی را حذف کرده و با آزادی فلّه ای مجرمان، آسان سازی و فاقد تبعات انواع جرائم را فراهم نمودید؟!!!

جناب اژه ای چرا پرونده های شکایات واهی علیه نگارنده و سایرین را به مناسبت دهه فجر نبستید و نمی بندید و همچنان همکاران شما بر طبل مشغول سازی نگارنده و سایرین می کوبید ولی مجرم قطعی را آزاد می کنید!!! پای میزان چه جوابی دارید؟

این وضعیّت چه پیامی به مردم دلاورایران که با جان و آبروی خود در جنگ نابرابر نرم دراغتشاشات اخیر نظام را نگه داشتند می دهد؟

جناب اژه ای با چه رویی تعدادی ازاغتشاشگران را بدون مجازات حداقلی آزاد کردید؟ البته حقّ دارید وقتی زن و مرد را در خیابانها برهنه می کردند و نیروی انتظامی و بسیجی شهید می کردند شما پشت میز در حال تفکّر به فهمیدن اوضاع سیر می کردید ولی مردم ایران مقابل گلوله و چماق و هتک حرمت زن و مرد خون گریه می کردند و بدون شما همچنان پای نظام شان ایستاده و پیروز شدند، برای همین درآزادی اغتشاشگران دردتان نمی آید، چون با اعتبار نظام، مأمورین موظّف به تأمین امنیّت شما بودند و ناموس مردم در منزل خود هم امنیّت نداشت و نیروی انتظامی و بسیجی ها سپر مردم شدند وبرخی مجروح و شهید شدند.

نگارنده از خانواده معظّم شهدای اغتشاشات و زنان و ناموس مردم را که در خیابان ها برهنه کردند شرمنده ام و عذرمی خواهم که رئیس دستگاهی که در تابلو عدلیّه نام دارد حرمت ناموس و آبروی مردم را هم حفظ نکرد.

هدف اصلی و پنهان جناب اژه ای در آزاد کردن فلّه ای زندانیان مجرم از همه مهم تر متهمان با پرونده باز با علم به مخالفت مردم و نیروهای مؤمن انقلابی چه بوده چرا برخی متهمان قبل از محاکمه و محکومیّت قطعی آزاد شدند؟ این وضعیّت چه پیامی به مردم که با جان و آبروی خود در جنگ نابرابر نرم در اغتشاشات اخیر نظام را نگه داشتند، می دهد؟

چرا جناب اژه ای به جای انجام وظایف زمین مانده خود و استقرارعدالت عملی و حاکمیّت قانونمندی در قوّه قضائیه و... که به همین دلیل از بیت المال حقوق و از نظام اعتباراجتماعی گرفته از لحظات احراز پست ریاست، مشغول دلسوزی برای مجرمان و آزادی آنها نموده ولی زیرمجموعه شما نیروهای مؤمن انقلابی را گرفتار شکایات متعدّد واهی بدون مدرک مجرمیّت در کشور به ویژه در قم و تهران و... نموده تا با ایجاد مشغولیّت و سابقه کیفری ساکت شوند!!!

جناب اژه ای حقوق تان از بیت المال مخلوط به حرام هست استعفاء دهید.

پای میزان نگارنده از طرف خود و همه نیروهای مؤمن انقلابی و مظلومان پرونده های قضایی در محضر خدا شهادت خواهم داد، زیرمجموعه تحت امر شما هرچه در توان داشتند در سرکوب پیدا و پنهان سربازان جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب جهادگران تبیین و آمران به معروف و ناهیان از منکر کردند. برابر مشاهدات عینی نگارنده در دستگاه قضا اصل بی طرفی اکثر مواقع وجود کلامی داشته و به ویژه در دادسرای ویژه روحانیّت که صرفا حضور اسمی دارید در حال افزایش معنی دار هست!!!

عفو معیاری! عدّه بسیار زیادی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر

معاون قضائی قوّه قضائیّه بیان کرد: "بخش اول عفوِ امسال، معطوف به متهمان و محکومان حوادث اخیر بوده است که از تاریخ ۲۵/‏۰۶/‏۱۴۰۱‬ تا زمان ابلاغ این عفو در جریان حوادث اخیر دستگیر، بازداشت و یا تحت تعقیب قرار گرفته‌اند این افراد با داشتن شرایط ذیل پرونده آنان در هر مرحله‌ای که باشد اعم از اینکه حکم صادر شده و یا در جریان باشد با این عفو پرونده آنان مختومه می‌شود."

چه نوع تحوّل ومدیریّت وبرنامه ای می تواند رفتاروافکاررئیس قوه قضائیه را تغییردهد تا مماشات را تعطیل ودلسوزی برای مجرمان نکند؟ آزاد کردن مجرمان بطور فلّه ای چندین هزارنفره یعنی چراغ سبز به مجرمان بیرون از زندان، حال بدون ترس از زندان جرم خواهندکرد چون آسان سازی جرم و حذف مجازات درعمل قاضی القضات!در ملّی مشاهده شده است!!!

مشکل قوّه قضائیّه نبود مدیران و قضات عادل غیرقابل نفوذ و خرید هست که با دستگاه و... هوشمندسازی قابل اصلاح نیست. ماشین ها رفتار انسان ها را تغییر نمی دهند فقط عملکردها را سرعت می دهند.

نگارنده اززمان صادق لاریجانی دستگاه عدلیه رارصد و نقد کردم چیزی عوض نشده ونخواهد شد جزحر ف چیزی نبوده برخی پیشنهادها از سالها قبل انجام شده ولی مشکل ازمدیریت کلان بوده تا رئیس عادل دررأس نباشد عدالتی محقق نمی شود پشت پرده تحوّل برای بنده روشن هست و این تلاش های مدعّی تحوّل قضایی برای ماندن جناب اژه ای هست چون ...مصداق محورهای تحوّل قضایی دقیق نیست و مصرف تبلیغی دارد.

محسن ابراهیمی معاون قضایی در شبکه ویراستی: "محور تحوّل در دوره کنونی مدیریت قوه قضائیه: ۱. فن‌آوری خدمات قضایی۲. مقابله با آسیب‌های اجتماعی!! ۳.توجه به مطالبات سیاسی بخش های مختلف حاکمیت باید به‌ سرعت خود را کارآمد و پاسخگوی نیازهای اجتماعی و سیاسی مردم کنند. خبرهای خوبی از عدلیه در راه است...!!!

تنها خبر خوب در اصلاح قوّه قضائّیه حذف جناب اژه ای از دستگاه عدلیّه و انتصاب رئیس عادل با توان مدیریت انقلابی و شجاع در برابر مفسدان از هر نوع و در کنارمردم ایران برای ریشه کنی انواع فسادهای مالی و سیاسی و فرهنگی و.... قبل از ریاست قوه قضائیّه هست.

مطالب مرتبط در وضعیّت مشهود رو به افول و بی عدالتی کامل دستگاه قضا

مشاهده 100% وضعیّت مصیبت بار دادسرای ویژه روحانیّت تهران و قم و...

برخی موارد عفو در سالهای قبل

mehrnews.com/xNzCf

mehrnews.com/xqTjH

اندکی از عملکرد صادق لاریجانی با وضعیّت مذکور در ذیل قوّه قضائیّه را تحویل جناب رئیسی و وی با برخی تغییرات تحویل جناب اژه ای داده و وضعیّت دستگاه عدلیّه علاوه بر معضلات قبلی اسف بارتراز گذشته شده است.

اخذ ربای حرام در قرآن و شرع زدایی از قوه قضائیّه جمهوری اسلامی

اظهارات ریاست قوه قضائیه دردی ماه 97 درسیما در اثبات مغایرت با آیات فوق و منافی با فرمایشات و هدف قیام امام حسین علیه السلام :

"وقتی بگوییم قاضی توطئه و تبانی کرده یا بر اثر فشار از سمت مسئولان دستگاه قضایی رای داده است، دیگر در دایره انتقاد نمی گنجد و توهین بلکه در مواردی افترا به شمار می آید." http://www.dadiran.ir/Default.aspx?tabid=2351&ID=88284 24دی ماه 1397

اجرای دیدگاه فوق، تعطیلی کامل امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و فریضه الهی می باشد.

حدود 9 روز بعد از اظهارات فوق لاریجانی ازقوّه قضائیه با کارنامه مذکور رفت.

http://mansurevatani.ir/index.aspx?pid=99&articleid=250735&itemid=70536

نمونه برخورد امام علی علیه السلام با اخلال گران نظام اقتصادی در حکومت اسلامی

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1207 بیش از دو دهه وظیفه زمین مانده دستگاه قضایی

جناب اژه ای چه کنیم تااستعفاء دهید و امنیّت مردم ونگارنده و نیروهای مؤمن انقلابی در عدلیه تأمین شود؟

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1327

عملکرد عینی نمایندگان خانه ملّت با عملکرد دشمن پسند جناب اژه ای و برخی قضات علیه مردم و انقلابیون(1)

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1319

عملکرد عینی نمایندگان خانه ملّت با عملکرد دشمن پسند جناب اژه ای و برخی قضات علیه مردم و انقلابیون(2)

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1320

چرا دستگاه عدلیّه کشور برای پایان دادن به جنگ ترکیبی دشمن در ایران همچنان به مماشات ادامه می دهد؟!

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1310

آقایان اژه ای و رئیسی منشاء اعتراضات، شل بودن دستگاه عدلیّه کشور و ناکارآمدی دستگاه مجریّه هست

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1308

هشدار به کلیه قضات دستگاه عدلیّه، تا می توانید جرائم کیفری انجام دهیدسراغ تخلّف نروید مجازات می شوید

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1295