"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱۴

"و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" سوره شعراء آیه 227

"و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند"

نگارنده به دلیل سالها تلاش در خنثی سازی برخی عملیّات جنگ نرم دشمن در امور سیاسی و فرهنگی و اجتماعی از طریق مهره های داخلی در قوّه قضائیّه ومجریّه در کشور، مورد شناسایی و رصد دشمنان اسلام و انقلاب درداخل و خارج از کشور قرار گرفته و مبالغ هنگفت مالی و یا انتصاب مهره های فاقد هرگونه تخصّص در پست های کلیدی مرتبط با امور شغلی نگارنده در مراکز دولتی و حوزوی و نیز قضایی جهت ایجاد مشغولیّت و فرصت سوزی و ایجاد مشکل در مراکز مذکور هزینه شده و می شود. از سال 84 تا 90 هرگونه مسیر برای همراهی و یا خرید یا توقّف قلم نگارنده در مشهد و تهران و قم ناکام مانده و مجبور به حذف اسباب فعّالیّت شده اند!

اغتشاش با هدف براندازی نظام از فروردین 1400 با تلاش چند ماهه درممانعت از روشنگری های نگارنده از سوی خنّاسان دین به دنیا فروش شروع شد.

نگارنده از دی ماه سال 87 با نقد عملکرد محمد خاتمی که در صدد ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری بود، فعّالیت های علمی فرهنگی در فضای مجازی را با هدف روشنگری و تبلیغ اسلام و انقلاب با رصد لحظه ای آثار و نموده ها و نتایج جنگ نرم در ایران با دخالت مستقیم وغیرمستقیم خارجی را آغاز نموده و در صورت احراز تدارک عملیّات وقوع فتنه و دسیسه و تدارک هرگونه معضل اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و نیز عملکرد قوای سه گانه را در فضای حقیقی و مجازی در قالب های مناسب به مردم و مسئولین ذیربط اعلام نموده و موجبات شکست فتنه و دسیسه ها را فراهم نمودم. البته دستمزد این گونه روشنگری مردم و امر به معروف و نهی از منکر و نقد مستند قوای سه گانه را نیز بیش از 10 سال دریافت نموده و می کنم!

آغاز خلع سلاح رزمنده جنگ نرم از داخل با هدایت و حمایت مالی خارج از کشور

از اواخر اسفند سال 99 بدون علت فنّی، اینترنت خانگی آسیاتک نگارنده با همکاری سوء شرکت های آسیاتک و مخابرات قم و ناکارآمدی دستگاه های نظارتی دولتی و قضایی تا چهارماه قطع شد وکلیه اعلام ها به مسئولین ذیربط در وزارت ارتباطات قم و تهران و انواع حراست ها بی نتیجه ماند!! شکایت در دادسرای جرائم رایانه ای قم نیز با تبانی بسته شد. دستور قطع از سوی مقام عالی به کلیه دستگاههای ذیربط دراینترنت محرز شد که همه مسئولین مطّلع بوده و برای ممانعت از اعلام عمومی نگارنده ملزم به عدم اطلاع به بنده شده بودند.

بعد از چهار ماه تلاش قانونی واعلام به مردم و عیان کردن دست های پشت پرده جریان نفوذ و اصلاحات در حدّ اطلاع، به طور صریح وقوع عنقریب فتنه و دسیسه ای علیه نظام و انقلاب و مردم را با خلع سلاح نگارنده قبل از وقوع فتنه ها را اعلام نمودم. البته مسئول دستور دهنده مستقیم به مسئولین قم در دادسرای عمومی قم را نیز شناسایی و شکایت نمودم ولی با تبانی در پلیس فتای قم و شعبه 16 دادیاری دادسرای عمومی قم پرونده قطع اینترنت و هک لپتاب بسته شد وشکایات دراخلال ابزار شغلی بنده و قطع و کاهش سرعت اینترنت و ریست و هک مکرر لپتاب در سال 1400 با تبانی ها بی نتیجه ماند.

نمایندگان خانه ملّت چرا نظارت کیفی از دستگاه قضایی سالها تعطیل و دیکتاتوری قضایی جایگزین شده؟!

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1294

جناب اژه ای چرا دادستان کلّ کشور با وضعیّت موجود جرائم کیفری درون قوه قضائیه همچنان دائمی شده؟!!

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1249

آقایان اژه ای و رئیسی منشاء اعتراضات، شل بودن دستگاه عدلیّه کشور و ناکارآمدی دستگاه مجریّه هست

http://mansorevatani.blogfa.com/post/1308

لذا، ممانعت از روشنگری نگارنده در لحظه عملیّات سازماندهی اغتشاش در داخل و خارج از کشور عملی شد!!!

قبل از انقلاب هر وقت شاه ملعون یا مسئولین طراز اوّل کشوری و لشکری و... جایی می رفتند، اوّل انقلابی های همان شهر و... را می گرفتند و بعد با خیال آسوده از احتمال ترور و افشاگری وپخش اعلامیه و ... حضور می یافتند!! ظاهرا همین روند بعد از انقلاب نیز به ارث رسیده است!!

از لحظات اوّل قطع اینترنت اصرار به شدّت غیرعادی از سوی دوکارشناس شرکت آسیاتک به حضور در منزل و رفع مشکل قطعی اینترنت بود که هیچ گونه تجهیزات فنّی آسیاتک در منزل نبوده و مشکل از دستگاه و سیم های تلفن بنده نبود، و در حالی که تلفن ثابت فعّال بود ولی اصرار بیش از حدّ به بررسی سیم تلفن!! از سر خط که در کوچه بود و ربطی به منزل نداشت، درخواست ورود!! به منزل را داشتند!!

ظهر روز 29 اسفند ساعاتی قبل از تحویل سال که همه خیابانها و کوچه ها کاملا خلوت بود، مردی مشکوک در تماس تلفنی خود را کارشناس آسیاتک معرّفی و اصرار به حضور در منزل داشت! که هدف ترور فیزیکی را مطمئن شده و بعد از اتمام تعطیلات شکایت قضایی نمودم ولی دادیار حاضر نشد کارشناسان! را با بنده مواجه کند و درمطالعه پرونده نیزهیچ مدرک شناسایی کارت ملی و گواهی اشتغال در شرکت آسیاتک حتّی تصویر و برگ بازجویی از یکی وجود نداشت! دادیارخانم شعبه 16 به شدّت ناشی، و مطیع ابوالفضل تحریری معاون دادسرای جرائم رایانه ای (ملبّس) و درحال آموزش و تحت نظر نامبرده در رسیدگی به پرونده از این نوع!! قرار داشت.

علت اصلی محرز اصرارشرکت آسیاتک به حضور کارشناس فقط مرد!! وعدم پذیرش اعزام کارشناس زن فقط ترور بی سروصدای نگارنده داخل منزل بود که علیرغم تلاش های یکی از مسئولین ذیربط در جرائم سایبری فقط با عنایت خدا واهل بیت علیهم السلام ناکام ماند.

کلیه موارد اخلال و تبانی ها و در معرض ترور به رئیس قوّه قضائیّه جناب اژه ای و رئیس جمهور جناب رئیسی مدّعی قویّ و مردمی اعلام شد و بی نتیجه ماند! فقط یک نفر از پلیس فتا را بعد از پایان دادن به سناریوی مرگ در منزل با ممانعت از ورود به منزل علیرغم اجازه نگارنده و آماده برای شهادت فیزیکی خنثی نمودند ولی در اثر تداوم هک لپتاب و اعلام مجدد به وی با وظیفه قانونی، با دستور شفاهی مافوق خود، با اعلام " دیگر کاری نمی تواند بکند " تاکنون از انجام وظایف قانونی در محلّ کارعلیرغم ادامه اخلال ها خنثی نمودند!!! تداوم هک و اخلال نرم افزاری و سخت افزاری با ورود غیرمجاز خسارات عدیده ای به لپتاب زد.

در اثر تداوم جنگ نرم پیدا و پنهان در کشور و امور شغلی بنده کلیه شکایات در مراکز دولتی و قضایی و... بی نتیجه ماند و مجرم جرائم رایانه ای متعدد و عیان همچنان در سمت قضایی خود باقی هست!! کارشناس خبره شخصی با بررسی لپتاب دسترسی فیزیکی به لپتاب درمنزل و انجام ریست اعلام نمود.

اغتشاش ماه ها قبل از وقوع، با خلع سلاح نگارنده و نفوذ در مراکز تصمیم گیری و خرید بسیاری جهت همکاری لازم در مراکز دولتی و قضایی شروع شده که نیازمند برخورد قاطع قضایی می طلبد، که مماشات بیش از یک ماهه رئیس دستگاه عدلیّه و اعتراض مکرر مردم بیش از یک ماه جان بسیاری را گرفته و عدّه ای را مجروح و ملّت ایران را داغدار نمود.