دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

 خطیب تواناجناب آقای دانشمند با یک واسطه ازعالمی که۱۳ماه رمضان سال ۸۴ درمسجد جمکران خدمت حضرت ولی عصررسیده بود نقل می کند:" دیدم چشم های آقا کوچک شده وزیرچشم های آقاکبودشده گفتم:چرا اینطورشده گفتند:ازبس شیعه هاگناه می کنندومرا اذیت می کنندازدست شیعه ها به این روزافتادم. من ازسنی ها توقع ندارم من اززرتشتی ها وبودایی ها وهندوها ومسیحی ها وهابی ها توقع ندارم من ازبچه شیعه های خودم که یابن الحسن می گویند توقع دارم شما که معتقدید یابن الحسن وجود دارد شما چرا معصیت می کنید شما چرا چشم هایتان پرازگناه شده شما چرا شکم هایتان پرازحرام شده ...شما چرا آمارطلاقتان بالا رفته شما چرا نزول خورشدید شما چرا دردنیا آبروی من امام زمان رامی برید مردم گناه می کنند من باید شب تا صبح گریه کنم بگم خدایا به خاطرمن ببخش این گریه کن حسین است برای حسین مشکی پوشیده این گریه کن سیلی مادرم فاطمه است باید هی واسطه بشوم عذاب برای مردم نیاید."

آیت الله علوی (ره)می فرمودند:" اگریک مرغ یا بوقلمون توحیاط داشتی می آمدی می دیدی نیست تاکجامی گردی ازهمه همسایه هاسراغش رامی گیری سراغ امامت را تا کجا گرفتی؟"!

مهدی زهرا۱۱۷۶سال تنها وغریب مانده اوازحسین هم غریب تراست همه مصائب حسین درست اما اوعباس داشت زینب داشت علی اکبروعون وجعفروقاسم داشت ۷۲یارفدایی داشت .

عباس یوسف زهرا کیه؟ زینبش کوعلی اکبروقاسم وعون و...کو؟ به من و تو دل خوش کند؟

به میلیونهاعاشق سینه چاک زبانی دل خوش کندچقدردل آقارابه دردآوردم چندشب برای من گریه کرده چند بارواسطه شده این شیعه زبانی بخشیده بشود؟!"

خدایا مرا ببخش داغ سیلی مادرومیخ دیوارووسط کوچه وریسمان به گردن اول مظلوم عالم برای مهدی زهرا کم نبود منم هرروزداغ دیگه ای بردل سوخته اش می گذارم.

خدایا مرا ببخش منم علی را درکوفه تنها گذاشتم فقط این بار هی درکلامم حمایتش می کنم وقت حاجت التماسش می کنم اما وقت یاری دینش وجود ندارم حتی به خاطرخودم ازحرام دست نمی کشم اشک برچهره حجت خدامی نشانم.فرق من با اهل کوفه فقط درزبان است من زبانم حامی وعاشق است وخودم فراری.اوفقط۳۱۳ یارمی خواهد آن قدرمظلوم است که بین میلیون ها مسلمان شیعه هنوزدنبال یاورمی گردد.

همچون حسین درکوچه ندای هل من ناصرحجت خدا بلند است چون شیعه هاهم درصف حسین هستند هم صف یزید؛ یک رنگ نیستند.هم نمازمی خوانند هم مال حرام می خورند هم نمازمی خوانند هم ازمومنان بدگویی می کنند؛ سوء ظن وبدبینی غیبت وتهمت ودروغ وهتک حرمت وسخن چینی وحسادت وریاوخودنمایی وزیرپا گذاشتن دستورهای خدا جزوزندگی مردم شده هرکه دستورخدارا انجام می دهد مسخره اش می کنند و نادانش می خوانند وازخود می رانند تا وجدانشان تلنگر نخورد.

شیعه هست وبیت المال را مثل ارث پدری برای خود واطرافیان خرج می کند وکاری به حلال وحرام وحق الناس ندارد.جنگ قدرت راه می اندازد تا حکومت کند وحاکمیت خدا ومعصوم را نه می بیند ونه می فهمد.شیعه هست و....

خدایا مرا ببخش حتی زحمت دعاکردن به امام زمانم را به خود نمی دهم با این که ۹۰ثواب قراردادی که ازسرثواب امام زمانم را فراموش نکنم! بازآن قدر دردنیا غرق شده ام وغافل ازمالک وصاحبم هستم که به خاطرثواب هم یادی ازامامم نمی کنم.چقدربی انصافم چقدرگستاخم چقدر...                       جهت مشاهده ثواب ها رجوع به کتاب موعود نامه الفبای مهدویت

خدایا مرا ببخش امانت می دهند خیانت می کنم معامله می کنم عیب پنهان را پنهان ترمی کنم وجزبه سود خودم فکرنمی کنم به حلال وحرام مال کارندارم جنس می فروشم باظاهری زیباوباطنی خراب اماشیعه ام. ربامی خورم وظاهرم مسلمان هست وعملم حرام ولی درمجالس یابن الحسن می گویم ودرمصیبت امام حسین اطعام می دهم وعزادارم!شیعه ام و...                                                                                                                         خدا هم مرکباتی با ظاهری زیبا وباطنی خراب به مامی دهد. وقتی پول می دهی ازاین میوه ها می خری چقدرمی سوزی ؟ امام زمان هم وقتی ظاهری صالح وباطنی فاسد پیدامی کنم می سوزد واشک می ریزد وبازدعایم می کند.ولی دریغ ازذره ای خجالت وحیاء ازخودم و ازامامم ازخدااز....آن قدرغرق این کارها شدم اصلا یاد این حرفها نمی افتم که خجالت هم بکشم!!!

کاربه جایی رسیده که پسران دانشجوی سال اول شیعه !!!برای مختلط شدن کلاسها دوهفته اعتصاب می کنند ودختردانشجوی چادری شیعه!!!علت عدم اختلاط دختروپسردرکلاس ومقاومت مسئولین دانشگاه دربرابراین پسران رانمی فهمند!!!کاربه جایی رسیده که برخی مردان آن قدرصدای نازک و... دختران وزنان راشنیده اند صحبت بدون ترقیق و...صدای بانوان محجّبه دررعایت آیه قران راخشک وتندگویی!!!تلقی می کنندواورا ازاستفاده ازامکانات دولتی و... به دلیل تندگویی وصراحت کلام محروم می کنند!!!وقتی صحبت وبرخورد با نامحرم مثل محارم شده، حقّ دارند تندگویی تلقی کنند!

امام زمان حقّ دارد وقتی حالش راپرسیدند بگوید:"دلم پرخون است دلم پرخون است"  

      هرکس به طریقی دل ما می شکند            بیگانه جدا دوست جدامی شکند  

     بیگانه اگرمی شکند دردی نیست               ازدوست بپرسید که چرامی شکند

باید درعصرغیبت روضه مهدی را بخوانیم بگوییم غریب مادرمهدی بدون یاورمهدی مظلوم ترین فردعالم مهدی !

امام زمان مرا ببخش که همیشه مرا دیدی وندیدمت گناه کردم بخشیدی یاریم کردی یاریت نکردم اگرجایی هم حامی دوآتشه توشدم فریاد وا اماما سردادم پای پول ومقام وپست وقدرت درمیان بود بعد که به اینها رسیدم فراموش کردم چه گفتم وبا تو ومیراث علی چه کردم.

خدایا حجتت را ازشرمن حفظ فرما! مبادا گریه ها ازپای درآورد۱۱حجت دادی مسلمانان ظاهر الصلاح کشتند خدایا نگذارخون حجت دوازدهمی به دست مسلمان نماها ریخته شود؛ هرروز با زبانم وقلمم اورا نکشم. دوستانش راباهرچه دراختیاردارم آزاردادم هرچه با دوستانش کردم باخودش بدترازآن خواهم کرد.

خدایا توازشرمن حجتت راپنهان کردی مرا ببخش هنوزخودم راهم نشناختم چه رسدبه امامم.

اول مظلوم عالم مولای متقیان علی علیه السلام معیارشناخت حق وباطل را تا روزقیامت به ما دادند وما آن را رها وخودمان را معیاروجایگزین آن کردیم. قران ناطق فرمود:

"الحقّ‌ لایعرف بالرجال اعرف الحقّ تعرف اهله"                   روضه الواعظین۱ص۲

"حق به واسطه اشخاص شناخته نمی شود٬خود حق رابشناس٬پیروان آن راخواهی شناخت" 

روضه مهدی زهراء خیلی دردناک وتلخ ترازروضه حسین زهراست .قدری به خودت٬ به شیعه علی٬ امامت؛ مهدی فاطمه نگاه کن؛ نیازی به روضه خوان نیست خودت می سوزی.

یوسف زهرا آن قدرمظلوم هست که ائمه علیهم السلام مکرر سفارش فرزند مظلوم شان رابه من وتوی شیعه می کنند  وباز تنهایی اهل بیت پیامبرخدا را نمی بینی.

بیا یک بار ندای اماممان را بشنویم جواب بدهیم که درعین مظلومیت از من وتو می خواهند:

"درمنبرها به مردم بگویید و به آنان دستوردهید توبه نموده ودرباره تعجیل ظهور حجت دعا نمایند.دعابرای ظهورآن حضرت مانندنمازمیّت نیست که واجب کفایی باشدوباانجام دادن عدّه ای ازدیگران ساقط شود بلکه مانند نمازهای پنجگانه است که برهرفردبالغ واجب است که برای ظهورامام زمان دعاکند." 

فرمایش حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام به مرحوم آیت الله میرزامحمّدباقرفقیه ایمانی درعالم خواب یامکاشفه  

 نقل ازکتاب صحیفه مهدیه -مکیال المکارم:۱/۴۳۸

حضرت امام حسین علیه السلام که عزادارش هستیم درعالم مکاشفه به یکی ازعلمای قم فرمودند:

"...مهدی ما درعصرخودش مظلوم است  تا می توانید درباره مهدی سخن بگویید وقلم فرسایی کنید آنچه که درباره شخصیت این معصوم بگویید درباره همه معصومین گفته اید چون حضرات معصومین همه درعصمت ولایت وامامت یکی هستند وچون عصر عصرمهدی ما است سزاواراست درباره اوگفته شود...بازتاکید می کنم درباره مهدی ما زیاد سخن بگویید و بنویسید مهدی ما مظلوم است بیش ازآنچه نوشته وگفته شده باید درباره اش نوشت وگفت.        نقل ازصحیفه مهدی -بوستان ولایت:۲/۱۸

نظرات (۱)

۰۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۶ سیدرضا حسینی کاکلکی
ای وای بر ما.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی