دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

امر به معروف و نهی از منکر به تأسی از سیدالشهداء

ای کاش همه مجرم ها با احمدی نژاد رابطه داشتند تا قانون و عدالت برای همه یکسان اجرا شود!

 علیرغم ادّعای ریاست قوه قضائیه مبنی بر تحوّل قضایی در کشور، تحوّل در سطح کشور و زیربنایی و ساختاری نبوده وهنوز بسیاری از مجرمان با آزادی و امنیّت کامل از سوی قوّه قضائیه، در حال ادامه جرم بوده و تاکنون شامل ماده استثناپذیری جرم و مجرم شده و شاکیان مظلوم متوسّل به دستگاه قضایی جز ظلم مضاعف چیزی دریافت نمی کنند و امیدی هر چند ناچیز به اجرای قانون و عدالت قضایی در مورد بعضی ها و ممنوع الشکایت ها وجود ندارد.

چون، روند فعلی در کشف جرم و رسیدگی به شکایات و اعمال مجازات، بستگی صد در صد به نوع جرم و پست و مقام مجرم و از همه مهم تر نوع رابطه و وابستگی به جریانات حزبی و برخی شخصیّت ها دارد، چون، قوه قضائیه، در چند سال اخیر ابزار حذف رقباء حزبی و اقتصادی و... و محل ساکت کردن مخالفین و منتقدین بعضی ها شده است. 

با تدقیق در موضوع جرائم و مقام متهم و نسبت وی با طرف های درگیر در جنگ قدرت، و نیزسرعت پی گیری و نحوه رسیدگی به پرونده های کلان و رسانه ای شده، علاوه بر اثبات موارد فوق، تداوم روند سوء گیری در تشخیص مجرم و جرم را نیز ثابت می نماید.

یعنی اگر مجرم از اطرافیان احمدی نژاد باشد، از لحظه دریافت اخطار قضایی در رسانه ها علنی شده و تا در زندان در رسانه ها مشایعت شده و حیثیت و آبروی وی موضوعیّت نمی یابد؛ اما اگر مجرم ازاطرافیان و وابستگان جریان اصلاحات و بعضی ها باشد؛ اصلا مجرمیّت فرد به شدّت انکار شده و به هزار و یک دلیل مسبّب تمام جرائم واقع شده را احمدی نژاد و دولت وی قلمداد کرده و برای فرافکنی و مقصریابی رسانه ای، با ذرّه بین، دنبال کلمات و رفتار مجرمانه در احمدی نژاد می گردند و در مبارزه با فساد مردم همچنان سرِکار!!

آیا این عملکرد مصداق عدالت و داوری درقرآن وعترت و در شأن دستگاه قضایی نظام اسلامی هست؟!

استثناپذیری آشکار جرم و مجرم تا کی ادامه خواهد یافت؟

 

آیا این وضعیّت ناشی از مدیریّت تک نفره در مدیریّت کلان دستگاه قضایی نیست؟

 

ای کاش، وزیر اطلاعات دولت دهم بعد از عزل به دلیل عدم اجرای وظایف قانونی در جریان فتنه 88، با احمدی نژاد رابطه داشت تا به جای ارتقاء مقام از سوی ریاست قوه قضائیه ( پای ثابت جنگ قدرت ازبدو سمت و موضع گیری های سیاسی مخلّ عدالت) به دادستانی کل کشور، به طرفة العینی راهی محکمه قضایی می کرد!

ای کاش، همه مفسدان اقتصادی، حداقل عکس یادگاری با احمدی نژاد می گرفتند، تا با استناد به این مدرک غیرقابل نقض قانونی، تمام جرائم ریز و درشت شان  پس از سال ها اشتغال به جرم پیدا و پنهان، در زمان مدیریّت احمدی نژاد کشف شده و با مجازات قطعی  برابر با جرم مواجه می شدند و مردم امنیّت اقتصادی و رفاه عمومی پیدا می کردند!

ای کاش، تمام سران و عوامل فتنه که بنابر آیات  قرآن، مجرم بوده و مجازات سنگینی دارد؛ با احمدی نژاد رابطه داشتند؛ تا مردم هر روز شاهد آزادی و امنیّت کامل آنها و انجام فتنه های ریز و درشت نمی شدند!

ای کاش، همه جرم ها و مجرم ها با احمدی نژاد رابطه داشت، تا در اندک زمانی  دستگاه قضایی و... با تمام توان و امکانات، یورش برده همه را از ریشه حذف می کرد!

در طول تاریخ بشر، سرنوشت همه کسانی که موجبات بصیرت و روشنگری مردم را از پس پرده ها فراهم کردند، چنین بوده و تا روز قیامت چنین خواهد بود.

همیشه ناآگاهی مردم ابزار مناسب در تصاحب بیت المال و مناصب و کسب قدرت و زر و زور و ویژه خواری و ... و آگاهی مردم مانع ظلم بوده است.

 

مطالب مرتبط  وبلاگ نوالقلم وما یسطرون:

http://mansorevatani.blogfa.com/post/397/تا-این-وضعیت-هست؛-حقوق-شهروندی-اجرا-نخواهد-شد-(1

http://mansorevatani.blogfa.com/post/189/امر-به-معروف-ونهی-از-منکر-به-تاسی-از-سیدالشهدا(22)-75سوال-از-ریاست-قوه-قضائیه-

و ...

        

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی