خواهر مسلمانم، جای تو در ورزشگاه ها کنار هزاران نامحرم و تماشای بدن برهنه بازیکنان مرد و هورا کشیدن و جیغ و داد نیست.

خود را ابزار تبلیغ دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ نرم دشمنان قسم خورده اسلام و شیعه نکن. تو شیعه ای و تابع خدا و سنّت اهل بیت علیهم السلام هستی، و حرمت و عفّت و پاکدامنی اصل اوّل زن مسلمان هست.

تو که در ماه محرّم برای اباعبدالله الحسین علیه السلام مشکی پوشیده و در مجالس عزاداری شرکت می کنی و در جایگاه ویژه بانوان می نشینی و بر مصائب امام حسین علیه السلام گریه می کنی، چرا در ورزشگاهها کنار هزاران نامحرم به بدن نامحرم نگاه می کنی و هورا و جیغ و داد در شکست و پیروزی شان می کنی؟

می دانی امام حسین علیه السلام در صحرای کربلا قبل از شروع جنگ به همه زن ها سفارش کردند زیوارآلات را از خود دور کرده و لباس کهنه و بدون جلب توجّه بپوشند تا حرامیان برای کندن زیورآلات زنان، دست به بدن ناموس و حریم آل محمد صلّی الله علیه وآله نزنند؟

چرا از اصل خود دور افتادی؟ می دانی وقتی تعدادی از زنان بدحجاب و... پشت در ورزشگاه فوتبال مشهد به در ورزشگاه می کوبیدند و پشت در چادر مشکی را از کیف خود درآورده و سرکردند تا جلوی دوربین های داخلی و خارجی ممانعت از حضور زنان چادری را الغاء کنند؟!!! و هم زمان رسانه های خارجی به حمایت از این زنان پرداخته و اسلام و ایران را می کوبیدند؟ یعنی حضور زن در کنار نامحرمان نقشه دشمن بوده تا حجاب دستور قرآن را بردارد و فساد را جایگزین نماید.

به هوش باش اگر تو هنوز خوابی و دنبال حقوق زن!!! دشمن بیدار و برای تغییر فرهنگ اسلامی و واجب شرعی و براندازی نظام جمهوری اسلامی اسلامی ایران ناموس و حرمت تو را ابزار موفقیّت در جنگ نرم قرار داده است.

خواهرم چادر تو اسلحه مبارزه با جنگ نرم دشمن هست. مراقب پرچم مبارزه باش.