دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

اگر رئیس جمهور در دل مردم محبوبیت داشت؛ این همه ترفند و به هم ریختن برنامه روزمره مردم و نظم شهر موضوعیّت پیدامی کرد؟

آیا روحانی چون رئیس جمهور هست، در پیشگاه حضرت معصومه سلام الله علیها از زائرین حاضر مقام بالاتری دارد، که مسئولین آستان مقدسه، مانع زیارت مردم در اطراف ضریح مطهّر شده و روحانی به تنهایی با قرق حرم زیارت نمود؟

در کدام اسلام صاحب منصب به دلیل مقام بر مردم ارجحیّت دارد؟

آیا آزارواذیت مردم به خاطر تشرّف روحانی به زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها، با ایجاد ازدحام در حرم؛ نقض آداب زیارت مبنی بر پرهیز از آزار زائران؛ و خلاف شأن مسئول نظام اسلامی نیست؟

آیا این همه اصرار به حضور مردم در مراسم و این رفتارها؛ خودجوش نبودن این مراسم و عدم محبوبیّت روحانی در بین مردم را بارها نمایان نساخته است؟ 

 آیا مشکلات مردم قم و سایر شهرها با سخن راندن و انجام تبلیغات شخصی؛ حلّ شده است؟

آیا تبلیغ روحانی به قیمت هدر دادن وقت مردم و نیروهای امنیتی وانتظامی و... مطابق با اصول مدیریّت اسلامی وعلمی و ایرانی هست؟  

آیا فقط سفر استانی احمدی نژاد اشکال داشت و سفر استانی از طرف روحانی باشد از هر جهت بی اشکال هست؟( ملاحظه تاریخ 8 ساله سفرهای استانی احمدی نژاد و میزان همجمه به وی جهت حذف این حرکت مردمی و مؤثر در رفع مشکلات مردم)

آیا... 

از چند روز قبل؛ به ویژه از دیروز بنرهای بزرگ و کوچک و پخش تراکت با عکس روحانی با استفاده از ترفند روانشناسی در انتخاب تصویر و جمله؛ جهت ترغیب مردم به حضور در استقبال خودجوش!! برخی با استفاده از بودجه بیت المال؛ انجام شده است.  

همچنین، از دیروز مکرر، با هزینه از اعتبار مقام معظم رهبری در حمایت از رئیس جمهور، با ارسال پیامک؛ حضور در مراسم استقبال را وظیفه شرعی قلمداد نموده تا وادار به حضور در مراسم شده و استقبال خودجوش انجام گرفته و تبلیغ شخصی روحانی انجام گیرد.

از صبح امروز خیابان منتهی به حرم مسدود و ورود به حرم و تردد در خیابان ارم در جلوی حرم؛ با چندین دستگاه اتوبوس و... مسدود شده و عابران پیاده مجبور به استفاده از مسیری با عرض حدود نیم متر پیاده رو شدند و موجب کندی حرکت و ازدحام و اذیت مردم و زائران شده است.

به دلیل تشرّف رئیس جمهور به حرم قبل از سخنرانی؛ ورودی های منتهی به ضریح محدود و بازرسی بدنی انجام می شود. 

 با تعطیلی آموزش؛ تعدادی دانش آموز همراه مسئولان مدرسه نیز قرار است طبق معمول جاهای خالی بزرگترها را پرکنند تا در فیلم برداری ها ازدحام مردمی! شکل گیرد.

...

 مردم پربصیرت ایران واقعیت های مدیریتی رئیس جمهور و توخالی بودن وعده های وی از لابلای تبلیغات وترفندها می بینند و قضاوت می کنند.

به راه اندازی استقبال خودجوش ساختگی، واقعیت های تلخ افزایش مشکلات اقتصادی و اجتماعی و... در دو سال گذشته و حرف های بدون عمل را پنهان نمی کند.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی