مهدویّت جناح بندی سیاسی و حزب بازی رانت سیاسی و راست و چپ و ... برنمی تابد، امام زمان عج الله فرجه جانشین معصوم همان علی مرتضی مولای متقیان هست، که به کتک خوردن فاطمه اش تنها فرزند پیامبر اسلام سرور جهانیان در وسط کوچه و آتش زدن در خانه اش و شهادت فرزند شش ماهه اش و... توسط احزاب چند نفره زورگو و ذلیل قدرت و ثروت و مقام رضایت داد، امّا ذرّه ای از اصول اسلام کوتاه نیامد.

خداوند حکیم نیز در آیات متعّدد قرآن مکرر مسلمانان را از نفاق و حزب بازی و جناح بندی و تفرقه و تکه تکه کردن امت اسلام اکیدا نهی نموده و منشأ اختلافات را حزب و گروه در بین مسلمانان عنوان نموده است.

در قرن چهاردهم برای اجرای دستور خالق عادل و حکیم از هر چه حزب و گروه و دسته بندی که همواره صدای تکه تکه کردن مردم و خود را تافته جدا بافته و محقّ در حاکمیت بر همگان در اثر تکبّر و خودبرتربینی شدید و خوی استکباری شان بلند و هویداست، دوری کرده و فقط پشت سر امام زمان و نائب برحقش در دفاع از اسلام و انقلاب مسلمان بمانیم.

هیچ یک از ائمه علیهم السلام حتّی به قیمت شهادت شان، هر گز داخل هیچ حزب و گروه و دسته ای وارد نشدند. اسلام و شیعه و ایران فقط مؤمن انقلابی جان و آبرو و زندگی بر کف برای خدمت به اسلام و انقلاب می طلبد، تا اسلام را جایگزین حکومت های مستکبر درهر لباس و عنوانی نماید.