وقوع جنگ بیولوژیک با سلاح ویروس کشنده کرونا و... در ایران و جهان با مدیریّت سازمان بهداشت جهانی با اطاعت محض دولت مردمی و انقلابی!

اگر امام خمینی امروز بودند باز فریاد نمی زدند "ای علما ای مراجع ای فضلا من اعلام خطر می کنم..." آیا در قرن بیستم حکمرانی صهیونیستها و امریکائی ها در ایران و ممالک اسلامی و جهان از طریق سازمان کشتار جهانی به نام بهداشت که همه امور غذا و دارو در اختیار این سازمان مخوف می باشد، با واکسن اجباری با ویروس دست ساخت اسرائیل و امریکا و انگلیس با انتشار مدیریّت شده روزی به نام کرونا و بعد از نخ نما شدن پشت پرده کرونا رونمایی فوری از ویروسی دیگر به نام امیکرون نیست؟!!!

 چرا دولت مدّعی مردمی انقلابی با اجبار و تهدید و قطع امکانات و اخراج از شغل و...، مردم خود را به تیغ دشمن می دهد؟!!

آیا باور کنیم دشمن همچنان درایران چادر فرماندهی زده و دولت را هدایت و مدیریّت می کند که رئیس شورای امنیّت ملّی نظام جمهوری اسلامی ایران، به جای رئیس جمهور یک نظامی منصوب شده، آیا یورش وحشیانه به متحصنین نمایندگان مردم در دفاع جان و سلامتی مردم ایران، دستور یک نظامی نبوده است؟!

چرا جناب رئیسی مدّعی مردمی و انقلابی که از هیچ یک بهره ای نداشته و خون به دل مردم نشانده، فریاد امام خمینی بر سر نوکران بیگانه پرست را فراموش کرده است؟ آیا امریکا و اسرائیل و انگلیس امروز، فرقی با گذشته کرده که این چنین مطیع بی چون و چرای دشمنان قسم خورده مسلمانان و ایرانیان شده وعلنی در اخبار سیما دستورهای سازمان بهداشت جهانی را تأئید و دستورالعمل وزارت بهداشت نوکر اجنبی در خاک ایران شده است؟!!

فریاد امام خمینی در قضیه کاپیتولاسیون: "آقا، من اعلام خطر می‌کنم! ای ارتش ایران، من اعلام خطر می‌کنم! ای سیاسیون ایران، من اعلام خطر می‌کنم! ای بازرگانان ایران، من اعلام خطر می‌کنم! ای علمای ایران، ای مراجع اسلام، من اعلام خطر می‌کنم! ای فضلا، ای طلاب، ای مراجع، ای آقایان، ای نجف، ای قم، ای مشهد، ای تهران، ای شیراز، من اعلام خطر می‌کنم! آیا در سال 1400 جای فریاد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران خالی نیست که با واکسن دشمن و بی اعتنایی به اعتراضات عمومی تیشه به ریشه مردم مسلمان ایران و انقلاب اسلامی می زنند؟ 

سوال هایی که همچنان از بدو شیوع کرونا در ایران و جهان از سوی دولت قبلی و فعلی بی پاسخ مانده است:

اگر چند ماه دیگر سازمان صهیونیستی امریکایی کشتار جهانی گفت دین اسلام و مذهب شیعه برای بشریّت ضرر دارد، دولت ایران دین اسلام و شیعه را حذف خواهد کرد؟! به کجا چنین شتابان؟

چرا علیرغم خواست مردم مسلمان ایران و اعتراض عمومی، دولت ایران از عضویّت سازمان کشتار جهانی خارج نمی شود؟!!!

چرا فرمانده جنگ بیولوژیک در ایران سازمان صهیونیستی امریکایی بهداشت جهانی شده است؟

چرا دولت قبلی و فعلی به شدّت از پیشگیری و درمان با دو نوع طبّ بومی اسلامی و ایرانی ممانعت کرده و همه مردم را به استفاده از طبّ شیمیایی نموده و می نماید؟!!

آیا انحصار راه درمان به تزریق واکسن در ایران و جهان حربه مافیای دارو در ثروت اندوزی با واردات واکسن نیست، که بودجه های کلان کشور صرف بیمار کردن مردم ایران با واکسن اجباری کشنده با عوارض شدید و خفیف در کوتاه مدت و نامعلوم در میان مدت و درازمدت شده و می شود؟ 

آیا علت اصلی یورش وحشیانه نیروی انتظامی به متحصنین در دو و نیم نصف شب در مقابل دفتر ریاست جمهوری و خروج از بی طرفی و اجرای خواست دشمن و سازمان کشتار جهانی و محقّ بودن خواست آنها در ضرب و شتم با خاموشی چراغ ها برای ممانعت از فیلم برداری و مدرک جرم آمر و عامل و نیروی انتظامی نظام جمهوری اسلامی درهمراهی با نوکران صهیونیست ها و امریکایی ها و زندانی کردن نماینده های مردم ایران و نیروهای مؤمن انقلابی نبود؟

جناب رئیسی این ردای ریاست نیز خواهد گذشت ولی کارنامه پر از حقّ الناس تا پای میزان خواهد ماند. علیه مردم خود ،خود را ارزان به دشمن نفروشید. پای میزان باید بهای خون مردم را بپردازید.                                                                               رأی هایی که شما را رئیس کرد، پای میزان حقّ خود را طلب خواهند کرد. این دنیا دو روزی بیش نیست، ولی آخرت بی انتهاست. به هوش باشید و بیدار شوید که نهیب مردم در حال شدّت و فرود آمدن بر سر همه نوکران بیگانگان نزدیک هست.

نفر وسطی آقای کریستف هملمن صهیونیست نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران اسلامی !!