چرا ایران 42 سال در همه زمینه های اقتصادی و دارویی و... تحریم هست، ولی در واردات واکسن امریکایی و انگلیسی و فرانسوی و هندی و ... کاملا آزاد و بدون هرگونه مانع اقتصادی و ارزی و... وارد می شود؟!

اگر واکسن وارداتی عامل اصلی جنگ بیولوژیک و تلاش مذبوحانه دولت اصلاحات متصل به دشمن برای فلج نمودن نظام جمهوری اسلامی به ویژه شروع واکسیناسیون در روز جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی و کشتار عمومی و تزریق میکروجیب و تغییرات ژنتیکی و ... نیست، چرا دولت اصلاحات نوکر دشمنان اسلام، علیرغم مخالفت های علنی نخبگان و فرهیختگان و متخصّصان طب سنّتی و اسلامی و پزشکان متعّهد انقلابی و آحاد مردم ایران در صدد الزام به تزریق واکسن های کاملا مشکوک و غیرضروری با کد ملی الزام به تزریق همه مردم هست؟

چرا در رفت وآمد بین شهری الزام به ارائه شناسنامه و تاریخ تولد شده است، تاریخ تولد مسافران بین شهری چه نقشی در پیشگیری بیماری کرونا دارد؟!!!!

آیا این میزان از مدیریّت استبدادی و کروناهراسی در عملکرد حسن روحانی و وزیر بهداشت و وزیر کشور و سیمای دولتی و...، اقدام علنی علیه جان و سلامتی و امنیّت ملّی و فلج کشور و نظام نیست؟!!

"من اعلام خطر می‌کنم! ای ارتش ایران، من اعلام خطر می‌کنم! ای سیاسیون ایران، من اعلام خطر می‌کنم! ای بازرگانان ایران، من اعلام خطر می‌کنم! ای علمای ایران، ای مراجع اسلام، من اعلام خطر می‌کنم! ای فضلا، ای طلاب، ای مراجع، ای آقایان، ای نجف، ای قم، ای مشهد، ای تهران، ای شیراز، من اعلام خطر می‌کنم! خطردار است. معلوم می‌شود زیر پرده‌ها چیزهایی است و ما نمی‌دانیم. در مجلس گفتند نگذارید پرده‌ها بالا برود! معلوم می‌شود برای ما خوابها دیده‌اند! از این بدتر چه خواهند کرد؟ نمی‌دانم، از اسارت بدتر چه؟ از ذلت بدتر چه؟ چه می‌خواهند با ما بکنند؟ چه خیالی دارند اینها؟ انا للَّه و انا الیه راجعون‌"

امام خمینی  4 آبان 1343 شمسی / 20 جمادی الثانی 1384 قمری
مکان: قم‌
موضوع: قیام علیه تصویب لایحه کاپیتولاسیون و اعلام عزای عمومی‌

 

 آنچه دولت اصلاحات حاضر به پذیرش واقعیّات عیان نیست، این که در قم و مشهد و تهران و اصفهان و... مردم زیادی بیش از دو دهه و در حال حاضر از طبّ اسلامی و نیز ایرانی استفاده می کنند و مطبّ این اطباء پر بوده و به دلیل کمبود طبیب به ویژه طبّ اسلامی نوبت های یک ماه و دو ماه می دهند، لذا، طبق اعلام مکرر این اطباء و مشاهدات عینی، بیماری کرونا هیچ نیازی به واکسن و تعطیلی و فلج کشور و قرنطینه و ماسک و فاصله فیزیکی و محدودیّت های رفت و آمد شبانه و ایجاد حکومت نظامی با هدف ایجاد فشارهای عصبی بر مردم و تحریک مردم علیه نظام را ندارد. 

طبّ ایرانی و اسلامی داروی امام کاظم علیه السلام را جهت پیشگیری و درمان کرونا تجویز می کنند و تاکنون، طبّ اسلامی یک نفر فوتی نداشته است. فوتی های طب سنتی نیز بسیار اندک از هزاران مبتلای درمان شده بوده که این موارد یا بیماری زمینه ای داشتند و یا دیر مراجعه نمودند.

 در حال حاضر، واکسن های تولید ایران نیزهمچون امریکا و انگلیس و فرانسه و... از امنیّت لازم و صد درصد برخوردار نبوده و ایجاد تغییرات ژنتیکی و تزریق میکروجیپ و بیماری های مختلف و خطر مرگ ایرانیان بسیار محتمل هست، چون، اساس واکسن از داروهای های ساخت دشمنان اسلام و انقلاب گرفته شده و هیچ گونه تضمین عقلی و طبّی وجود ندارد، هرچند بیماری کرونا هیچ نیازی به واکسن و سایر محدودیّت های ساخت دشمن علیه مردم ایران و جهان ندارد.

برای شکست دسیسه های دشمنان اسلام و ایران و نجات جان و سلامتی خود با خودداری از تزریق هرگونه واکسن خود و کشور را بیمه کنیم.