دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

                                                      به نام خدا                                               خیلی فوری

نامه سرگشاده محضر مقام   عظمای ولایت دام عزّه

با سلام و ادای احترام

اینجانب منصوره وطنی محقّق و نویسنده و کارشناس مذهبی و فعّال فضای مجازی درخصوص عملکرد وزارت بهداشت و وزیر بهداشت علیه جان و سلامتی مردم ایران به استحضار می رساند، متأسفانه علیرغم روشنگری ها و مطالبه گری نیروهای مؤمن انقلابی وخواست مردم دشمن ستیز وهشیار و فهیم ایران،همچنان این وزارت بعد از انقلاب تاکنون نیز تحت قیمومیّت سازمان بهداشت جهانی بوده ومردم آزاده و شهیدپرور ایران را به دم تیغ دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با اسلحه واکسن سپرده و کشتار بی صدا تداوم داشته وطی ماه های اخیر با عدم استقبال مردم از واکسن های آزمایشی مونتاژ داخلی و زودپز فاقد طی مراحل چندین ساله تولید واکسن انسانی،و نیزاز انواع واکسن های خارجی حاوی مواد شیمیایی جیوه و ژنتیکی و قابلیّت ردّیابی الکترونیکی و تغییر رفتار و عقاید و... اقدام به واکسیناسیون اجباری کلّ جمعیّت ایران با ایجاد حکومت نظامی هوشمند به بهانه مقابله با کرونا براساس سناریوی ساخت دشمن بااسلحه نرم درجنگ نرم نموده وامنیّت وجان و سلامتی وآرامش مردم را نشانه گرفته است. 

با توجه به وضعیّت اسف بار در حاکمیّت جریان نفوذ متّصل به دشمن در مجلس شورای اسلامی که روزی خانه ملّت بود و نیز دولت از سالها قبل تاکنون اراده و اختیار در مقابله مستقیم با اهداف عیان دشمنان اسلام و انقلاب در قالب جنگ نرم نبوده و نیست، و برخلاف دستور مستقیم حضرتعالی در ممنوعیّت ورود واکسن از امریکا و انگلیس و اسرائیل، مستدعی است برای نجات مردم ایران از انواع فتنه های دشمنان اسلام و انقلاب و حفظ استقلال و حریّت نظام جمهوری اسلامی ایران جهت خروج فوری ایران از عضویّت سازمان بهداشت جهانی صهیونیستی امریکایی واخراج فوری نماینده این سازمان منحوس از وزارت بهداشت ایران اقدام عاجل فرمائید. 

مقام عظمای ولایت قبل از آن که برای تغییر رئیس جمهور و دولت برای نجات مردم تجمّع و تحصّن شود، اقدام عاجل در قطع عضویّت ایران در سازمان بهداشت جهانی صهیونیستی امریکایی بفرمائید.

قطعا شکل گیری "سازمان بهداشت کشورهای مسلمان" مانع هرگونه فتنه به جان و سلامتی مسلمانان که هدف خاص واکسن های ساخت دشمنان اسلام و شیعه هست خواهد بود. قابل توجّه این که از کلّ کشورهای جهان تعداد اندکی عضویّت و حاکمیّت بلامنازع و اطاعت پذیری محض این سازمان را پذیرفته اند.

تأسیس سازمان بین الملی کشورهای مسلمان ضرورتی غیرقابل اجتناب در قرن حاضر

 

http://mansurevatani.ir/index.aspx?pid=99&articleid=266964&itemid=70536  

وزارت بهداشت حقّ انتخاب نوع درمان را از مردم ایران گرفته و مانع استفاده از دو نوع طبّ اسلامی و ایرانی با چندین قرن سابقه بهداشت و درمان در ایران و کشورهای مسلمان نشین در مواقع شیوع بیماری شده است.           

وزیر بهداشت قبلی و فعلی در فتنه ضد سلامتی مردم به نام کرونا اقتصاد و امور مردم را مختل و اصرار به خانه نشینی کرد تا وضعیّت کشور برای شورش های خیابانی با هدایت خارجی مهیّا شود ولی با هشیاری فرهیختگان و مردم شکست خوردند. حال، با دستور ارباب خود همه امور اجرایی و علمی و آموزشی و اقتصادی و اجتماعی کشور را مشروط به ارائه کارت تزریق واکسن تجویز دشمن نموده و حکومت نظامی هوشمند ایجاد کرده که واکسن زده ها به دلیل درج کلیه مشخصات شناسامه و کارت ملّی و... قبل از تزریق در اثر مواد تزریقی قابلیّت ردّیابی الکترونیکی دارند! متأسفانه ستاد ملّی کرونا مجری دستور ضدبشری هست. شناسایی دقیق فرهیختگان و نخبگان و... از انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی تاکنون شروع شده به همین دلیل محلّ واکسیناسیون طلاب قم در محلّی خاص و فاقد رفت و آمد جمعیّت در سالنی سرپوشیده دور از مرکز شهر انتخاب و دو بار نیز به بنده پیامک حضور در این سالن جهت تزریق واکسن ارسال شد.  پشت و روی واکسن اجباری یکسان نبوده و نیست.

چرا باید واکسن زده ها ردّیابی الکترونیکی شوند؟ آیا هدف این ردّیابی بررسی عوارض واکسن و فعّال کردن محتوای الکترونیکی قابلیّت مدیریّت از راه دور و... نیست؟ این اقدام خلاف شرع بیّن و حقّ الناس و مغایر با مفاد قانون اساسی نظام و کلیه قوانین بین المللی هست، هیچ فرد حقیقی و حقوقی احدی را نمی تواند ملزم به تزریق موادی برخلاف میل او نمایند. اگر روزی سازمان بهداشت جهانی اعلام نمود دین اسلام و مذهب شیعه برای کلّ بشریّت ضرر دارد، وزارت بهداشت سرسپرده دشمن اطاعت کرده و اسلام و شیعه را هدف انهدام قرار خواهد داد؟                                                                                                             چرا سپاه و بسیج با سوابق بسیار درخشان وماندگار درامنیّت کشورمجری اوامر سازمان بهداشت جهانی صهیونیستی امریکایی شده و همه دستورات مضرّ بر سلامتی مردم را اجرا کرده است؟

 آیا دشمن بارها با دستور سمپاشی و دستکش و... میزان اطاعت پذیری سپاه و بسیج و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران را امتحان نکرد؟

انگلیس و امریکا از جمعیّت زیاد خود دچار مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و... هستند و قصد اصلی آنها در واکسن اجباری کاهش جمعیّت فقیر هست تا ثروتمندان زنده و حاکمیّت کامل یابند. چرا اسرائیل که سالها هر روز و ساعت فلسطینی ها را به خاک و خون می کشد، حال به زور اسلحه به فلسطینی ها واکسن تزریق می کند! آیا اسرائیل نگران جان و سلامتی مردم فلسطین هست یا واکسن مرگ و بیماری تزریق می کند تا بدون معارض فلسطین را اشغال کند؟     

مقام عظمای ولایت، نیروهای مؤمن انقلابی که به دستور دین و حضرتعالی وظیفه امر به معروف و نهی از منکر و روشنگری مردم و مطالبه گری با هدف رفع معضلات کشور را می نمایند،در تحصّن اخیر جهت قطع واکسیناسیون اجباری وقطع عضویّت سازمان بهداشت جهانی با یورش وحشیانه و ضرب و شتم زن و بچه و بازداشت متحصّنین با تاریک کردن محیط جهت ممانعت از شناسایی دستور دهنده یورش به نمایندگان معترض به واکسیناسیون اجباری و نوکری دشمنان اسلام مواجه شدند و همه رسانه های داخلی و خارجی مطّلع و فاجعه را اعلام نمودند، ولی رئیس جمهور مدّعی مردمی همچون حسن روحانی در فتنه بنزین گفتند اطلاع نداشتند! متحصنین نماینده میلیون ها ایرانی از سراسر کشور بودند که ساکن تهران بوده و یا امکان حضور در تهران را داشتند، بعد از بی اعتنایی دولت و مجلس به جان و سلامتی مردم و تجمّع متعدّد در مقابل مجلس شورای اسلامی و نهاد ریاست جمهوری و...، بنده نیز جهت تحصّن در تهران برای نجات جان و سلامتی مردم دعوت نمودم. حال، جز حضرتعالی مقام مسئولی در نظام جمهوری اسلامی جهت اعلام خطر امنیّت جانی و سلامتی مردم باقی نمانده است.                       

تاکنون دستور دهنده به مردم معرّفی نشده و قوّه قضائیّه و نیروی انتظامی و قوه مجریّه و مقنّنه وظیفه خود را انجام نداده اند!! قوای سه گانه مجریّه و مقنّنه و قضائیّه در طراز ملّت بزرگ و شهید پرور و بی بدیل ایران نیستند. قطعا یورشیان با دستور صاحب منصبی آبروی نظام را برده و آزادی بیان و عدالت و حقّ طلبی و مطالبه گری را از ترس شناخته شدن در نیمه شب سر بریدند.

تنها خواست متحصنین و چندین میلیون ایرانی این بود که می خواهند سالم و زنده بمانند و چادر فرماندهی دشمنان اسلام و ایران را از داخل وزارت بهداشت جمع کنند. با یورش به آنها حقانیّت آنها ثابت شد. آیا سکوت قوه قضائیّه و رئیس جمهور و نیروی انتظامی و مجلس شورای اسلامی و... اعلام نمی کند متحصّنین به هدف زدند که کتک خوردند؟ باور کنیم شعبان بی مخ ها دوباره زنده شدند؟

آیا التماس و اصرار صدا و سیما به تزریق واکسن با دزهای متعدّد بی پایان نشانگر عدم مقبولیّت عمومی و رسوایی فتنه های وزارت بهداشت سرسپرده و نوکر اجنبی علیه مردم خود نیست؟ چه ماده ای در واکسن دز سوم قرار داده اند که مصرّانه با هر ترفندی حتّی با اعلام عدم یکسانی نوع واکسن که قبلا اشکال علمی! داشت دنبال تزریق به مردم هستند؟!

آیا جای سوال نیست چطور به محض اعلام کشف ویروس امیکرون از سوی سازمان بهداشت جهانی تعداد فوتی ها به طور دقیق اعلام می شود و همان تعداد فوت می کنند؟ آیا ویروس دست ساز و انتشارعمدی وهوشمند نیست؟ چطور در کمتر از یک هفته در ایران اعلام ساخت واکسن علیه امیکرون و حدّ و حدود آن مشخص و دز سوم بدون آزمایش حیوانی و انسانی تنها راه نجات مردم از این سویه اعلام و وزارت بهداشت در نقش ناجی وارد و مردم را به تزریق دز سوّم ملزم می کند؟!ظاهرا اطلاعات سازندگان امیکرون از پزشکان وزارت بهداشت کمتر بوده است! دست دشمن بیش از گذشته در وزارت بهداشت و... عیان شده، افسوس دیگر سردار سلیمانی نداریم.  

                                                                                          1400/10/13                                              

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۳
منصوره وطنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی