مردم ایران، تحت هیچ عنوان  و شرائطی از هیچ نوع واکسن نزنید. در صورت ابتلا به کرونا فقط به اطباء طب سنتی و اسلامی مراجعه و بدون عوارض جانبی و احتمال مرگ در منزل معالجه شوید. 

دولت 12 به مردم ایران پاسخ دهد چرا ایران چند دهه از سوی امریکا و هم پیمانان وی از هر جهت تحریم بوده و مسیر هر گونه معاملات بین المللی را بسته و همکاری اقتصادی با ایران موجب تحریم آن کشور نیز می شود، ولی به واکسن کرونا که رسیده همه مهربان شده واکسنی که به مردم خودشان تزریق نکردند، به ایرانیان هدیه می دهند؟!!! 

آیا همین هدایا از نوع واکسن به ایران از زمان شروع کروناهراسی نشانگر پشت پرده ای جنایی نیست که مسلمانان و مردم ایران باید بیمار و مقطوع النسل و دچار انواع بیماریها و یا مرگ شوند؟ اگر این واکسن ها هیچ گونه عوارضی نداشت، و داروی قطعی ویروس کرونا بود، مردم خودشان استقبال می کردند و دولتها به ایران هدیه می دادند؟!!!

نوکری دولت 11 و 12 به امریکا و اسرائیل و انگلیس و... کاملا بر مردم ایران محرز بوده و جز نابودی و مصیبت بر مردم سابقه درخشانی نداشته اندک طرحهای صنعتی و عمرانی و... در دولت 12 توسط وزیر انجام شده و کارنامه حسن روحانی همچنان سیاه یوده است.

چرا دولت 12 دستور ممنوعیّت واکسن های خارجی از امریکا و انگلیس و اسرائیل را نادیده گرفته و مدام در حال وارد کردن واکسنهای ساخت دشمنان اسلام و ایران هست؟

چرا واکسیناسیون اجباری شده در حالی که به اعتراف همه متخصّصان بیماری های عفونی و ویروس شناس متعهّد و دارای وجدان اخلاق پزشکی در ایران و جهان واکسن ها اگر تمام مراحل تولید علمی واکسن را طی کرده باشند که در ایران انجام نشده، جز عوارض شدید و احتمال مرگ نتیجه ای ندارد.

واکسن ایرانی از هر نوع مراحل علمی تولید واکسن را طی نکرده و هنوز عوارض کوتاه مدت و میان مدت و درازمدت در انسان معلوم نشده و مینو محرز تبعه امریکا و نماینده تام الاختیار سازمان بهداشت جهانی تأئید کرده است!

چرا دولت 12 همچنان به شدّت در تزریق واکسن های خارجی و داخلی به مردم اصرار و عجله مشکوک دارد؟!!

 

در بیمارستان های دولتی با تزریق داروی بی قراری شدید به بهانه بی قراری دست بیمار را می بندند و با قطع تنفس بیمار و الزام به تنفس با دستگاه تنفس مصنوعی، علاوه بر ممانعت از خوردن غذا از راه دهان و چند کلمه حرف مرگ بیمار را به جای سلامتی قطعی می کنند. مسئولین وزارت بهد اشت و پزشکان غربزده بیش از ویروس کرونای ساخت دشمن، بلای جان مردم ایران شده اند. تکلّم بیمار نیز دچار مشکل شده و ساکت و به سختی چند کلمه حرف می زند. بیشتر وقتها نیز بیهوش می کنند و به همین بهانه از بخش داخلی به آی سی یو منتقل می کنند تا بدون مزاحمت خانواده، عملیات مرگ زودرس به نام کرونا انجام گیرد. نگارنده از نزدیک شاهد این وضع بود.

حقایقی واضح از کروناهراسی و سناریوی دشمن در زدودن آثار مذهبی در جامعه در پست زیر در شروع کروناهراسی و تعطیلی کامل کشور 

ویروس کرونا بی دعوت نیامده و در مساجد و اماکن متبرّکه فقط برای نماز بسته هست!

http://mansurevatani.ir/index.aspx?pid=99&articleid=267252&itemid=70536