آیا لباس های خیلی تنگ بدن نما از سوی دشمنان اسلام و انقلاب طرّاحی و وارد جامعه مسلمان به ویژه ایرانیان نشده تا برخی زن و مرد دین به دنیا فروش خود را در معرض دید و نگاههای آلوده قرار داده و در کوچه و خیابان حرام الهی را با آزادی کامل انجام دهند؟      

چرا سیمای جمهوری اسلامی در چند سال اخیر سالن مد زن و مرد شده و مجری مرد حتّی سیمای قم شهر حرم اهل بیت علیهم السلام تنگ ترین شلوار را پوشیده و با حرکت های ... گناه را اشاعه می دهد؟!                                           

چرا طنازی و عشوه گری و ... با لحن و گفتار و حرکات و لباس تنگ و... در بیشتر سریال ها و فیلم های سینمایی موضوع اصلی فیلم شده و زن در حال گناه کبیره و له کردن حرمت اسلام و شیعه و دست مریزاد به دشمنان اسلام و انقلاب در موفقیت تخریب فرهنگی در قاب تلویزیون و پرده سینما موضوع اصلی فیلم شده است؟

آیا تداوم همین روند موجب پیدایش قشر سلبریتی با اعمال و لباس خلاف عفت عمومی نشده است.                                        چرا مسئولان فرهنگی کشور در مجلس شورای اسلامی و دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت ارشاد و مساجد و دانشگاهها و آموزش و پرورش فاجعه فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی ایران را می بینند و سکوت کرده و می کنند؟                                                          

مبادا بر سر چادر حضرت زهرا سلام الله علیها هم با دشمنان اسلام و انقلاب مصالحه کنیم!