دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان
سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ق.ظ

چرا شبکه اجتماعی و پیام رسان ... داخلی؟

اگر این سوال را همگی پاسخ دهیم که آیا حضور ما در شبکه های اجتماعی و پیام رسان و... بیگانه، موجب گسترش و کسب اعتبار جهانی به جهت کثرت کاربران و اعتبارسازی برای دشمنان اسلام و موفقیت دشمن در جذب جوانان مذهبی و ایرانی نیست که هست؛ جواب و تکلیف شرعی ما روشن خواهد بود.

 حضور ما در شبکه های بیگانه و امتناع از حضور در شبکه های اجتماعی داخلی که موجب کاهش اعتبار و کاربران و القاء مستقیم ضعف نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی شده در حالی که در عصر حاضر ابزار نمایش قدرت عقیدتی و ... و ابزار اصلی در جنگ نرم به ویژه در فضای مجازی بشمار می رود. باید با خودکفایی در ساخت ابزارهای داخلی مناسب فعالیت در فضای مجازی و ارتباطات فعالیت کنیم و بازار تبلیغ اسلام را از داخل نظام جمهوری اسلامی ایران گرم نگه داریم. در این صورت با هر کلیک در سراسر جهان، مسلمان ایرانی و اسلام و نظام جمهوری اسلامی نیز تبلیغ می شود که خاری بر چشم دشمنان شده اند. 

وقتی تمام مطالب و... در فضای مجازی قابل پخش هست چه لزومی دارد از ابزار خارجی که متعلق به دشمنان قسم خورده اسلام و ایرانیان هست استفاده کرده و دشمن شاد شویم. 

متأسفانه خیلی ها به ردّپای نفوذ فرهنگی و ... که به لطف برجام برخی از مسئولین نفوذ را پذیرفتند، بی توجه هستند. آیا نمی شد به جای پیوستن به بیگانگان و بازی در زمین دشمن، از پیام رسان ایرانی استفاده کرد، تا با تلگرام و اینستاگرام و وایبر و...رقابت کند و افتخار ایرانی شود؟ با جستجوی ساده میزان موفقیت بیگانگان در جذب برخی ایرانیان حتی مذهبی ها و حوزه علمیه و ...! را می توان سلطه فرهنگی را مشاهده نمود. آنها خود اعتراف به جمع آوری اطلاعات کاربران از این ابزار می کنند و برخی ....!!

ایمیل ها و پیام رسان های خارجی هم خوانده می شوند و هر روز عدم امنیت اطلاعات اعلام می شود، منتها برخی به بیگانه اعتمادی دارند که منشاء شکل گیری اعتماد تبلیغات سوء دشمنان اسلام و سیاه نمایی تولیدات داخل و ناتوان جلوه دادن نیروی متخصص ایرانی شده است. با هر پیوستن ایرانی به تولیدات خارجی باید عزا گرفت جای خوشحالی وجود ندارد. آنها به هر پیوستنی نقشه های خود را کامل و بی عیب می یابند.

چرا سازنده تلگرام در ظاهر درآمدی از تلگرام ندارد و با تیم پشتیبانی در جهان می گردند؟! هزینه این شرکت از کجا تامین می شود؟

آیا حرف مدیر شرکت تلگرام قابل باور هست که همه هزینه ها را خود پرداخته و از کسی پولی دریافت نمی کند؟ این ادعا در ایران نیز که مرکز اعمال فی سبیل الله هست، قابل پذیرش نیست چه رسد به غیرمسلمان! 

  زندگی خالق تلگرام روی میز رستوران  در سایت زمانا

مسنجر ال فور آی امکانات زیادی دارد اگر تولیدات داخلی را حمایت کنیم می تواند جایگزین تلگرام و... شود.

 باید به جای کثرت اعضا، مرکزیّت در تولیدات علمی و فناوری ایران ایجاد شود. این روش غلط باعث کثرت کاربران تولیدات ساخت دشمن و بیگانگان شده و به عملی ضدتبلیغ تبدیل شده است. 

چرا مطالب ایرانیان در تلگرام و... را حذف نمی کنند ولی در تولیدات داخلی اختلال و حذف و... انجام می شود؟! اینها هدایت نامرئی ایرانیان به وابستگی فرهنگی و دریافت آسان اطلاعات ایرانیان نیست؟

 با بصیرت دینی باید پس پرده تشویق های نامرئی و تصمیم سازی به نام حضور و تبلیغ در زمین دشمن را دید.

پیام رسان ال فور آی کاملا ایرانی با امکانات متنوع و به روز، اگر اشکالاتی دارد، با کمک به تولید داخلی می توان اشکالات آن را رفع کرد. این پیام رسان تحت نظارت سپاه و حوزه علمیه قم بوده و در وضعیت فعلی می توان این مهم را با فرهنگ سازی و تأمین آزادی مشروع، بیگانگان را به استفاده از تولیدات ایرانی ترغیب نمود. http://l4i.ir 

نظرات (۲)

سلام علیکم . حالتون خوبه انشالله؟انشالله . وب قشنگ و خوب ارزشی ای داری افرین
موفقیت و شادکامی روز افزون را از خداوند براتون مسئلت دارم .

پاسخ:
سلام علیکم خیلی ممنون. به همچنین از بازدیدتان ممنونم. موفق باشید.
۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۹ طلبه آنلاین
با سلام
با احترام مطلب شما در مجمع طلاب وبلاگ نویس (Talabeh.net) بازنشر داده شد.
با معرفی دوستان طلبه وبلاگ نویس ما را یاری فرمایید.
منتظر نوشته های بعدی شما هستیم
باتشکر
پاسخ:

سلام علیکم

از بازنشر مطالب مورد نیاز مردم متشکرم. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی