دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان
دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۳۷ ب.ظ

شهداء شرمنده ایم!

امر به معروف و نهی از منکر
 هنوز آثار شکنجه مزدوران رژیم پهلوی، قهرمانان جنگ حقّ و باطل را رنج می دهد؛ هنوز استخوان های شهداء جنگ تحمیلی دست مادران شهداء می رسد. هنوز بچه شهید منتظر استخوان دست بابا هست تا لحظه ای بر سر خود بگذارد و لذت نوازش پدر را بچشد.  با خون شهداء چه کردیم؟
 
 امیدمان حرف این شهید است: شهید غلامعلی پیچک: "مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است. بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی‌ترسیم، از انحراف می‌ترسیم!"
 
شهدا شرمنده ایم؛ وصیت شهید حمید باکری تحقّق یافت؛ که گفت" این مردان رزم امروز، پس از جنگ سه دسته خواهند شد:
۱- دسته‌ای‌ به‌ مخالفت‌ با گذشته‌ خود برمی‌خیزند و از گذشته‌ خود پشیمان‌ می‌شوند.
2- دسته‌ای‌ راه‌ بی‌تفاوتی‌ را برمی‌گزینند و در زندگی‌ مادی‌ خود غرق‌ می‌شوند
...
3- دسته‌ای‌ به‌ گذشته خود وفادار می‌مانند و احساس‌ می‌کنند که‌ از شدت‌ مصائب‌ و غصه‌ها دق‌ خواهند کرد.

شهداء شرمنده ایم؛ در چهارمین دهه انقلاب؛ به جایی رسیده ایم که رئیس جمهور همان کشوری که برای ماندنش جان تان را نثارش کردید؛ برای ساکت کردن منتقدان که همان دسته سوم هستند؛ در اصرار به اجرای توافق یک طرفه با دشمن خونی اسلام و مسلمانان و مردم ایران؛ از در توهین وارد شده و آنها را بی سواد و بی قانون و افراطی و لبوفروش و حسود و ... می خوانند؛ اینها برای رضایت دشمنان خدا؛ به مردم کشور خودشان؛ توهین می کنند، تا چند صباحی به جای خدمت، حکومت کنند! منتقدین توافق ژنو را چنان می کوبند که گویی کافرند!!

 درآذرماه سال 92 در مصاحبه با روزنامه فایننشیال تایمز در پاسخ به سئوالی درباره شخصیت اوباما، رییس جمهور ایالات متحده آمریکا را فردی بسیار مودب می خواند و می گوید: " در گفت‌و‌گوی تلفنی [با اوباما در مهرماه] که داشتیم، ‌وی را فردی بسیار مؤدب و باهوش یافتیم" روحانی همچنین مهرماه درباره سخنرانی اوباما در سازمان ملل گفته بود: "سخنرانی اوباما که لحنی متفاوت با گذشته داشت را بایستی به عنوان یک قدم مثبت برای حل و فصل مسایل بین ایران و غرب ارزیابی کنیم"!

شهداء شرمنده ایم!

هروقت جریان اصلاحات با ترفند تبلیغاتی رآی می آورد، معلوم نیست! به چه دلیلی بلافاصله قیمت نفت به پائین ترین قیمت رسیده و همین را بهانه کمبود بودجه و تحمیل فشارهای سخت اقتصادی به مردم می کنند ولی کمبود بودجه فقط برای مردمی که پای اسلام و انقلاب ایستادند، نصیب می شود، ولی برای خودشان ریخت و پاش به جایی می رسد که همسرانشان هم دست در کیسه بیت المال برده و بی نصیب نمانده با جشن مفصل در کاخ سعد آباد، همان کاخی که بر سر چهلوی و رؤسایش خراب کردید تا اسلام را زنده کنید؛ به نام حضرت زهرا؛ آنچه خون شهداء برگردانده به حراج می گذارند و مانع فیلم برداری می شوند و دوربین های خدا را نمی بینند! 

هرمسلمانی با شنیدن این جملات؛ خون گریه کند جا دارد؛ فریادها را همچون فریاد کربلائیان؛ نمی شنوند؛ یکی به دشمنان اسلام لبخند می زند؛ تا کوتاه بیایند! یکی کراوات می زند؛ تا دشمنان اسلام خیال شان راحت باشد که همفکر آنها هستند؛ هرچه بگویند موافقند! اینها معاویه ویزید وشمر وعمروعاص و... زمان را نشناختند؛به جای دشمنان اسلام؛ به علویان وحسینیان یورش می برند.

ولی شهداء مفتخریم؛ به اینجا رسیدیم که دسته سوم ازشدت مصائب احساس می کنند دقّ می کنند؛ امّا برای پاسداری ازاسلام و نظام اسلامی و خون شهداء؛ همچون دیواری آهنین دربرابر ظالمان داخلی و خارجی ایستاده اند؛ و خم به ابرو نمی آورند تا صبح ظهورمنجی عالم فرا رسد؛ وامانت امام خمینی (ره)را هر چند زخم خورده و رنجور از دو دسته اول؛ تحویلش دهند.

شهداء شرمنده ایم؛ درست است که برای بعضی از آمران به معروف و ناهیان از منکر؛ که به ریشه ها می زنند؛ بیشتر روزها کربلاست؛ هرکس هرچه در اختیار دارد؛ از قلم و امضا و زبان و قدرت و پول وتطمیع و... سنگ می زند؛ درست است که؛ مثل کربلا چادر از سر محجّبه ها می کشند و تعرّض به ناموس مردم علنی شده و صاحب منصبان درحال تماشا؛ به جرم این که از قبیله علویان و حسینیان هستند؛ ولی؛ مفتخریم؛ که همچنان به عهد خود با خدا و ائمه علیهم السلام؛ برای یاری یوسف زهرا؛ پای بندیم.

همه این سختی ها برای یک لحظه خوشنودی فاطمه زهرا سلام الله علیها می ارزد. پای میزان؛سزای این سنگها و توهین ها و... را خواهیم ستاند.

 شهداء شرمنده ایم؛ به قول شهید آوینی " در نظام جمهوری اسلامی همه آزادند؛ جزحزب اللهی ها"! وقتی ما حرف می زنیم سنگ و توهین و فحش و... دریافت می کنیم؛ امّا؛ دوستان دشمنان اسلام؛ همانهایی که روز عاشورای سال ۸۸ بی حرمتی به مساجد و جسارت و توهین به اباعبدالله در کارنامه دارند؛ هرکس علامتی از مذهبی بودن داشت؛ به قصد کشت؛ زدند؛ همان ها با امنیت کامل و آزادی؛ باز در تلاش اجرای اهداف دشمنان اسلام هستند. قوه قضائیه؛ یاردیرین اینها همچنان؛ آزادی و امنیت کامل را فراهم کرده؛ و لی مجازات را نصیب یاران بدون جرم اسلام و انقلاب می کنند. شکایت شان از بعضی ها هم به جایی نمی رسد!

چون، بعد از خون شهداء، جرم و مجرم استثناپذیر شده و جرم بعضی ها را بلافاصله می بینند و از لحظه دعوت و مجازات قطعی نشده در بوق و کرنا می کنند که بگویند ما خوبیم و آنها بد. ولی جرم های خود را اصلا نمی بینند و هرکس هم دید، کاری می کنند که از دیدنش پشیمان شود و سکوت اختیار کند!! که برخی چنین کردند.

 شهداء شرمنده ایم.این درد دل! را یکی دیگر ازملبّسین به لباس پیامبراسلام که از سرشاخه‌های افراطیون در دولت اصلاحات بود؛ می‌گوید " نباید کاری کرد که حکومت مانند مجلس ششم احساس خطر کند."

به گزارش کیهان، عبدالله نوری  در جلسه محفلی افراطیون در مشهد با بیان این که نمره قبولی به عملکرد دولت (یازدهم) می‌دهد، گفت: گر چه درسیاست داخلی و مشکلات جدی مثل حصر موسوی و کروبی و رهنورد و یا مسئله زندانیان سیاسی تغییری به وجود نیامده اما باز هم ناامید نیستیم و امیدواریم که مشکلات برطرف شود.
 
وی گفت: نباید انتظار داشت که اتفاق خاصی بیفتد. آنچه تاکنون اتفاق افتاده نسبتا خوب بوده ولی دولت گرفتاری‌های خودش را دارد مثلاً همین آقای جهانگیری تا قبل از این که معاون اول رئیس‌جمهور شود هر بار که به قم می‌آمد به دیدار آقای صانعی می‌رفت اما حالا که معاون اول شده وقتی به دیدار ایشان می‌رود اعتراض می‌شود و حتی مسئله برکناری وی مطرح می‌شود که نشان از وجود موانع دارد.
 
به دسته سوم سخت می گذرد؛ هیچ کس هیچ حقّی برای ما جزعذاب کشیدن قائل نیست؛ امّا؛ مفتخریم؛ که توفیق زمینه سازی ظهور را با پاسداری از انقلاب اسلامی پیدا کردیم.
 صبح ظهور نزدیک است؛ هرچند لاله ها زیاد می شوند؛ و دلها پرخون تر؛ امّا همچنان از حقّ می گوییم و باطل را هرچه باشد و هرکس باشد و هرجا باشد و به هر رنگی درآید؛ ناروا می دانیم؛ چون؛ بندگی و ترس را فقط از خدا لازم می دانیم و تنها راهنمایمان پیامبر و کتاب خداست و چهارده نورحجت خدا معلم بشریت؛ پس مفتخریم که سخنگوی حقّ شدیم و یار مظلوم. 
شهداء دست ما را بگیرید در برابر سختی ها کم نیاورده و شهادت روحانی را تحمّل کنیم. کمک کنید صداقت و مردانگی و خلاصه رسم مسلمانی کم شده و مبادا برای برگرداندن با زهم خون بخواهد که می دهند.

نظرات (۱)

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۹ کمی بودن ...
دعابین اذان واقامه ردنمی شود
پیامبرصلی الله علیه واله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی