أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

مردم ایران، انتخابات آتی سرنوشت ساز هست اصلح را درست تشخیص دهید. هرگز به هیچ یک از نامزدهای احزاب سیاست پیشه و مقام پرست دنیاطلب و دنبال حقوق مردم ایران فقط درکلام و سخنرانی های تبلیغاتی حزبی قبل ازانتخابات و... رأی ندهید. تاکنون، سیمای جمهوری اسلامی درایام انتخابات بی طرف نبوده و نخواهد بود. هشیار بوده و راه نفوذ دشمن را در صندوق های رأی مسدود کنیم.

جناب اژه ای کی مرکز مبارزه با مفاسد قضایی و گشت ارشاد قضایی در کلّ کشور تشکیل خواهد شد؟

جناب اژه ای و دادستان غائب کلّ کشور با حقوق از بیت المال کجائید؟ چرا وظیفه نظارت کیفی خود را رها و نگارنده برای دفاع از حقوق گمشده مردم مظلوم ایران در دستگاه قضایی نظارت می کند؟!!!

آیا با وضعیّت موجود دستگاه عدلیّه نظام جمهوری اسلامی، ظهور منجی عالم بشریّت ممکن هست؟ در چنین دستگاه قضایی، خود مهدی زهراء همچون یاران بی ادّعایش محکوم نشده و نخواهند شد!! میزان عدالت قضایی و قانونمندی و صلاحیّت قاضی و نحوه رسیدگی به پرونده با میزان عیان نظارت کیفی برعملکرد قضات با انواع ناظران در دستگاه عدلیّه در مدیریّت جناب اژه ای با حقوق از بیت المال کاملا عیان هست. در حال حاضر در برخی شعبات قضایی عدالت و قانون و شرع و حقّ بستگی دارد طرفین پرونده چه کسی هست!!!

به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب و مردم پربصیرت و دشمن شکن ایران، نگارنده همچنان زنده و سالم و در حال فعّالیّت هست.

جناب اژه ای رئیس دادسرای ویژه روحانیّت کلّ کشور، چرا این دادسرا محل صدور رأی زندان برای ترور بی سروصدای فیزیکی نگارنده در زندان شده است؟!!!عدالت قضایی را که سالها قبل در دستگاه قضایی سربریدند، حداقل قانون را اجرا کنید.

ترور بیولوژیکی نگارنده در مترو تهران!! بعد پیگیری پرونده شکایت از تحریری و جزایی و امیری دردادسرای ویژه روحانیّت تهران! قلدری مدل جدید!