دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

تشکرو تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران در پاسخ رعدآسا و پشیمان کننده به رژیم غاصب کودکش ذلیل درمانده از مقاومت مجاهدان و مردم فلسطین در حمله ددمنشانه به کنسولگری ایران

امریکا از سرنگونی پهباد جاسوسی خود توسّط ایران درس عبرت نگرفت و از طریق اسرائیل درمانده از رشادت های مردم فلسطین و مبارزان شکست ناپذیرتلاش به کشاندن جنگ به ایران داشت که موشک باران مناطق نظامی از داخل خاک ایران، موجب ذلّت ابدی امریکا و اسرائیل و موجب شادی عمیق ملت های آزادیخواه جهان شد. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

 

سردار سلیمانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۳ ، ۱۸:۴۴
منصوره وطنی

برگزاری نمازعید فطر تهران به امامت مقام معظّم رهبری اعلام از دو روز قبل در مصلاّی تهران و خیابان های اطراف مملوّ از جمعیّت و با امنیّت و اقتدارکامل برگزار شد.

یکی از پاسخ های ایران به حمله ددمنشانه به کنسولگری ایران، نمایش شکست انواع دسیسه های اسرائیل و امریکا در نفوذ وازبین بردن وحدت بین مردم و رهبری و تضعیف ولیّ فقیه بوده است که با یک نماز در روز عید فطر همه تلاش ها به باد رفت!

دشمنان اسلام و انقلاب قطعا هرچه می توانستند کردند، ولی ولیّ فقیه و نائب امام زمان عجّ الله فرجه و مردم تهران در سلامتی و امنیّت کامل و با اقتدار نمازعید فطر را برگزار کردند.

دشمنان نمی فهمند ایران کشور امام زمان عجّ الله فرجه بوده و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریّت حضرت مهدی علیه السلام با انقلاب اسلامی ایران و الگو و موجب بیداری ملّت های آزاده جهان از استعمار و استثمار قدرت های پوشالی شده است.

مرگ بر اسرائیل غاصب کودک کش

مرگ بر امریکای جنایتکار

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۰۳ ، ۱۶:۵۷
منصوره وطنی

در جامعه افرادی که به خدا ایمان داشته و خود را مؤمن تصوّر می کنند ولی دراعمال شان اثری از اجرای دستور خدا مشاهده نمی شود و خود را در بهشت برین خیال می کنند، در بخشندگی خدا دچار فهم اشتباه هستند. خدا در آیات زیر انجام دستورات خدا را شرط اصلی دریافت پاداش های دنیوی و اخروی فرموده است.

تذکّر به خشوع و یاد خدا بعد از ایمان به خدا ونکوهش عدم خشوع در برابر خدا و امتناع از عمل به کتاب خدا از صفات فاسقان در سوره حدید آیه 16

"أَلَمْ یَأْنِ لِلَّذِینَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ اللَّهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ وَلَایَکُونُوا کَالَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ مِنْ قَبْلُ فَطَالَ عَلَیْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَکَثِیرٌ مِنْهُمْ فَاسِقُونَ" ﴿۱۶﴾

"آیا براى کسانى که ایمان آورده‏ اند هنگام آن نرسیده که دلهایشان به یاد خدا و آن حقیقتى که نازل شده نرم [و فروتن] گردد و مانند کسانى نباشند که از پیش به آنها کتاب داده شد و انتظار برآنان به درازا کشید و دلهایشان سخت گردید و بسیارى از آنها فاسق بودند"

دادن پاداش حیات طیّبه به انجام عمل صالح مشروط به داشتن ایمان و پناه بردن به خدا از وسوسه های شیطان هنگام قرائت قرآن وعدم تسلّط شیطان به مؤمنین و متوکّلین و شرک به خدا عامل اصلی تسلّط شیطان بر انسان در سوره نحل آیات 97 تا 100

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۰۳ ، ۰۲:۵۰
منصوره وطنی

مردم ایران و دنیا تشکر

بار دیگر همه تبلیغات و اقدامات سوء در ممانعت از برگزاری راهپیمایی روز قدس بی نتیجه ماند و مردم جهان یک صدا و مصمّم فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند یعنی زمان مرگ اسرائیل و آقایی امریکا سر رسیده و به زودی مسلمانان در قدس شریف نماز خواهند خواند.

ظهور منجی عالم بشریّت خیلی نزدیک شده که مردم جهان با آگاهی و انزجار از قتل و غارت مسلمانان در فلسطین یک صدا شده و مشت محکمی در روز قدس بر سر امریکا و اسرائیل خونخوار و جرثومه فساد در دنیا فرود آوردند.

زمان نابودی اسرائیل فرزند نامشروع امریکای جهانخوار فرا رسیده و در منجلاب انواع فساد خود دست و پا می زند و با قیام ملّت های جهان مرگ اسرائیل و حذف کامل از صحنه روزگار و جغرافیای جهان و برگشت سرزمین فلسطین فرارسیده و به زودی سرزمین فلسطین به صاحبان خود برخواهد گشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۳ ، ۱۵:۱۷
منصوره وطنی

پاسخ: خداوند در قرآن می فرماید: «ولایَطؤون مَوطئاً یَغیظُ الکفّار ... الّا کُتب لهم به عَملٌ صالح» « سوره توبه، آیه 120»

"هیچ حرکت دسته جمعى که کفّار را عصبانى کند، صورت نمی گیرد مگر این که براى آن، پاداش عمل صالح ثبت می ‏شود."
طبق آیه قرآن راهپیمایی هایى که دشمنان اسلام و مسلمین را عصبانى کند، عمل صالح است.

مردم ایران همچون همیشه، در روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر مشت محکم خود را بر دهان دشمنان اسلام و مردم مسلمان فلسطین و کشورهای اسلامی می زند.

روز قدس طلیعه انسجام و هماهنگی و مبارزه علنی ملتهای جهان در آزادی قدس و مردم فلسطین و نابودی صهیونیستها از صفحه روزگار هست.

روز قدس طلیعه ظهور منجی عالم بشریت از ظلم و جور صهیونیستها

حضور در راهپیمایی روز قدس نفی حکومت های جابر و پذیرش حکومت اسلامی و عادل جهانیان برای دعوت و پذیرش مهدی زهرا

فریادهای روز قدس فریاد نصرت و پیروزی مسلمانان در جهان

روز قدس برای نابودی رژیم صهیونیستی قدم برداریم که آزادی جهانیان در نابودی صهیونیستهاست.

القدس لنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۳ ، ۰۱:۳۶
منصوره وطنی

قبل از شب قدر کارنامه یک سال گذشته خود را مرور کنیم تا قبل از امضاء با توبه خطاها را حذف کنیم.

توبه درجاتی دارد و بهترین نوع توبه، توبه نصوح هست که بعد از جبران همه حقّ الناس ها مسیر زندگی خود را طوری تغییر دهیم که هرگز مرتکب گناه نشویم. 

قبل از بررسی اعمال در محضر خدا، خود بررسی کنیم و تصمیم بگیریم و در یک سال آینده کارنامه ای درست کنیم که در محضر خدا و مهدی زهراء شرمنده نشویم و حجت خدا را در محضر خدا شرمنده نکنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۰۳ ، ۲۲:۳۷
منصوره وطنی

امر به معروف و نهی از منکربه تأسی از سیدالشهداء 
(أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

"لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" سوره نساء آیه 141

رؤسای  قوّه قضائیّه مجرم پروردر دستگاه قضایی با فساد سیستمی فزاینده و دادستان های کلّ کشور طی 5 سال اخیر و نمایندگان خانه ملّت قبلی و فعلی و ریاست جمهور قبلی و فعلی و وزرای فرهنگ وارشاد اسلامی و ارتباطات واطلاعات نظام جمهوری اسلامی ایران، شب های قدر با حقّ النّاس ناشی از ظلم های عدیده پیدا و پنهان به سرباز جنگ نرم در زیرمجموعه خود چه خواهید کرد؟ کدامین دست های آلوده و پنهان مانع تداوم ریاست آیت الله رئیسی در قوّه قضائیّه با الغاء رسانه ای گسترده نبود اصلح! شد که در مدّتی اندک با شمشیر قانون دست های آلوده تعدادی چپاولگر بیت المال را قطع نمود؟!

در حال حاضر، دادیار هم برخلاف سابق که کنار بازپرس و قاضی طراز اوّل، آموزش اجباری قضاوت می دید، هنوز درس قضاوت در حوزه یا دانشگاه تمام نشده، روی زندگی مردم ایران تمرین قضاوت می کنند و برخی در لباس روحانیّت با تبانی علنی محرز، دین و ایمان مردم را نشانه گرفته اند و رسیدگی به شکایات مردم از دستگاه قضایی با نام دادسرای انتظامی قضات نیز درتهران تبدیل به اداره و محلّ بایگانی پرونده های مظلومین در شهرها شده است!!

جناب اژه ای و دادستان کلّ کشور و انواع حراست ها و حفاظت اطلاعات ها، شب های قدر با چه رویی به درگاه خدا العفو خواهید گفت؟! در شب های قدر با مشغول سازی های مداوم سرباز جنگ نرم شکست ناپذیردر دستگاه قضایی فاقد عدالت و قانونمندی و وجدان اخلاقی حداقلی در سه سال اخیر با چه رویی العفو خواهید گفت؟! 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۰۳ ، ۱۵:۴۳
منصوره وطنی

امر به معروف و نهی از منکربه تأسی از سیدالشهداء 
(أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

"لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" سوره نساء آیه 141

ریاست جمهور، نمایندگان خانه ملّت شناور روی خون شهداء، دستگاه قضایی فاقد عدالت و قانونمندی، وزیر اقتصاد نظام جمهوری اسلامی با تحصیل اقتصاد غربی و ناآشنا با اقتصاد اسلامی، طرح دشمن پسند کالابرگ الکترونیکی را متوقّف کنید، در انتخابات بنده واسطه آشتی مردم با مسئولین نخواهم شد.

قبل از طرح دشمن پسند قیمت تخم مرغ در قم و... بین 30 تا 35 هزار تومان بود ولی حال برای خرید یک کیلو تخم مرغ باید 220 هزار تومان خرید غیرضروری کنند تا امکان خرید با کالابرگ را داشته باشند!!!! قیمت تخم مرغ تا 50 هزار تومان افزایش یافته یعنی نیاز خانوار فقط یک کیلو تخم مرغ یا ... باشد باید 220 هزارتومان هزینه اجباری کنند!! این طرح عملا چاپیدن جیب مردم و ایجاد نارضایتی و عصبانیّت پایدار و ناامیدی از اصلاح وضع معیشت مردم در دولت مردمی قویّ را ایجاد کرده است.

آقای رئیسی، مردم آزمایشگاه وزراء نیستند، با عزل وزیر اقتصاد غرب زده به جای اجرای اقتصاد غربی، اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی را اجرا کنید.             نظارت کمّی و کیفی در بازارها وجود ندارد. در اثر اجرای طرح کالابرگ قیمت تخم مرغ از 30 هزارتومان به طور آزاد در برخی مغازه ها در قم به 70 تومان رسیده است!!

طرح کوپن همچون اوائل انقلاب موفق بود و خانواده های بی سرپرست و کم درآمد را پوشش داد، ولی این طرح فقط به نفع سرمایه دار خرد و کلان هست. امکان خرید معمولی نیزاز بین رفته هم باید پول نقد هزینه شود هم کالابرگ!!!

مشکل عمده دیگر این طرح نیز بی اطلاعی خانواراز میزان کالابرگ الکترونیکی هست که با پیامک قابل اعتماد مردم اعلام نمی شود و مغازه ها نیز دراین مورد قابل اعتماد نیستند و مردم مصیبت جدید پیدا کردند!!! همچنین،همه مغازه ها حتّی قصابی ها و فروشگاه های بزرگ به کالابرگ متّصل نیستند و باید مردم کوچه و خیابان را بگردند! برخی که متّصل شدند خریداررا بین خرید با قیمتی نجومی یا خرید با کالابرگ با خرید اضافه اجباری 220 هزار تومانی مخیّر می کنند! قیمت ها با اجرای این طرح بالارفته و مردم گرفتارتر!!!

آقای رئیسی طرح کالابرگ یعنی همکاری! اجباری : ... "دانشی تصریح کرد: از ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر ماه به تعداد اعضای خانواده نفری ۲۲۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و در این زمینه انتظار همکاری و استقبال مردم استان را داریم زیرا احتمال دارد خانواده ای استقبال نکند و سیستم رفاه به این نتیجه برسد که این خانوار نیاز ندارد، در نتیجه وضعیت آن را قرمز کند و نوبت های بعدی برای این خانوار غیرفعال شوند...."

isna.ir/xdQBv5

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۰۳ ، ۰۳:۲۹
منصوره وطنی