دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

 سال 98 میزان پیشگیری ماسک از کرونا زیر 30% و 20% 5% و... اعلام می شد و وزارت بهداشتی ها می گفتند ماسک نمی تواند مانع ورود ویروس شود چون وزن ویروس سنگین هست زود به زمین و اجسام می چسبد لذا، سالم ها ماسک لازم ندارند.

سال 99 نزدیک ماه محرم و عاشورا در سیمای دولتی ماسک بالاتر از دارو قرار گرفته و تنها عامل پیشگیری! تبلیغ می شود تا بهانه ای برای تعطیلی عزاداری محرم و صفر شوند! چون وزیر بهداشت نوکر سازمان کشتار جهانی معتقد است گریه برامام حسین موجب افسردگی و روان پریشی و نیاز به معالجه دارد!!!

در عین حال، طرح ترافیک را اجرا می کنند و مردم را مجبور به استفاده از مترو و اتوبوس که امکان رعایت فاصله گذاری حداقلی هم وجود ندارد، می کنند؟
این همه رفتار و گفتار ضد و نقیض از پشت پرده عملیات شوم دشمنان بشریّت و اسلام از دولت اصلاحات متصل به دشمن بیرون زده است.

مردم فقط از واکسن ساخت متخصصان ایرانی در داخل کشور ایران استفاده کنند.
علت دیگر الزام به ماسک ایجاد پذیرش توأم با ولع نسبت به واکسن ساخت سازمان کشتار جهانی امریکایی اسرائیلی محتوی میکروچیپ برای کنترل الکترونیکی دائمی مردم جهان هست.


فیلم سینمایی دشمن ملت و نیز اسنودن و وضعیت حریم خصوصی مردم چین اجرای کنترل مردم امریکا و... را به طور مستند ثابت کرده است.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۹ ، ۱۲:۴۹
منصوره وطنی

آیا اسرائیل دشمن شماره یک اسلام و انقلاب اسلامی و ایران و مردم ایران، نگران سلامتی مردم ایران است، یا آموزش انتخاب نحوه مرگ تدریجی با طبابت سازمان کشتار جهانی و وزارت بهداشت نوکر اجنبی می دهد؟!

طب اسلامی و ایرانی تنها درمان قطعی ویروس کرونا


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۹ ، ۱۲:۴۳
منصوره وطنی

راه حل قطعی درمان ویروس کرونا مقابله همه جانبه با جنگ بیولوژیک در ایران و ممانعت از انتشار مجدد ویروس با ویژگی های جدید و نیز استفاده از طب اسلامی و طب ایرانی در درمان ویروس کرونا هست.

بعد از سه ماه قرنطینه مردم ایران و ایجاد معضلات حادّ اقتصادی و ... برای مردم، بنابر دستور سازمان کشتار جهانی از سوی وزارت بهداشت نوکر اجنبی، بعد از رفع بیشتر موارد قرنطینه و ابتلای مجدد بنابرادعای وزارت بهداشت، این واقعیت روشن شد که زندانی کردن مردم و تعطیلی کشور نه درمان کروناست و نه پیشگیری از شیوع کرونا چنانکه مشاهده می شود، بلکه هدف اصلی همچون سایر کشورها عاملی بر ورشکستگی اقتصادی و ایجاد نارضایتی عمومی و اعتراض و اغتشاش و... و کشتار مردم در اینگونه حوادث بوده است که در برخی کشورها مشهود هست.

از سوی دیگر، اصرار هدفمند به استفاده از ماسک تا سوء استفاده از اعتبار رهبری در توصیه به استفاده از ماسک، برخلاف روند چند ماه قبل، نشانگر نشانه رفتن سلامتی و امنیت جانی مردم ایران از سوی وزارت بهداشت نوکر اجنبی شده و دستورات ضد و نقیض سازمان کشتار جهانی وضعیت را برای پذیرش واکسن مورد نظر خود آماده می کند!

نکته قابل توجه این که، یکی از علایم اصلی و مهم بیماران کرونایی، تنگی نفس شدید هست و چون ماسک موجب بازدَم دی اکسید کربن به ریه ها و خون می شود لذا کسانی که از ماسک استفاده می کنند احتمال مرگ بیشتر است.

طبق تجربه چند ماه اخیر، کمتر از دو ساعت استفاده از ماسک های ضخیم قابل شستشو در فضای باز و بسته، ایجاد گلودرد و سرفه و مشکل تنفسی و بیحالی و کمبود اکسیژن می کند و با کنار زدن ماسک و تنفس عمیق در هوای آزاد بیش از نیم ساعت مشکل تنفسی بهبود یافته ولی گلودرد و سوزش گلو بعد از غرغره با نمک طبیعی خوب شده ولی بیحالی تا چندین ساعت و استراحت وخواب بهبود می یابد. هرچه زمان استفاده از این نوع ماسک ها بیشتر شود، این مشکلات نیز بیشتر می شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۹ ، ۱۲:۴۱
منصوره وطنی

کلیه اعضای شورای نگهبان باید در علت تأئید صلاحیّت تاجگردون که با اعتراضات همگان، توسط مجلس یازدهم ردّ صلاحیت و از خانه ملت اخراج شد، به مردم توضیح دهند.
همچنین باید نمایندگانی که رأی مثبت و ممتنع به اعتبارنامه تاجگردون دادند، علت رأی خود را به مردم ایران توضیح دهند تا تکلیف آنها هم در صندلی های روی خون شهدا و زجر مردم ایران معلوم شود. باید قانون شفافیت آرا اجرا شود تا پشت پرده و روی پرده برخی یکسان شود.                                                                                               وقتی چنین فردی با مدارک غیرقابل نقض و انکار مجدد تأئید صلاحیت می شود، یعنی شورای نگهبان همان شورای مورد نظر امام خمینی نمانده است.

باید کلیه نیروهای مؤمن انقلابی در انتخابات 1400 هشیار باشند تا باز مثل علی لاریجانی و حسن روحانی و تاجگردون و... تأئید صلاحیت نشوند.

قبل از انتخابات 1400 باید شورای نگهبان به طراز نظام جمهوری اسلامی با مردمی همچون مردم ایران تبدیل شود. مردم ایران شایسته برترین هاست.

متأسفانه در سه دهه گذشته، عملکرد صاحبان صندلی های شناور در خون شهداء، رضایت مردم ایران را کسب نکرده و موجبات معضلات چندین ساله غیرقابل جبران را فراهم نموده است که علت اصلی رسوخ و حاکمیّت #حزب بازی در برخی اعضای شورای نگهبان بوده و هست.

انتقام سخت انتخاب اصلح

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۹ ، ۱۲:۳۸
منصوره وطنی