دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اغتشاشات اخیر کجائید؟! 

رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه و نمایندگان خانه ملّت در عدم انجام وظایف وزیر اطلاعات و بروز اغتشاشات اخیر با 17 فوتی و ناامنی کشور کجائید؟!

رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه و نمایندگان خانه ملت چرا همیشه باید مردم اغتشاشگران را جمع کنند؟!!

چرا سیمای نظام جمهوری اسلامی ایران، موضوع اغتشاشات اخیر با فرماندهی دشمنان اسلام و ایران، موضوعی جناحی تلّقی و دو حزب تعیین نموده و بین اصولگرا و اصلاحات مناظره برگزار می کند؟!!!                                                                                                                                                                                                           چرا در این مناظره مردم موضوعیّت نداشته و جناح حزبی ساخت دشمن بدون هیچ گونه پایگاه مردمی در ایران از اوّل انقلاب تاکنون، و حزب بازی در سیمای نظام جمهوری اسلامی تشدید و ترغیب می شود!!                                           چرا مسئولین سیما حاضر به پذیرش واقعیّت ملموس فقدان هرگونه پایگاه مردمی برای هیچ یک از احزاب سیاسی که دردی جز مردم و نظام دارند، نبوده به بهانه برنامه دراغتشاش،حزبهای یک شبه را به میدان آوردند.                                                       

این اغتشاشات منشاء خارجی داشته و باید این منشاء و منافذ پیدا و پنهان آن بررسی شود.وزارت اطلاعات با توجه به سوابق وزیر اطلاعات دولت 13 وظایف ذاتی خود را انجام نداده که در چندین شهر علاوه بر 17 فوتی خسارات مالی عدیده به بیت المال و اموال عمومی و خصوصی مردم وارد شده و هنوز آرامش به کشور برنگشته و بازبایدمردم برای جمع آوری دست نشانده های دشمن وارد میدان شوند!!                     

وظایف ذاتی وزارت اطلاعات تأمین امنیّت مردم و کشور هست و این امنیّت از شروع دولت 13 به شدّت خدشه دار و کاهش شدید یافته ودرسه سال اخیر به محض شروع ناامنی مسئولین! توانمند اینترنت را قطع و یا سرعت را کم می کنند و پلیس را قربانی می کنند!!                    

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۰۱ ، ۲۰:۱۸
منصوره وطنی

این بسیجیان خون دادند تا دشمن را از ایران بیرون کنند، ولی حال، خودی ها در زمین دشمن خودی ها را می زنند تا نقشه دشمن عملیاّتی شده و همه آثاراربعین و راهپیمایی عظیم مردمی درعراق و ایران به حاشیه رفته و فراموش شود!

متأسفانه رئیس جمهور بی اطلاع ازانواع ترفندها و توطئه های جنگ نرم، موضوع را فقط قضایی دیده و بلافاصله در زمین دشمن وارد شده در سیما دستور رسیدگی به علت مرگ مهسا امینی را می دهد و مطابق نقشه دشمن موضوع را ملّی می کند!! تا همه دستگاهها و مردم و... مشغول شوند و آثار سازنده راهپیمایی اربعین و دوستی ناگسستنی دو ملت عراق و ایران را به حاشیه برود!! رئیس دستگاه عدلیّه نیز همراهی می کند! این انقلاب را فقط خدا و مردم ایران با شهادت طلبی و هوشیاری و بصیرت و دشمن شناسی و اصل ولایت فقیه نگه داشته است.

صدا و سیما نیز طبق معمول، آتش بیار معرکه شده کرباسچی معلوم الحال را صاحب نظر الغاء و نظر وی را جویا می شود و وی نیز مکرر کشتن مهسا امینی در ایران و جهان را الغاء می کند!! یعنی در ایران صاحب نظری غیر از کرباسچی سیاست پیشه حزبی با سابقه عیان در شهرداری تهران نبود؟!!

چرا هنوز هم صدا و سیما در جنگ نرم ناموفق بوده و خیلی زود به تله دشمن افتاده و همراهی می کند؟!

صدا و سیما در ماه محرّم و صفر و به ویژه اربعین برنامه های بسیار خوبی در روشنگری از قیام اباعبدالله داشت، ولی با اصل نمودن حاشیه سازی دشمن بلافاصله بعد از اربعین فضای معنوی را در اختیار دشمن قرار داد!!

آیا این نوع عملکرد بلافاصله بعد از اربعین، نشانگر عدم آمادگی برای ظهور منتقم ثارالله نیست؟ آیا اردوگاه دشمن به آسانی توطئه کرده و موافق و مخالف را به جان هم نمی اندازد؟! آیا با این وضع که مکرر صاحب نظران توانمند مدافع اسلام و ایران به دوری از ورود به تله دشمن توصیه می کنند و برخی نمی شنوند، آمادگی ظهور مهدی زهرا وجود دارد؟

اگر الان ظهوراتفاق بیافتد همین شکّاکان و سیاست پیشه گان و دشمن را دوست تلقّی کردن و نشنیدن نصایح بزرگان درامام بودن امام و فرزند علی علیه السلام و مجاز به قیام و... تشکیک نخواهند کرد؟! هنوز بزرگانی که خود، خودشان را بزرگ می دانند آمادگی قیام منجی عالم بشریّت را ندارند.

مؤمن واقعی و عملی محال است در تله دشمن بیافتد و علیه خودی سینه چاک کند. محال است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۰۲:۴۸
منصوره وطنی
شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۴۹ ب.ظ

رفتار شیعه واقعی در برابر ظالم

در طول تاریخ هر گز شیعیان واقعی دین شان را به دنیا نفروخته و حتی با انواع شکنجه و زندان و زر و زور و تزویر هم امام شان را تنها نگذاشتند.

در قرن بیستم عصر انواع فتنه ها امام زمان مان را تنها نگذاریم.

 

مهدی زهراء منتقم خون اباعبدالله الحسین علیه السلام سرور آزادگان جهان 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۴۹
منصوره وطنی

به فرمایش پیامبر اکرم صلّی الله علیه وآله امام حسین علیه السلام دری از درهای بهشت هست هرکس با او دشمنی کند خدا بوی بهشت را بر وی حرام می کند. اباعبدالله الحسین علیه السلام در کربلا و روز عاشورا کلاس درسی بر تمام خلق تا روز قیامت بر پا کرد تا همه مردم در تمام اعصار تکلیف خود را در برابر حقّ و باطل و ظالم و مظلوم بدانند و عمل کنند.

حضرت زینب علیها السلام نیز آموزش اباعبدالله را کامل کرده وظیفه بازماندگان از عاشورا را آموزش داد. یعنی آنها که در راه اسلام شهید شدند کاری حسینی کردند و آنهایی که ماندند باید کاری زینبی کنند.

درس اصلی اباعبدالله الحسین علیه السلام امربه معروف و نهی ازمنکر تا پای جان و هزینه دادن با تمام داشته ها هست.

امر به معروف و نهی از منکر زبانی کمترین حدّ امر به معروف و نهی از منکر هست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۴۴
منصوره وطنی
شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵ ق.ظ

راهپیمایی اربعین طلیعه ظهور مهدی زهراء

راهپیمایی اربعین چندین میلیونی از کشورهای مختلف در چند سال اخیر و موکب های ایرانی و عراقی در پذیرایی از عزاداران اباعبدالله طلیعه ظهور مهدی زهرا هست.

زمان ظهور مردم ایران و عراق به یاری امام زمان مهدی موعود خواهند رفت.

اربعین تمرین آمادگی و همدلی دو ملّت ایران و عراق برای استقرار حکومت واقعا اسلامی با زمامداری امام معصوم هست که علیرغم تلاش دشمنان دو ملّت سربلند بوده و هستند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۳۵
منصوره وطنی
چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۰۶ ب.ظ

امر به معروف و نهی از منکر با چادر زن مسلمان

خواهر مسلمانم، جای تو در ورزشگاه ها کنار هزاران نامحرم و تماشای بدن برهنه بازیکنان مرد و هورا کشیدن و جیغ و داد نیست.

خود را ابزار تبلیغ دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ نرم دشمنان قسم خورده اسلام و شیعه نکن. تو شیعه ای و تابع خدا و سنّت اهل بیت علیهم السلام هستی، و حرمت و عفّت و پاکدامنی اصل اوّل زن مسلمان هست.

تو که در ماه محرّم برای اباعبدالله الحسین علیه السلام مشکی پوشیده و در مجالس عزاداری شرکت می کنی و در جایگاه ویژه بانوان می نشینی و بر مصائب امام حسین علیه السلام گریه می کنی، چرا در ورزشگاهها کنار هزاران نامحرم به بدن نامحرم نگاه می کنی و هورا و جیغ و داد در شکست و پیروزی شان می کنی؟

می دانی امام حسین علیه السلام در صحرای کربلا قبل از شروع جنگ به همه زن ها سفارش کردند زیوارآلات را از خود دور کرده و لباس کهنه و بدون جلب توجّه بپوشند تا حرامیان برای کندن زیورآلات زنان، دست به بدن ناموس و حریم آل محمد صلّی الله علیه وآله نزنند؟

چرا از اصل خود دور افتادی؟ می دانی وقتی تعدادی از زنان بدحجاب و... پشت در ورزشگاه فوتبال مشهد به در ورزشگاه می کوبیدند و پشت در چادر مشکی را از کیف خود درآورده و سرکردند تا جلوی دوربین های داخلی و خارجی ممانعت از حضور زنان چادری را الغاء کنند؟!!! و هم زمان رسانه های خارجی به حمایت از این زنان پرداخته و اسلام و ایران را می کوبیدند؟ یعنی حضور زن در کنار نامحرمان نقشه دشمن بوده تا حجاب دستور قرآن را بردارد و فساد را جایگزین نماید.

به هوش باش اگر تو هنوز خوابی و دنبال حقوق زن!!! دشمن بیدار و برای تغییر فرهنگ اسلامی و واجب شرعی و براندازی نظام جمهوری اسلامی اسلامی ایران ناموس و حرمت تو را ابزار موفقیّت در جنگ نرم قرار داده است.

خواهرم چادر تو اسلحه مبارزه با جنگ نرم دشمن هست. مراقب پرچم مبارزه باش.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۰۶
منصوره وطنی