(أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

"لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" سوره نساء آیه 141

مقام معظّم رهبری، جریان نفوذ در مرکز خدمات حوزه های علمیّه قم، بارها عملیّات یارگیری و... انجام داده و با موفقیت هایی دراثر انتصاب فرد فاقد صلاحیّت حداقلی در رأس مدیریّت کلان امور طلاّب کشور در قم، توانسته دفتر مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیّه قم را از طریق مهره چندین ساله خود ابوالفضل تحریری در اختیار بگیرد و همه گونه موانعی در حدّ ممکن برای سرباز جنگ نرم خوار چشم دشمنان اسلام و ایران ایجاد کند تا با مشغول سازی نگارنده، امکان اجرای عملیّات دشمن در تأئید صلاحیّت اعضای دولت پزشکیان که وی در تنظیم آنها نقشی نداشته فراهم گردد!!
مقام معظم رهبری، مهدورالدم شدن نگارنده به محض اتمام مراسم تنفیذ حکم پزشکیان! همچنان با مواد بیولوژیک مختلف با عوارض متفاوت در حال اجراست، مبادا خزعلی را از شورای نگهبان حذف کنید، دشمن روی انتصاب های حضرتعالی حساب زیادی باز کرده و موفق شده است.
بنابراعلام مکرر پزشکیان، نوشته ها پشت پرده نوشته شده و دست وی می دهند تا روخوانی کند، وی نیز الحمدالله در همین کار نیز ناتوان بوده و بارها در پشت تریبون زنده مقابل خبرنگاران و ملّت ایران، اعلام کرده " نوشتند دادند از رو بخوانم ولی نمی توانم و حرف دلم را می زنم" و حرفهایی زده که مهره بی اختیار بودن وی کاملا برملا شده و می شود!


مقام معظم رهبری، مدیریّت مرکز خدمات حوزه های علمیّه قم در اختیار شما و رئیس بی کفایت به شدّت ناتوان از مشاهده دسیسه های پیدا و پنهان دشمن در مرکز با ابلاغ ولیّ فقیه نیست، بلکه دشمن تعیین می کند حتّی حقوق طلاب کی پرداخت شود تا نارضایتی عمیق پایدار در بین طلاب شکل گیرد و در زمان لازم مورد بهره برداری سیاسی اجتماعی اقتصادی و... جهت ایجاد انگیزه در مخالفت با نظام قرار گیرد! حتّی حراست نیز فردا را از امروز نمی بیند!
اخیرا با دریافت یخچال رایگان که حدود سه ماه قبل با ورود غیرمجاز به منزل نگارنده، موتور یخچال کاملا سالم را از کار انداختند تا اذیّت شبانه روزی و مشغولیّت در خرید در گرمای تابستان قم انجام گیرد! با مکافاتی بیش از دو ماه معطّلی تعمدّی برخی در مرکز خدمات قم، با مراجعه به ...، یخچال رایگان 8 فوت بدون اطلاع مسئول نامبرده، ویژه مسافرخانه ها و فاقد امکانات حداقلی معمول یخچالها در منزل داده شد، ولی آدرس کارخانه و سایر مدارک سازنده یخچال مذکور در ایران معلوم نبوده و فقط ساخت ایران درج شده است!
بعد از چند روز از دریافت، ورود غیرمجاز به منزل و قرار دادن ردّ یاب و شنود که در سایر وسائل منزل از جمله ساعت دیواری و... شناسایی و خنثی نمودم معلوم و ردّپای مجدد ابوالفضل تحریری در اجرای اهداف جریان نفوذ علیه نگارنده شناسایی شد!
ممانعت عملی جریان نفوذ حاکم در مرکز خدمات حوزه علمیّه قم از پرداخت حقوق ماهانه کلیّه طّلاب برای استدلال موجّه عدم پرداخت حقوق نگارنده! در پایان هر ماه، برخلاف معمول و اعلام تلفنی مسئول مربوطه به مدیر مرکز خدمات در حضور بنده به پرداخت حقوق سراسر کشور و پرداخت صرفا در31 هر ماه، به خاطر ممانعت یزیدصفتان پشت پرده عامل دشمن با هدف ایجاد نارضایتی در نگارنده!!! و عصبانیّت و ... !!! تاکنون پرداخت نشده است!
چند روز قبل با اعلام موضوع به مدیر مرکزحجت الاسلام آقای ستوده، با تماس با مسئول ذیربط پرداخت حقوق در حضور بنده از تلفن مجهّز بلندگو روی میز مسئول دفتر آقای اماندادی عامل ابوالفضل تحریری و آلوده به گناه کبیره چشم چرانی مداوم و اعلام لحظه ای اخبار مرکز و بنده و سایرین به بیرون مرکز، اعلام پرداخت در31 هر ماه شد که به همین دلیل اطلاع رسانی به ابوالفضل تحریری با خباثت های عیان در لباس پیامبرعلیه بنده و سایر نیروهای مؤمن انقلابی تاکنون پرداخت نشده است!!
مقام معظّم رهبری، جریان نفوذ سالها در مرکز خدمات قم در حال اجرای عملیّات بوده و هست این مرکز را به طور دائم دریابید. ریاست مرکز ناتوان تر از این است که توان فهم این مصائب و عواقب آن را در بین طلاّب داشته باشد اقدام پیشکش! هدف اصلی دشمن ایجاد نارضایتی عمیق فزاینده بین اساتید و روحانیّون و طلاب با هدف هدایت اعتراض عمومی در کشورهست.
نگارنده در چند ماه اخیر به هریک از مسئولین در امور فضای مجازی و نیز معیشت مراجعه نمودم و قرار شد خدماتی به بنده ارائه دهند، در کمترین زمان، همه کارمندان حتّی وسائل اتاق حذف شده و کارمندان جدید آوردند! دوربین های مرکز خدمات حوزه علمیّه قم مکرر هک شده و می شود!!
مقام معظّم رهبری، اماندادی مسئول دفتر معلوم الحال مدیر مرکز خدمات قم، تمام وقت در اختیار ابوالفضل تحریری بوده و کلیه رفت و آمدها و مشکلات مطرح شده و تصمیم های مدیر مرکز و نیز حضور بنده در دفتر را در لحظه حتّی در حضور بنده به وی اعلام و در جهت ممانعت از هرگونه ارائه خدمات درخواستی در رفع عواقب آزار و اذیّت های پیدا و پنهان جریان نفوذ در مرکز خدمات قم همه گونه تلاشی کرده و می کند که در صورت عدم قطع همکاری وی با مرکز خدمات، که تخصّصی جز جاسوسی و خبرچینی و چشم چرانی های مداوم پشت میز به بانوان که یا طلبه هستند یا ناموس طلاّب، تخصّصی مشاهده نشده، خسارات زیانبار غیرقابل جبران برای نگارنده و سایرین به ویژه نیروهای مؤمن انقلابی ایجاد شده و خواهد شد!
مقام معظّم رهبری، قطعا امروز را فردایی هست در این دنیا نه شما ماندگار هستید نه بنده، امّا آثار اعمال پیدا و پنهان بر همگان دراین دنیا، ماندگار و طبق قانون حقّ النّاس خدا در سرای فانی و باقی محاسبه می شود.
انتصاب های فاقد شناخت واقعی و استناد به گزارش ها و...، در مراکز حوزوی و دستگاه قضایی نگارنده را پشت درآن دنیا نگه داشته، خدا اجازه رفتن نمی دهد چون جایگزین ندارم، دشمن نیز اجازه ماندن نمی دهند چون تا زنده ام دشمنان اسلام و ایران از قلم نگارنده خواب راحت نخواهند داشت.