(أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

"لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" سوره نساء آیه 141

مردم ایران، هرگز به مهره های پیدا و پنهان حزبی دشمن پسند و کنار مردم فقط در کلام، برای تصاحب صندلی ریاست اعتماد نکرده و رأی ندهید. احزاب ورشکسته به محض دستیابی به قدرت، تمام دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی شناور بر روی خون شهداء را از بین برده و دشمنان اسلام و انقلاب را همچون دوره ریاست محمد خاتمی و حسن روحانی جایگزین خواهند کرد.

با نهایت تأسف روز عید غدیر1403 سخنرانی مقام معظم رهبری پایان نیافته، رهنمودهای مؤثرایشان دربیان مصادیق قابل تشخیص بر همگان در انتخاب ریاست جمهور اصلح بعد از شهادت جانگداز آیت الله رئیسی ناتمام ماند، چون ازسوی عده ای در ردیف های جلو با تکبیرمکرر و برخاستن، مانع ادامه صحبت ولیّ فقیه جانشین شرعی11 امام معصوم شدند و بازعلی زمان سکوت کرد تا اسلام و شیعه بماند.

قطعا با هماهنگی قبلی بوده که تعدادی معیّن قبل ازاتمام فرمایشات رهبری بلند شده و با شعار جلسه را تمام کردند تا مصادیق نامزد اصلح را نگویند. باید مسئولینی که اجازه ملاقات داده و در ردیف های جلو در دیدار مردمی در برابر دوربین رسانه ملّی جهانی قرار دادند به مردم ایران پاسخ دهند.

علیّ مرتضی اولین امام معصوم و هادی بشریّت، از این جماعت تهی مغز قابل مدیریّت چه خون دلها کشید که در اوج تنهایی سر در چاه می کرد و حرف می زد!

مردم ایران در طول تاریخ هرگز با مهره های اجنبی و حزبی سیاست پیشه مقام پرست متخصّص حرّافی بدون عمل کنار نیامدند و زمان محمد خاتمی و حسن روحانی که لانه های دشمن تا مقرّ ریاست جمهوری رسید و فتنه بنزین را بعد از مردم و خسارات وارده فهمید!

مردم ایران، برای خوشنودی شهید خدمت آیت الله رئیسی، به هیچ یک از مهره های احزاب ورشکسته سیاست پیشه پرمدّعا رأی ندهید. دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی نقشه ها دارد، با رأی به نامزد اصلح تمام نقشه های دشمن را خنثی کنیم. حزب بازی از بیت المال و سمت مدیریّت کلان، جایگزین شهید خدمت نیست.