امر به معروف و نهی از منکر به تأسی از سیّدالشهداء
(أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴
"لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" سوره نساء آیه 141

مقام معظّم رهبری، امر به معروف و نهی از منکر به دستور خدا، وظیفه شرعی همه مسلمانان بوده و احدی حقّ هرگونه تعرّض و ناامنی و اقدام منجر به از دست دادن سلامتی و... آمر به معروف و ناهی از منکر را ندارد، چرا در نظام جمهوری اسلامی در چهار سال اخیر زندگی شخصی و شغلی و سلامتی نگارنده محلّ تاخت و تاز عوامل پیدا و پنهان دشمنان داخلی و خارجی در کشور و شهر خود شده و ابوالفضل تحریری، ملبّس! معاون قضایی! دادستان استان قم! و معاون دادسرای جرائم رایانه ای!!! وعامل عیان جریان نفوذ! همچنان با سوءاستفاده از منصب و حمایت های قضایی و... با حقوق از بیت المال اشتغال به اجرای دستور دشمنان داخلی و خارجی در قتل عمدی و ختم روشنگری های تنها سرباز جنگ نرم در برابر دشمن عیان با انواع جرائم کیفری از جمله اقدام مکرر به قتل عمدی با انتشار مواد بیولوژیک با عوارض متعدّد از طریق عوامل اجرایی نامبرده و آمران خبیث وی از طریق کولر دراختیار مستاجر بی حجاب و استخدام شده علیه بنده ساکن طبقه دوم منزل استیجاری از آذر ماه سال اخیر تاکنون انواع آزار و اذیّت شبانه روزی با هدف قطع فعالیّت واجب الهی امر به معروف و نهی از منکر اعمال کرده است؟!!

مقام معظّم رهبری، اگر دین فروشی و قلم فروشی و وطن فروشی کرده بودم صغیر و کبیر کشور تقبیح و... می کردند و اظهار نظرکه دنیا طلب و... بودم! حال که در اوج تنهایی فقط با سلاح قلم در وسط میدان جنگ نرم در انجام وظیفه خطیر امر به معروف و نهی از منکر با خون دلی که پای میزان جواب خواهد گرفت مبارزه می کنم، داخل منزل خود که در اثر ظلم همه مسئولین ریز و درشت دولتی و حوزوی و... با چهار شغل علمی فرهنگی در سطح ملّی و جهانی، سالها همه امکانات خانوادگی را در هجرت تلخ از مشهد به قم با دسیسه چینی آشکار در مشهد از دست داده و مستاجری تلخ را تجربه می کنم، حداقل امنیّت را نیز ندارم! و امسال با زن مطلقّه هرزه همسایه شدم! چون در سامانه سخای مرکز خدمات حوزه های علمیّه بنده، که با اخلال های مداوم ابوالفضل تحریری ماهها باز نمی شد، نوشتند "دارای ملک شخصی در قم" تا هیچگونه خدمات خرید و... منزل تعلّق نگرفته و در مستاجری، دشمن از طریق موجران و عوامل خود، عملیات ترور شخصیّت و ترور قطعی را انجام دهد که سالها انجام می شود و فقط خدا زنده نگه داشته است!  
مقام معظّم رهبری، این زن هرزه بی حجاب و مطلّقه زیر 25 سال مستاجر طبقه دوم، موجر ریش تراشیده، با شکایت مکرر از بنده جهت تخلیه زودتر از موعد با هدایت و حمایت خلاف شرع و قانون ابوالفضل تحریری در دستگاه قضایی قم! جهت راحتی این هرزه، دایی! وی هست و قبل از قرارداد رسمی با چندین دروغ دیگر این موارد را نیز پنهان نمود!
مقام معظم رهبری کدام نخبه و فرهیخته ملّی و جهانی که دشمنان اسلام و انقلاب از قلم وی درمانده و در اوج ضعف و درماندگی شدید متوسّل به شگردهای جادوگری و... جهت توقّف فعالیّت ها و فوت شده اند، وضعیّت موجود را تحمّل کرده و دین فروشی و قلم فروشی و وطن فروشی نمی کند!!
اخیرا زن هرزه ساکن در طبقه دوم منزل، با هدایت احتمالا غیرمستقیم ابوالفضل تحریری، با درآمد مکفی تأمین مالی از داخل و خارج از کشور با ارتباط با مردهای هرزه دراین منزل با دیوارهای بسیار نازک و خانه مجردی برخی مردهای هرزه همچون خود، از جمله در 22/5/1403 برخلاف معمول با نامردی زیر 30 سال متأهل با ماشین مدل بالای پژو با چفیه! روی داشبورد که قبلا در منزل مجردی وی رابطه داشتند تا صبح در22 مرداد مشغول ... بود وصدای ... زن در کوچه نیز قابل شنیدن و وی تا عصر روز بعد در این منزل بود. نصف شب مؤنثی دیگر نیز از موتور پیاده شده و آمد و حدود ساعت شش صبح رفت! کلید در ورودی ساختمان معلوم نیست دست چند زن و مرد معلوم الحال هست، ظهر چند ماه قبل، بنده نزدیک منزل بودم مردی میانسال کم سواد با کلید در را باز کرده و به طبقه دوم رفت.
مقام معظّم رهبری، در اثر انتصاب های حضرتعالی در دستگاه عدلیّه انواع جرائم کیفری علیه بنده بدون هزینه شده و خنّاسان دنبال ایجاد بدنامی نسبت به این منزل هستند!

طی 7 ماه اخیر در سکونت در این منزل به دلیل تخریب قفل در واحد بنده و ورود غیرمجاز 3 بارقفل عوض کردم ولی همچنان ورود غیرمجاز به منزل و دسترسی به لپتاب و مودم و نیز از حدود دو ماه قبل با توسّل تهی مغزان خدانشناس به سحر و جادو! در وقوع بیماری درازمدت منجر به فوت انجام می گیرد. خانمی معلم بازنشسته مقطع ابتدایی مشهد تا 70سالگی مجرد و ازدواج با پدر شاگرد خود زیر40 سال فاقد شغل و درآمد مستمر دارای زن جوان و 5 بچه، مبتلا به بیماری روانی حادّ غیرقابل درمان پارانوئید ( سوء ظنّی) در دهه 90 بستری در بیمارستان روانی مشهد با اقدام قضایی بنده و ترخیص وی از بیمارستان بدون سمت در پرونده شکایت، توسّط پدر شاگرد مذکور مخبر اداره ... مشهد به دلیل پرداخت هزینه های زندگی وی و سوءاستفاده از وی جهت تخریب شخصیّت و زد و بند و ممانعت عملی از فعالیّت های علمی فرهنگی در مؤسسه فرهنگی بنده در مشهد، با مراجعه به ساحران و جادوگران که در اطراف مشهد ساکن بوده و هستند، در حال حاضر با پاشیدن آب جادو به روی بخاری با ورود غیرمجاز و نیز ماده ای چسبناک به در ورودی کلّ منزل بنده از کوچه که چند ماه قبل نیز ورود غیرمجاز به منزل انجام شده بود، دنبال بیماری و جابجایی زودتر از یک سال به منزلی دیگرهمچون منزل قبلی جهت دسترسی مستقیم به بنده هستند! با قطع کامل ارتباط خود با زن هرزه از بدو ورود برخی خیالات اجرایی نشد! درصبح 27/5/1403 بدون بستن پنجره بزرگ منزل از روزهای قبل و دیروز تاکنون در شبانه روز، جهت ممانعت از ماندگاری آثار مواد بیولوژیک منتشره از دریچه کولر، که تا اذان صبح بیدار و در حال کار بودم، 6:30 صبح پنجره محل حضور بنده بسته بود و آثار مواد بیولوژیک ازاین طریق خیلی ناچیز بوده است!!

در 13/5/1403 نیز به نامردی که از وی خواسته بود مواد بیولوژیک پرعوارض را از کانال کولر وارد منزل بنده کند، این زن هرزه داد می زد و می گفت " می خواهید بکشید به گردن من بیاندازید" نامردی که دستگاه ویژه پخش مواد بیولوژیک را در دریچه کولر واحد بنده نصب کرده بود، با وعده پول کلان در نیم ساعت بیرون منزل راضیش کرد و انجام داد و با سرعت منزل را ترک کرد! با تدوام جرائم کیفری ابوالفضل تحریری عامل جریان نفوذ علیه بنده و اصرار شما به ادامه ریاست اژه ای فاقد وجدان اخلاقی حداقلی و به شدّت ناتوان در مدیریّت قضایی کلان، همچنان تا وقوع مرگ قطعی بنده انجام خواهند داد!
شغل این زن مطلّقه تا حضور بنده دراین منزل، آزار و اذیّت شبانه روزی و ایجاد بدنامی نسبت به این منزل در محلّه و هدف اصلی قتل قطعی نگارنده با قاتل نامعلوم هست. وی شبانه روز زمان حضور و غیاب بنده را تلفنی اعلام می کند.

مقام معظّم رهبری، سربازان جنگ نرم را قبل از پای میزان ببینید. بعد از ورود از دراصلی، معلوم نیست کی کدام یک از دو طبقه منزل می رود.
ولیّ فقیه نظام جمهوری اسلامی، شما در زندان شاهی شکنجه شدید، ولی بنده در نظام جمهوری اسلامی با قانون اساسی مدوّن و حقوق وآزادی های فردی در اسلام از شروع فصل گرما با خراب کردن کولر مشترک، با ایجاد گرمای شدید در داخل واحد بنده از طریق دریچه کولر از صبح تا اواسط شب با ابزار گرمازا بالای 40 درجه شکنجه می شوم! این مورد فقط یکی از شکنجه ها هست.
بسیج مسجد نیز در کمتر از 20 متر از منزل قرار دارد و دوربین ها هم هست ولی نگارنده داخل منزل خود، همواره پشت درآن دنیا قدم می زنم و شما به مردم دستور همکاری با پزشکیان 100% ناتوان و مهره جریان اصلاحات متّصل به دشمن دادید و باز خواهید داد!!
سیمای نظام جمهوری اسلامی نیز طبق معمول، روند تعریف و تمجید و بزرگنمایی و ایجاد مقبولیّت غیرواقعی در حال افزایش در ذهن مردم نموده، این نظام کجا می رود!!!
مقام معظم رهبری، مسیر انقلاب به شدّت تغییر یافته و دشمن در حال پیشروی و تسلّط کامل به امور اجرایی و قضایی و قانونگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران هست! فقط بنده را مانع یافته اند!!
نگارنده اهل مجیزگویی و ثناگویی و خوش خدمتی و... جز خدا و اهل بیت علیهم السلام نبوده و نیستم و نخواهم بود، چون این قلم امانت خدا و اهل بیت علیهم السلام بوده و هست که خدا به چنین قلمی قسم یاد کرده "ن والقلم و مایسطرون" ولی خنّاسان نمی فهمند و به دلیل کوردلی هرگز نخواهند فهمید.

سربازان جنگ نرم مظلوم تر از همیشه با رئیس جمهوری مهره جریان اصلاحات متّصل به دشمن!

انتخابات ریاست جمهوری با اعمال خلاف شرع و قانون با انتصاب فرد فاقد نیم درصد صلاحیّت حداقلی در مدیریّت کلان نظام جمهوری اسلامی که هنوز با آموزش های انجام شده حرکات بدن به ویژه دست ها یادآور داش مشتی های قبل از انقلاب هست! و موجب شرمندگی ایرانیان، که با بکارگیری اعضای ستاد انتخاباتی پزشکیان درامور دولتی و نیز برخی وزراء حزبی از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دولت روحانی که هنوز آثار مصائب پیدا و پنهان وزرای ارشاد با پسوند اسلامی علیه بنده از بین نرفته، به عنوان دستمزد از بیت المال به جای دین مداری و شایستگی و تخصّص، حزب مداری پیدا و پنهان در انتخاب وزراء و القاء خلاف واقع عضویّت همه ایرانیان در حزبی! از ابتدا روند غیرقانونی پیش گرفته و هنوز مرکب حکم تنفیذ حضرتعالی خشک نشده اقدام مکرر به قتل عمدی نگارنده با انتشار مواد بیولوژیک در شب و روز 8 و 10 و 13 و 16 مرداد و یک مورد با عوارض ... بدون قرار گرفتن در روبروی دریچه کولر دستکاری شده توسّط اجیرشده مذکور به قتل بنده، و نیز در 19 مرداد 1403 با انتشار مواد بسیار خطرناک با عوارض ... شده که نیاز به عمل جراحی پرخطر داشت! ولی با عنایت خدا و اهل بیت علیهم السلام به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب، ساعت 17 عصر 23/5/1403 بدون مراجعه به پزشک متخصّص و دریافت دارو، بهبودی نسبی حاصل شد و موارد اندک با دارو قابل درمان هست.
مقام معظم رهبری، پای میزان، همه در برابر خدا یکسان هستند و از احدی به ویژه شما نخواهم گذشت، چون ابلاغ های شما تنها سرباز جنگ نرم در برابر دشمان اسلام و انقلاب در داخل و خارج با قلم 100% مستقل را مکرر تا پای مرگ می برد و خدا برمی گرداند.
حقّ الناس کلیه اعمال خلاف شرع و قانون علیه بنده به عهده شماست. پای میزان نیز جبران پذیر نیست.

مسبّب همه مصائب قبلی و فعلی و آینده به ویژه سلامتی و امنیّتی نگارنده از سالها قبل تاکنون شما بوده اید که به جای تأمین امنیّت حداکثری مردم در دستگاه قضایی با وظیفه خطیر عدالت گستری و قانونمندی، شرط عملی عدالت از استخدام و بکارگیری کلیّه قضات و مسئوولان ریز و درشت قضایی حذف شده و رفتار و نظر قضایی به سطحی رسیده که ساختمان قضایی محلّ زد و بند و ظلم علنی با عناوین قضایی قاضی و بازپرس و دادیار و... و انجام انواع جرائم بدون هزینه در پشت میزهای قضایی شده و زد و بند علیه ضعفاء و شکایات واهی در زورگیری مالی و الزام به تخلیه قبل از موعد قرارداد مستاجران و ... موضوع روز دادگستری ها و دادسراها و... هست و در قتل عمدی مکرر نگارنده نیز تنها سرباز جنگ نرم در برابر دشمن شکایت قضایی بی نتیجه بوده و خواهد بود، چون قاتل اصلی بنده ابوالفضل تحریری دارای سمت قضایی غیرقابل عزل بوده و هست!
مقام معظّم رهبری، محسنی اژه ای به شدّت ناتوان متخصّص خودستایی! و مردم مظلوم ایران دنبال قاضی عادل و نجات از ظالم! با چشم گریان منتظر ناجی! به دلیل انتصاب های پر مصیبت بر مردم به شما امیدی ندارند! از این رو در بزنگاه های انتخابات اخیر سه بار دستور صریح مشارکت به مردم دادید و بسیاری با حرف دشمن و... رأی ندادند و نتیجه انتخابات نیز مصیبت عظما بر مردم و نظام شده و دستور همکاری حضرتعالی با دولت حزبی ناتوان، زخمی عیان روی زخم ها شده و روزی این زخم ها سر باز خواهد نمود.